motor se kupilem...

Data: 2009-12-10 08:49:12
Autor: scibor1
motor se kupilem...
a co mi tam, pochwale sie;) od godziny ta laska jest moja:
http://bikepics.com/members/scibor1/98vfr800/

scibor
Helga VFR800FI

Data: 2009-12-10 18:07:13
Autor: Jaro
motor se kupilem...
To sie nazywa milosc do maszyny - na noc w kuchni trzyma :) (vide ostatnie zdjecie)

Pozdro
Jaro

PS Fajna maszynka - ile dales jesli mozna spytac?

Data: 2009-12-10 09:16:35
Autor: scibor1
motor se kupilem...
On 10 Gru, 18:07, "Jaro" <jare...@mailujnakablowkeaster.com> wrote:
To sie nazywa milosc do maszyny - na noc w kuchni trzyma :) (vide ostatnie
zdjecie)

to nie kuchnia, to pokoj techniczny:)

scibor
Helga VFR800FI

Data: 2009-12-10 18:55:02
Autor: Jaro
motor se kupilem...
to nie kuchnia, to pokoj techniczny:)

Garnki jakies stoja - jak kuchnia :)

Pozdro
Jaro

Data: 2009-12-16 01:11:49
Autor: doktorski
motor se kupilem...
On 10 Gru, 18:55, "Jaro" <jare...@mailujnakablowkeaster.com> wrote:

> to nie kuchnia, to pokoj techniczny:)
Garnki jakies stoja - jak kuchnia :)
Nie pojales aluzji. Scibor tam bimber pedzi... :)

pzdr, dr
K12 is back/FJR/525

Scibor: gratsy.

Data: 2009-12-16 02:27:15
Autor: scibor1
motor se kupilem...
On 16 Gru, 10:11, doktorski <doktor...@gmail.com> wrote:

Nie pojales aluzji. Scibor tam bimber pedzi... :)

bliskosc granicy czyni pedzenie nieoplacalnym
wino i piwo pedze w lazience, bo jest najcieplej, a sieganie po piwo
lezac w wannie - bezcenne:)

Scibor: gratsy.

dzieki:)

scibor
Helga VFR800FI

Data: 2009-12-11 09:36:16
Autor: Tytus z fabryki
motor se kupilem...
Siemka

*** "scibor1"
a co mi tam, pochwale sie;) od godziny ta laska jest moja:

Kiedys bym napisal - uuu honda ale ludzie sie zmieniaja :)
98 rok to dobry rok :) no i fauka...
Gratulki

motor se kupilem...