Data: 2012-12-11 06:59:26 | |
Autor: Prawy | |
motor na ¶niegu i lodzie | |
witam ¶nieg i lod to nie jest niby domena motocykli, jednak po pewnych przeróbkach i kompromisach może być.
pytanie jakich niezbędnych zabiegów wymaga motor by jeĽdził zim± Pisze pierwsz± rzecz jaka wydaje sie niezbędna: 1. opony ze szpikulcami 2. 3. ... co tam jeszcze? |
|
Data: 2012-12-11 15:05:18 | |
Autor: AZ | |
motor na śniegu i lodzie | |
On 2012-12-11, Prawy <rightbent523@gmail.com> wrote:
witam śnieg i lod to nie jest niby domena motocykli, jednak po pewnych przeróbkach i kompromisach może być.Zdefiniuj co to znaczy zima? Bo inaczej zima na wsi wyglada, a inaczej w miescie. Kolce to sa dobre na snieg, po czarnym balbym sie jezdzic na kolcach. Jezdzilem zeszla zime jezeli tylko drogi byly w miare ogarniete i potrzebne byly: cieple ciuchy, sensowne opony i troche rozwagi. W tym roku mi sie po prostu nie chce, powrot 20km po mieniacych sie szklem ulicach jak nagle z 0 st C po 8h zrobilo sie -10 st C nie jest niczym przyjemnym a wrecz do domu przyjechalem styrany jak po 800km trasce... -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-12-11 15:15:48 | |
Autor: Adam Wysocki | |
motor na ¶niegu i lodzie | |
AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
co tam jeszcze? Lekkie moto. Popatrz na tych hardkorów kurierów na skuterkach, oni sobie radz± :) a wrecz do domu przyjechalem styrany jak po 800km trasce... Same with me (jeżdżę codziennie do pracy na moto - nie ma tu parkingu dla samochodów a komunikacj± miejsk± mi się nie chce). -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2012-12-11 16:25:47 | |
Autor: Magic | |
motor na ¶niegu i lodzie | |
W dniu 2012-12-11 15:59, Prawy pisze:
witam Nie, to dobre na całkowicie białe drogi i u nas zabronione. Najsensowniejsze s± skutery, choćby dlatego że s± do nich dostępne zimowe opony. I kocyki. 2. Podgrzewane manetki i/lub łapki na kierownicę. Ew rękawice zimowe (mam takie dwie pary z licytacji Zapkołajkowych) ale ludzie się skarż± że nie maj± w nich czucia manetki. 3. ... Porz±dna bielizna termoaktywna. Gmole. Brak pi±tej klepki :) Jedyne sensowne motocykle jakie można używać zim± to enduro, i to w terenie - chociaż też trzeba uważać jak cholera bo zamarzaj± zawieszenia i hamulce a przyczepno¶ć (a raczej nędzne jej resztki) mog± wyparować w ułamku sekundy. A zamarznięta ziemia ma twardo¶ć betonu. Ale przynajmniej nie ma tam dodatkowego zagrożenia w postaci samochodów. Jazda po mie¶cie jest po prostu zbyt niebezpieczna. Mam skuter i teoretycznie mógłbym nim poruszać się również zim±, ale nie ma to sensu. Tytus pewnie powie zaraz co¶ innego ale on jest z tych walniętych bardziej ;) -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2012-12-11 15:32:40 | |
Autor: AZ | |
motor na śniegu i lodzie | |
On 2012-12-11, Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:
Li tam, latalem na Metzeler Racetec K2, jedyny mankament ze pierwsze kilometry to jakby byly z debu ;-) Przyczepnosc nie jest jakos tam dramatycznie obnizona. Ale na pewno pod takim kocem i z lapkami komfort jest duzo wiekszy. Trzeba miec fantazje... :P No Tytus to ma jeszcze szybe wielkosci zagla. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-12-12 08:38:28 | |
Autor: Adam Wysocki | |
motor na ¶niegu i lodzie | |
Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:
Podgrzewane manetki i/lub łapki na kierownicę. Ew rękawice zimowe (mam takie dwie pary z licytacji Zapkołajkowych) ale ludzie się skarż± że nie maj± w nich czucia manetki. Ja jeżdżę w rękawicach zimowych, można się przyzwyczaić - chociaż w normalnej rękawicy motocyklowej czucie jest większe. Ale nie ma dramatu. Jedyne sensowne motocykle jakie można używać zim± to enduro, i to w terenie - chociaż też trzeba uważać jak cholera bo zamarzaj± zawieszenia i hamulce a przyczepno¶ć (a raczej nędzne jej resztki) mog± wyparować w ułamku sekundy. Zamarza olej w zawieszeniu i płyn hamulcowy? -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2012-12-12 08:50:05 | |
