motorower Komar?

Data: 2009-10-18 17:24:49
Autor: Sil
motorower Komar?
On 09-10-18 10:39, Laphroaig wrote:
Witka,

Marzy mi sie zabawka do podlubania na zimowe wieczory.

Wiesz kolego zrobilem to samo, do dwóch hadziaków dostawiłem w garażu rometa kadeta. Zabawa jest przednia. Częsci są super tanie, łatwo dostępne, aczkolwiek niskiej jakosci i trzeba cierpliwie szukać. Zakup sprzętu z papierami i w jako takim takim stanie wcale nie jest taki taki i prosty.... Planuję mały swap, mam silnik 3-biegowy w częściach i zimą planuję przekładkę, he, he, he....

pozdrawiam
sil

Data: 2009-10-18 22:55:37
Autor: Laphroaig
motorower Komar?
Sil wrote:

Wiesz kolego zrobilem to samo, do dwóch hadziaków dostawiłem w garażu rometa kadeta.

Wlasnie obejrzalem Romet'a Kadet'a. Nie kojarzylem tej nazwy.
Teraz kojarze co to :). Pamietam ten motorower.  Ale wyglada zbyt nowoczesnie :),  dam sobie troche czasu na poszukanie 231-ki.

--
pozdr
Laphroaig

motorower Komar?