Data: 2010-04-19 13:17:55 | |
Autor: peter | |
motorola milestone porazka serwisowa | |
Wczesniej pisalem jak ja zepsuc.
Sposob jest dosc skuteczny bo dzis z serwisu pani mi powiedziala ze bede musial czekac 2 miesiace na jakies czesci. Mam zatem pytanie: Da sie jakos rozwiazac umowe z playem w zwiazku z tym ze tel dzialal 2 dni i czas oczekiwania na naprawe jest zupelnie nie do przyjecia. Mial ktos taki przypadek nie tylko w playu? -- P |
|
Data: 2010-04-19 11:35:14 | |
Autor: Jakub Danecki | |
motorola milestone porazka serwisowa | |
peter wrote:
Wczesniej pisalem jak ja zepsuc. Chciałeś nowinkę (ja też chciałem i mam, żeby nie było) to masz :D Mam zatem pytanie: Dopiero co była o tym dyskusja. Jak podpisałeś specjalną umowę z OPem na świadczenie łącznej usługi TELEFONU+GSM w której explicite napisano, że awaria telefonu oznacza przerwę w świadczeniu usług, to możesz, ale nikt nigdy nie widział takich umów. Jako normalny z ulicy możesz tylko grzecznie poprosić o telefon zastępczy, jeżeli takowy oferują - no i znając życie grzecznie zaproponują ci poza tym wypchanie się. Sąd zrobi tak samo. Jakub |
|
Data: 2010-04-20 18:17:33 | |
Autor: J.F. | |
motorola milestone porazka serwisowa | |
Użytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisał
Dopiero co była o tym dyskusja. Jak podpisałeś specjalną umowę z OPem na O przepraszam, sad moze miec inne zdanie. No chyba ze w umowie wyraznie zapisano ze awaria telefonu nie upowaznia do niczego .. J. |
|
Data: 2010-04-19 12:38:06 | |
Autor: Adramelech | |
motorola milestone porazka serwisowa | |
peter <peter@peter.com> Odpowiedz na news:hqhe58$1tt$1news.task.gda.pl:
Wczesniej pisalem jak ja zepsuc. Mogłeś spróbować zamiast korzystać z gwarancji, zareklamować produkt z tytułu niezgodności towaru z umową i zarządać o przywrócenia do stanu zgodnego z umową poprzez wymianę na nowy. Czy w karcie gwarancyjnej jest informacja jak długo może trwać naprawa? Pozdrawiam -- Piotr Sobolewski "My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..." adramel.cba.pl - portfolio 3d |
|
Data: 2010-04-20 08:05:45 | |
Autor: DanW | |
motorola milestone porazka serwisowa | |
W dniu 19-04-2010 14:38, Adramelech pisze:
peter<peter@peter.com> Odpowiedz na news:hqhe58$1tt$1news.task.gda.pl:Nawet jeśli nie jest napisane ile może trwać naprawa to kodeks cywilny jasno to określa: 14 dni, jeśli części są sprowadzane z innego kraju to 21 dni ale nie ma możliwości by serwis trzymał sprzęt 2 miesiące! Pozdrawiam |
|
Data: 2010-04-20 01:43:53 | |
Autor: joker77 | |
motorola milestone porazka serwisowa | |
Nawet jeśli nie jest napisane ile może trwać naprawa to kodeks cywilny Szkoda tylko, że teoria swoje, a praktyka swoje - znajomy dostał w play toshibe g810, od października trzymają ją w serwisie bo brak płyt głównych - a jak zaczął się awanturować że przez tyle miesięcy jest telefonu to mu zaproponowali dwa wyjścia : zwrot 1zł (oczywiście bez rozwiązania umowy na usługi telekomunikacyjne), albo będzie siedział cicho i jak kiedyś przyjdą części to dostanie naprawiony. |
|
Data: 2010-04-20 11:01:02 | |
Autor: Adramelech | |
motorola milestone porazka serwisowa | |
joker77 <tomek@phuola.com> Odpowiedz na
news:c6a491a0-a7a4-40d6-8bae-c55444cba63dk15g2000vbd.googlegroups.com: Szkoda tylko, że teoria swoje, a praktyka swoje - znajomy dostał w To własnie jest nieznajomość praw konsumenta. To konsument decyduje czy chce by przedmiot był naprawiony czy wiemieniony na nowy. W sytuacji gdy naprawa bądź wymiana wiąże się z nadmiernymi kosztami na dla sprzedawcy, ten może zaproponować klientowi zwrot gotówki. Klient nie musi się zgodzić. W sytuacji gdy na półce leży taki sam aparta sprzedwca ma obowiązek spełnić żadanie klienta. Gdy ktoś reklamuje towar w tytułu gwarancji nie traci swoich praw z tytułu niezgodności towaru z umową. Warto jeszcze pamiętać, że nawet gdy korzystasz z gwaracnji serwis nie może spełnić twoich roższczeń poprzez wymiane urządzenia na inne, naprawione urządzenie. Wymiana może być tylko na nowe. Gwarancja/niezgodniość jest wtedy liczone od daty wamiany sprzętu na nowy(lub odbioru, już nie pamiętam). Pozdrawiam -- Piotr Sobolewski "My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..." adramel.cba.pl - portfolio 3d |
|
Data: 2010-04-20 04:28:45 | |
Autor: joker77 | |