Autor: AZ | |
motor na śniegu i lodzie | |
On 2012-12-12, Adam Wysocki <gof@somewhere.invalid> wrote:
Miejska legenda, latalem zygzakiem przy -15 i nie zauwazylem wiekszej roznicy.Jedyne sensowne motocykle jakie można używać zimą to enduro, i to w terenie - chociaż też trzeba uważać jak cholera bo zamarzają zawieszenia i hamulce a przyczepność (a raczej nędzne jej resztki) mogą wyparować w ułamku sekundy. Choc moze to miec zwiazek z tym ze u mnie w przodzie jest olej 5W a z tylu gaz. Ale w hamulcach to nie wiem co moze zamarznac. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-12-12 08:51:45 | |
Autor: Adam Wysocki | |
motor na ¶niegu i lodzie | |
AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
Zamarza olej w zawieszeniu i płyn hamulcowy?Miejska legenda, latalem zygzakiem przy -15 i nie zauwazylem wiekszej roznicy. Dlatego się zdziwiłem :) -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2012-12-12 08:55:50 | |
Autor: AZ | |
motor na śniegu i lodzie | |
On 2012-12-12, Adam Wysocki <gof@somewhere.invalid> wrote:
Jest jeszcze pozytywny aspekt, przy temperaturach 0 i nizej gaznikowce majaMiejska legenda, latalem zygzakiem przy -15 i nie zauwazylem wiekszej roznicy. pare kucy wiecej ;-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-12-12 10:49:23 | |
Autor: Kuczu | |
motor na śniegu i lodzie | |
W dniu 2012-12-12 09:55, AZ pisze:
On 2012-12-12, Adam Wysocki <gof@somewhere.invalid> wrote: A wtryskowece niby dlaczego nie ? Powietrze jest tak samo geste dla wszystkich. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2012-12-12 09:51:08 | |
Autor: AZ | |
motor na śniegu i lodzie | |
On 2012-12-12, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
A gdzie ja napisalem ze wtryskowce nie? He? Wtrysk sie dostosuje bo ma przeplywke a gaznik nie. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-12-12 14:08:33 | |
Autor: Magic | |
motor na śniegu i lodzie | |
W dniu 2012-12-12 09:50, AZ pisze:
On 2012-12-12, Adam Wysocki <gof@somewhere.invalid> wrote: Chyba znowu odpowiedziałem na priv. Poczekajcie aż Wam coś chlapnie na zaciski i lagi. Np. tuż przed zatrzymaniem na postój. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2012-12-12 13:12:47 | |
Autor: AZ | |
motor na śniegu i lodzie | |
On 2012-12-12, Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:
Nom ;-) Ale co? Bez obrazy Magic ale preclujesz ;-) Nawet jak chlapnie breja na zacisk czy tarcze to przeca nie zamarznie, nie polewasz metalu w temperaturze -15 wrzatkiem zeby mialo to zamarznac np. A na lagach to juz w ogole nie wiem o co chodzi wiec przybliz temat. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-12-12 15:48:32 | |
Autor: Magic | |
motor na śniegu i lodzie | |
W dniu 2012-12-12 14:12, AZ pisze:
On 2012-12-12, Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote: No więc wyobraź sobie że taki fakt miał miejsce. Lataliśmy endurakami i klocki przymarzły do tarczy, właśnie zaraz po tym jak przepędzlowałem kałużę i zatrzymałem się za całą grupą. Wystarczyło kilkanaście sekund postać na wciśniętym hamulcu. np. A na lagach to juz w ogole nie wiem o co chodzi wiec przybliz temat. Na lagach robi się warstewka lodu. Oczywiście jesteś w stanie to rozbujać ale lód tnie wtedy uszczelniacze. Zapytaj Żwirka. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2012-12-12 15:01:08 | |
Autor: Piotr Klimek | |
motor na ¶niegu i lodzie | |
Dnia (Wed, 12 Dec 2012 15:48:32 +0100) ktos podajacy sie za Magic
