motorloa v9 w play

Data: 2009-10-28 11:24:55
Autor: K
motorloa v9 w play
Zmieniam tel i stwierdzilem, ze nie daje rady z dotykiem (wprowadzanie tekstu).

Definitywnie zarzucam kwestie uniwersalnosci bo mam kamerke cyfrowa, netbooka z abo internetowym, etc.

Wiec uderzam w design, co powiecie o tej motce? Jak z wykonaniem ogolna uzytecznoscia telefoniczna? Jak wyglada na zywo?

Data: 2009-10-28 12:12:35
Autor: Olgierd
motorloa v9 w play
Dnia Wed, 28 Oct 2009 11:24:55 +0000,  K napisał(a):

Wiec uderzam w design, co powiecie o tej motce? Jak z wykonaniem ogolna
uzytecznoscia telefoniczna? Jak wyglada na zywo?

Mogę powiedzieć po moich (przelotnych) doświadczeniach z V8: jakość wykonania bardzo dobra, ale klawiatura niewygodna, że aż strach.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-10-28 13:51:24
Autor: Flo
motorloa v9 w play
Wszystko OK z wyjątkiem czułości na sygnał.
Jeśli gdziekolwiek są problemy z sygnałem to na tej Motce nie będzie zasięgu.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-10-28 15:03:36
Autor: Artur\(m\)
motorloa v9 w play

Użytkownik "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
Wszystko OK z wyjątkiem czułości na sygnał.
Jeśli gdziekolwiek są problemy z sygnałem to na tej Motce nie będzie
zasięgu.

Może nie bywam na końcach obszaru bts-ów
ale nie miałem (jak do tej pory) żadnych problemów

Artur(m)

Data: 2009-10-28 18:16:52
Autor: Flo
motorloa v9 w play
Artur(m) pisze:

Może nie bywam na końcach obszaru bts-ów
ale nie miałem (jak do tej pory) żadnych problemów

Żona ma V9 i jak miała numer w Orange to niestety był problem. Ich firma mieści się w budynku w którym ogólnie Orange ma słaby sygnał i wszyscy współpracownicy posiadający inne modele np Moto v975 mieli zasięg, a żona z V9 nic.

Zmieniliśmy Orange na Plusa i teraz mogę spokojnie do żony do pracy się dodzwonić.  :)

Data: 2009-10-29 08:29:39
Autor: K
motorloa v9 w play
Flo <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Artur(m) pisze:

> [...]

Zmieniliśmy Orange na Plusa i teraz mogę spokojnie do żony do pracy się dodzwonić.  :)

a jednak cos jest na rzeczy, sprzedawca "odmowil mi" sprzedazy V9, bo twierdzi, ze przy przejsciu 3G -> 2G i odwrotnie telefon glupieje, zrywa rozmowy. Niestety ponoc nie mozna przestawic na 2G only....

Ostatecznie zakupilem biala n5530...

Data: 2009-10-29 10:24:18
Autor: Flo
motorloa v9 w play
  K pisze:

Niestety ponoc nie mozna przestawic na 2G only....

Tu już Ci głupoty gadał.
Można ustawić na sztywno 900/1800 tylko pewnie trzeba najpierw to w menu znaleźć  ;)

Data: 2009-10-29 12:03:13
Autor: Ulaj
motorloa v9 w play

Użytkownik "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcbn07$che$1inews.gazeta.pl...
 K pisze:

Niestety ponoc nie mozna przestawic na 2G only....

Tu już Ci głupoty gadał.
Można ustawić na sztywno 900/1800 tylko pewnie trzeba najpierw to w menu znaleźć  ;)
niestety w motoroli z softem pleja nie mozna wylaczyc 3G to jest duzy minus tego telefonu sam bylem zmuszony zmienic przez to soft i tracisz gwarancjie przy tym

Data: 2009-10-29 11:22:38
Autor: K
motorloa v9 w play
Ulaj <ulaj@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

niestety w motoroli z softem pleja nie mozna wylaczyc 3G to jest duzy minus tego telefonu sam bylem zmuszony zmienic przez to soft i tracisz gwarancjie przy tym

hmm.... a moglbys w paru zdaniach scharakteryzowac telefon, bo za pare tyg. przechodze z nastepnym numerem? wiec moze oleje gwarancje i sie skusze...

Data: 2009-10-29 13:34:14
Autor: Ulaj
motorloa v9 w play

Użytkownik " K" <kurt76.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcbttu$7su$1inews.gazeta.pl...
> [...]

przechodze z nastepnym numerem? wiec moze oleje gwarancje i sie skusze...

jak to motka trzeba sie przyzwyczaic dla mnie najgorsze bylo przestawic sie na ten ich smieszny slownik w pisaniu sms szczescie ze malo pisze smsow bo bym sie wsciekl a tak to telefon sie sprawowal bateria gora 3dni trzymala moim zdaniem nie waro ryzykowac utraty gwarancji w pleyu jest fajna nokia 6220 clasic zona go ma naprawde fajny telefonik
--

motorloa v9 w play