motorola milestone porazka serwisowa | |
On 20 Kwi, 13:01, Adramelech <adr...@tu.nie.ma> wrote:
joker77 <to...@phuola.com> Odpowiedz nanews:c6a491a0-a7a4-40d6-8bae-c55444cba63dk15g2000vbd.googlegroups.com: No i właśnie - nie ma tu nie znajomości praw, bo ten model już nie jest dostępny w sprzedaży, nie można go naprawić z powodu braku części, a klient nie chce zwrotu 1zł - a to chyba nie trudno zrozumieć. Niema wyboru - ale tak to jest z dotowanym sprzętem gdy skończą się szt. na wymianę w magazynie - sam oddałem w tym roku G910 i naprawili w ciągu 20dni - ale moja była kupiona w sklepie za żywą gotówkę. |
|
Data: 2010-04-20 11:58:19 | |
Autor: Adramelech | |
motorola milestone porazka serwisowa | |
joker77 <tomek@phuola.com> Odpowiedz na
news:312eef55-a4a3-4de5-855b-a2a18535d58em38g2000vbr.googlegroups.com: To własnie jest nieznajomość praw konsumenta. To konsument decyduje czy No i właśnie - nie ma tu nie znajomości praw, bo ten model już nie A to przepraszam. Pozdrawiam -- Piotr Sobolewski "My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..." adramel.cba.pl - portfolio 3d |
|
Data: 2010-04-20 14:26:29 | |
Autor: gregor | |
motorola milestone porazka serwisowa | |
W dniu 2010-04-20 13:28, joker77 pisze:
No i właśnie - nie ma tu nie znajomości praw, bo ten model już nie jak nie maja sprzetu to powinni wymienic na podobny (lepszy) nie raz tak robia jak daje sie dysk HDD do reklamacji - przewaznie przy zwrocie daja nowy o wiekszej pojemnosci gregor |
|
Data: 2010-04-20 18:19:24 | |
Autor: J.F. | |
motorola milestone porazka serwisowa | |
Użytkownik "joker77" <tomek@phuola.com> napisał w
Szkoda tylko, że teoria swoje, a praktyka swoje - znajomy dostał w Niech przeczyta umowe .. w Erze np jest podany umowny koszt aparatu i nie jest on maly :-) J. |
|
Data: 2010-04-20 10:53:41 | |
Autor: Adramelech | |
motorola milestone porazka serwisowa | |
DanW <mybox@gazeta.pl> Odpowiedz na news:hqjg7n$7s3$1news.onet.pl:
W dniu 19-04-2010 14:38, Adramelech pisze: Okresla jasno: 14 dni na _ustosunkowanie_ się do reklamacji, czyli uznanie jej za zasadną lub nie. Potem jest coś o możliwie krótkim czasie realizowania zgłoszenia. W przypadku gdy klient zarząda wymiany towaru na nowy sprzedawca (bo wtedy na nim spoczywa obowiązek doprowadzenie towaru do stanu zgodnego z umową)nie może zasłaniać się problemami ze sprowadzeniem jakijś cześci, w sytuacji gdy obok na półce leży nowy aparat. Powinien niezłocznie wymienić wadliwy przedmiot. Pozdrawiam -- Piotr Sobolewski "My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..." adramel.cba.pl - portfolio 3d |
|
Data: 2010-04-20 13:30:48 | |
Autor: badzio | |
motorola milestone porazka serwisowa | |
On 20 Kwi, 08:05, DanW <my...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 19-04-2010 14:38, Adramelech pisze:> peter<pe...@peter.com> Odpowiedz nanews:hqhe58$1tt$1news.task.gda.pl: A te zapisy sa nadal wazne? Nawet jesli, to dotycza tylko reklamacji z tytulu niezgodnosci z umowa. A Twoj przedpisca wymieszal obydwie mozliwosci - reklamacja z tytulu gwarancji (karta gwarancyjna) z niezgodnoscia. |
|
Data: 2010-04-20 18:47:59 | |
Autor: peter | |
motorola milestone porazka serwisowa | |
peter pisze:
Wczesniej pisalem jak ja zepsuc. hmm wczoraj zadzwonilem na infolinie motoroli i przedstawilem sytuacje. O dziwo, (tam chyba pracuja zupelnie inni ludzie niz w serwisie) mila pani stwierdzila, ze bedzie eskalowac problem gdzie sie da bo to nieslychane;) Najwyrazniej jej sie udalo bo dzis mialem 2 telefony z roznych instancji serwisowych, ze tel bedzie do odbioru najpozniej w przyszlym tygodniu i w razie problemow mam sie natychmiast kontaktowac z kims tam;) Przy okazji dowiedzialem sie, ze jestem pierwsza osoba ktora serwisuje milestona w Polsce, ale to akurat mnie nie dziwie bo pan z playa mowil ze moje zamowienie tez bylo pierwsze na liscie a jak sie zepsuje znowu to chyba tez bede pierwszy w biciu rekordu Polski w rzutach milestonem na odleglosc;) -- P |
|
Data: 2010-04-30 20:50:48 | |
Autor: peter | |
motorola milestone porazka serwisowa | |
peter pisze:
Wczesniej pisalem jak ja zepsuc. Odebralem wczoraj ale dzisiaj zanioslem spowrotem bo sie nie dalo zadzwonic, poza ta drobna niedogodnoscia tel przeszedl wg serwisu z 30 roznych innych testow;) ja ma pecha i dostalem taki model czy te motorole takie sa? -- P |