wyklawiaturowal co nastepuje: No więc wyobraĽ sobie że taki fakt miał miejsce. Latali¶my endurakami i klocki przymarzły do tarczy, wła¶nie zaraz po tym jak przepędzlowałem kałużę i zatrzymałem się za cał± grup±. Wystarczyło kilkana¶cie sekund postać na wci¶niętym hamulcu. Jest jaki¶ powód dla którego nie dzieje się tak w samochodzie? -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-12-12 15:03:23 | |
Autor: AZ | |
motor na śniegu i lodzie | |
On 2012-12-12, Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:
A widzisz, jednak Ĺ‚Ä…k i lasĂłw solÄ… i chlorkiem nie posypujÄ… ;-) Po dwĂłch zimach na Warszawskich ulicach nie mialem zadnego problemu ale tez nie mowie, ze nie moga jakies wystapic. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-12-12 14:36:39 | |
Autor: Adam Wysocki | |
motor na ¶niegu i lodzie | |
Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:
Poczekajcie aż Wam co¶ chlapnie na zaciski i lagi. Np. tuż przed zatrzymaniem na postój. Chlapało cał± poprzedni± zimę (GSXF). Jedyny skutek był taki że hamulec się zapiekł i trzeba było odsuwać klocki kluczem, żeby dało się ruszyć. Ale nie mam w nim osłonek na tłoczki, które powinienem mieć. Z zawieszeniem nie było problemów. Może w Hayce byłoby inaczej bo tam mam upside-down, ale przez zimę latam GSXF-em, sprzedam go po zimie :) -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2012-12-12 14:38:49 | |
Autor: AZ | |
motor na śniegu i lodzie | |
On 2012-12-12, Adam Wysocki <gof@somewhere.invalid> wrote:
No i jak sie nie umyje po soli przed dluzszym postojem to potrafia siePoczekajcie aĹĽ Wam coĹ› chlapnie na zaciski i lagi. Np. tuĹĽ przed zatrzymaniem na postĂłj. klocki przyintegrowac z tarcza i potrzeba troszke sily zeby ruszyc kolem ;-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-12-12 15:50:30 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
motor na śniegu i lodzie | |
AZ pisze:
No i jak sie nie umyje po soli przed dluzszym postojem to potrafia sie Przez chwilę zastanawiałem się jak bardzo klocki na oponie mogą Ci zwisać że sięgają aż do tarczy, na ale nie leżało mi w kontekście. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2012-12-12 15:07:34 | |
Autor: AZ | |
motor na śniegu i lodzie | |
On 2012-12-12, Piotr Rezmer <p.r@bezbzdur.pl> wrote:
Moze to znak, ze czas zmienic dilera? ;-)No i jak sie nie umyje po soli przed dluzszym postojem to potrafia sie -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-12-13 09:19:01 | |
Autor: Adam Wysocki | |
motor na ¶niegu i lodzie | |
AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
No i jak sie nie umyje po soli przed dluzszym postojem to potrafia sie Dokładnie ten przypadek :) Tylko że raczej tłoczki z zaciskami, a nie klocki z tarcz± :) -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2012-12-13 09:22:21 | |
Autor: AZ | |
motor na śniegu i lodzie | |
On 2012-12-13, Adam Wysocki <gof@somewhere.invalid> wrote:
AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:U mnie akurat klocki z tarcza, tylko ze ja jeszcze na sinter-metalowych i w tym przypadku pewnie nie jest to bez znaczenia. Po zimie mialem problem tylko z tylnym zaciskiem do ktorego zagladam raz na dwa lata bo uzywam baaardzo sporadycznie. Dlatego jak sie chce jezdzic w zimie warto miec przesmarowany zacisk - prowadnice itp. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-12-11 16:33:49 | |
Autor: RadoslawF | |
motor na ¶niegu i lodzie | |
Dnia 2012-12-11 15:59, Użytkownik Prawy napisał:
witam ¶nieg i lod to nie jest niby domena motocykli, jednak po pewnych przeróbkach i kompromisach może być. Szpikulce w oponach s± u nas nielegalne na drogach publicznych. Ja bym wybrał g±sienice zamiast tylnego koła. http://www.motocykl-online.pl/testy/Gasienica_w_snieg Pozdrawiam |
