mototarg

Data: 2009-09-12 16:31:00
Autor: Lukasz Baranski
mototarg
On 12 Wrz, 23:30, "Zyga" <zyga.d...@wp.pl> wrote:
Witam
Był ktoś z Was na mototargu w Wawie? Ile kosztuje wejście? Na stronie
organizatora nie ma ani słowa o cenie biletu.
A przy okazji, jakieś fajne okazje jeśli chodzi o ciuchy, kaski, buty?

Ja bylem, wlot kosztuje standardowo 10zl,
natomiast tym razem jest naprawde biednie z wystawcami
w porownaniu do dwoch poprzednich w tym roku.

Data: 2009-09-12 17:29:38
Autor: Barnaba
mototarg
On 13 Wrz, 01:31, Lukasz Baranski <go...@o2.pl> wrote:
> [...]

Ja bylem, wlot kosztuje standardowo 10zl,
natomiast tym razem jest naprawde biednie z wystawcami
w porownaniu do dwoch poprzednich w tym roku.

Jutro ma byc lepiej podobno, ma sie wiecej wystawcow zjechac. Ogolnie
bieda, ceny te same co w sklepach, zadnych cudnych posezonowych
promocji. Mozna poogladac uzywane sprzety... ale to chyba to samo co
na Allegro tyle ze na zywo :) Czyli padaki :)

--
Pozdrawiam,
Baarnaba

mototarg