|
Data: 2012-12-11 21:10:45 | |
Autor: Monster | |
motor na ¶niegu i lodzie | |
W dniu 2012-12-11 15:59, Prawy pisze:
witamWózek boczny,wtedy można naprawdę fajnie zapierdzielać,im więcej ¶niegu tym lepiej:-) Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2012-12-11 21:23:21 | |
Autor: Arbiter | |
motor na ¶niegu i lodzie | |
Użytkownik "Prawy" <rightbent523@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:1aaa331a-42b0-477e-b141- pytanie jakich niezbędnych zabiegów wymaga motor by jeĽdził zim± ocieplenie kierowcy - motomufki, podgrzewane manetki, motokoc i nic wiecej |
|
Data: 2012-12-12 00:20:10 | |
Autor: morghul | |
motor na ¶niegu i lodzie | |
Użytkownik "Prawy" <rightbent523@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
1. opony ze szpikulcami No pomysł może i nie głupi ale jak ty to http://www.solostocks.pl/img/szpikulec-do-lodu-z-drewnianym-uchwytem-23-cm-939115z0.jpg zamontujesz? -- morghul |
|
Data: 2012-12-12 02:56:52 | |
Autor: windstys | |
motor na ¶niegu i lodzie | |
W dniu wtorek, 11 grudnia 2012 15:59:26 UTC+1 użytkownik Prawy napisał:
witam ¶nieg i lod to nie jest niby domena motocykli, jednak po pewnych przeróbkach i kompromisach może być. wyobrażam sobie jakiego¶ enduraka/crossa 2t i skoro nie szpikulce na koła to może jest opcja założenia po prostu łancuchów? Kto¶ proował? coraz bardziej mi sie to podoba - wła¶ciewie łańcuchy mogłbym założyć od razu u siebie, bez dokupowania czegokolwiek/kół, motora nic, natychmiastowa przeróbka i heja! |
|
Data: 2012-12-12 14:06:46 | |
Autor: Magic | |
motor na ¶niegu i lodzie | |
W dniu 2012-12-12 11:56, windstys@gmail.com pisze:
W dniu wtorek, 11 grudnia 2012 15:59:26 UTC+1 użytkownik Prawy napisał: Nawet je¶li próbował to chyba nie dożył żeby opowiedzieć o efektach. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2012-12-12 15:09:28 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
motor na ¶niegu i lodzie | |
windstys@gmail.com pisze:
wyobrażam sobie jakiego¶ enduraka/crossa 2t i skoro nie szpikulce na koła to może jest opcja założenia po prostu łancuchów? Kto¶ proował? łańcuch na kostkę? IMO bez sensu Durgi problem to bardzo prawdopodobny brak miejsca pomiędzy opon±, wahaczem, i osłonami tylnego amora. Czasami bardziej odstaj±ca kostka (albo zmodyfikowany profil opony) potrafi haczyć o osłony. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2012-12-12 02:59:05 | |
Autor: Prawy | |
motor na ¶niegu i lodzie | |
W dniu wtorek, 11 grudnia 2012 15:59:26 UTC+1 użytkownik Prawy napisał:
witam ¶nieg i lod to nie jest niby domena motocykli, jednak po pewnych przeróbkach i kompromisach może być. czy kto¶ próbował założyć po prostu łańcuchy na koła moto, jakie to daje efekty, jakie s± problemy? akurat tak sie składa że mam enduraka, trochę przycieżkiego ale je¶li to oszczędziłoby mi kłopotu z oponami z kolcami to może warto poprobowac dla samej próby.... |
|
Data: 2012-12-12 11:00:17 | |
Autor: AZ | |
motor na śniegu i lodzie | |
On 2012-12-12, Prawy <rightbent523@gmail.com> wrote:
Podstawowe pytanie - gdzie chcesz tym jezdzic? Po drogach czy terenie? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-12-12 14:10:47 | |
Autor: Monster | |
motor na ¶niegu i lodzie | |
W dniu 2012-12-12 11:59, Prawy pisze:
W dniu wtorek, 11 grudnia 2012 15:59:26 UTC+1 użytkownik Prawy napisał:Owiń na pocz±tek koło link±,działa jak łańcuch i nie dzwoni na czarnym Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2012-12-12 15:49:28 | |
Autor: Magic | |
motor na ¶niegu i lodzie | |
W dniu 2012-12-12 14:10, Monster pisze:
W dniu 2012-12-12 11:59, Prawy pisze: A drugi koniec na szyję ? ;) -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2012-12-12 17:16:44 | |
Autor: Monster | |
motor na ¶niegu i lodzie | |
W dniu 2012-12-12 15:49, Magic pisze:
W dniu 2012-12-12 14:10, Monster pisze:Się czepiasz. O ile pamiętam Tango latał tak Kaw±,ja stosuję tylko na trzech kołach,baardzo się poprawia przyczepno¶ć:-) Będziesz miał ochotę polatać to nie ma problemu:-) Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2012-12-12 17:55:05 | |
Autor: AZ | |
motor na śniegu i lodzie | |
On 2012-12-12, Monster <alpy2@op.pl> wrote:
Po sniegu ZX9R? Szacun ;-) Ja jak nie moglem do czarnego dojechac a mialem pod reka tylko trytytki to daly rade na te 200m. No i jakbys mogl podac wiecej szczegolow, jaki to sznur ma byc? Do snopowiazalek? Wspinaczkowy? Jaki supel na koncu zastosowac? A moze na kokardke?? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-12-12 22:06:58 | |
Autor: Monster | |
motor na śniegu i lodzie | |
W dniu 2012-12-12 18:55, AZ pisze:
On 2012-12-12, Monster <alpy2@op.pl> wrote:Może sam się pochwali,gdzieś były fotki,to była gruba lina okręcona kilka razy na obwodzie. No i jakbys mogl podac wiecej szczegolow, jaki to sznur ma byc? DoSam stosowałem co mi w łapy wpadło,akurat sznur jakieś 8-10mm,trwałość zależna od ilości czarnego,ale kilkadziesiąt km bez problemu.Supełków kilka bo lubi się czasem urwać.Przyczepność zwiększała się znacząco,co się później zemściło-jak się wrąbałem w śnieg na zadupiu to na amen. Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2012-12-13 01:23:39 | |
Autor: ditron | |
motor na ¶niegu i lodzie | |
W dniu ¶roda, 12 grudnia 2012 22:06:58 UTC+1 użytkownik Monster napisał:
Sam stosowałem co mi w łapy wpadło,akurat sznur jakie¶ 8-10mm,trwało¶ć zależna od ilo¶ci czarnego,ale kilkadziesi±t km bez problemu. Może dla zwiększenia trwało¶ci linka stalowa ? Albo wyżej wspomniany łańcuch. Można co¶ takigoe gdzies kupić: http://tinyurl.com/c58lcle ? |
|
Data: 2012-12-13 09:38:09 | |
Autor: AZ | |
motor na śniegu i lodzie | |
On 2012-12-13, ditron <tomistrz@gmail.com> wrote:
Zmaltretuje Ci felge.Sam stosowałem co mi w łapy wpadło,akurat sznur jakieś 8-10mm,trwałość zależna od ilości czarnego,ale kilkadziesiąt km bez problemu. Bedzie dzwonil na czarnym. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-12-13 02:04:28 | |
Autor: ditron | |
motor na ¶niegu i lodzie | |
W dniu czwartek, 13 grudnia 2012 10:38:09 UTC+1 użytkownik AZ napisał:
On 2012-12-13, ditron <tomistrz@gmail.com> wrote: > Może dla zwiększenia trwało¶ci linka stalowa ? Jak dla mnie najlepsze wydaje się to: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=418653 Swoj± drog± czy to kawałki linki czy łańcucha można w ten sposób zamontować nie niszcz±c felg. Dzwonienie na czarnym? - omijać czarne... |
|
Data: 2012-12-13 11:53:02 | |
Autor: Monster | |
motor na ¶niegu i lodzie | |
W dniu 2012-12-13 11:04, ditron pisze:
Swoj± szos± fajny pomysł,w niedzielę pogrzebię znajomemu w gratach z demobilu,troczki powinny być idealne,chociaż na równinach potrzebuję jedynie żeby wyskoczyć z garażu. Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2012-12-13 01:32:56 | |
Autor: ditron | |
motor na ¶niegu i lodzie | |
W dniu ¶roda, 12 grudnia 2012 22:06:58 UTC+1 użytkownik Monster napisał:
W dniu 2012-12-12 18:55, AZ pisze: |
|
Data: 2012-12-20 02:22:20 | |
Autor: Prawy | |
motor na ¶niegu i lodzie | |
w końcu wobec nikłego dyskursu tutaj(zainteresowanie tematem) zawnioskowałem iż najlepiej po prostu zakupić moto predestynowane fabrycznie do jazd zim±.
|
|
Data: 2012-12-27 10:16:14 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
motor na ¶niegu i lodzie | |
Prawy napisał(a):
co tam jeszcze? Plyn w spryskiwaczu na zimowy trzeba wymienic. -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf sprzedam nerke |