moze dziwne pytanie

Data: 2015-08-09 03:21:48
Autor: Max
moze dziwne pytanie
jestem pelnoletni i czatowalem z 17 latka.nagle  zagdala zebym wyslal swoje erotyczne foto.odpisalem ze nie robie tego i poza tym ma 17 lat.ona ze za 3 miesiace 18stka blablabla.oczywiscie nie wyslalem. Jednak ciekawi mnie czy moze pelnoletnia osoba takie zdjecie wyslac do niepelnoletniej.Z tego co wiem np.porno strony sa tylko dla powyzej 18 lat.To roznica ale jak to jest prawnie?

Data: 2015-08-09 14:00:17
Autor: witek
moze dziwne pytanie
Max wrote:
[...]

odpisz jej, zeby wysala ci skan dowodu.

A w ogole najepiere wez walek do ciasna, wejdz pod prysznic, pusc zimna wode na maksa, walnij sie tym walkiem trze razy w golwe, potem sie przez tydzien zastanawiaj, czy na pewno chcesz byc na pierwszje stronie wyborczej  z relacji procesu pedofila co podrywal nieletnia (bo nie masz zielonego pojecia ile tak naprawde lat ma ta panienka) a ojciec przeczytal.

Jak dojdzies do wniosku ze chcesz wyslac, to znaczy ze jestes bezmozgim idiotÄ….

Data: 2015-08-10 06:12:20
Autor: Max
moze dziwne pytanie
Am Sonntag, 9. August 2015 21:00:19 UTC+2 schrieb witek:
Max wrote:
> [...]

Jak dojdzies do wniosku ze chcesz wyslac, to znaczy ze jestes bezmozgim idiot±.

widzialem zdjecia i troche czatowalem.15 to napewno niema tylko 17 napewno nie klamala .czatowalem i wiem co pisala ,nie klamala.Swoich zdjec nie  wysylam osoba ktorych nie znam osobiscie a erotycznych to juz wcale.Mam sie stuknc bo zadalem pytanie jak to jest prawnie? fajnie

Data: 2015-08-11 04:10:43
Autor: witek
moze dziwne pytanie
Max wrote:
am sie stuknc bo zadalem pytanie jak to jest prawnie?

Nie za pytanie masz sie stuknac tylko za pomysl wysyłania czegokolwiek.

Data: 2015-08-10 06:17:35
Autor: Max
moze dziwne pytanie
Max wrote:
> [...]

Jak dojdzies do wniosku ze chcesz wyslac, to znaczy ze jestes bezmozgim idiot±

poza tym ona jest z ameryki poludniowej ,i moze sie spotkamy w realu we wrzesniu.niemam watpliwosci ze ma 17.

Data: 2015-08-11 04:11:23
Autor: witek
moze dziwne pytanie
Max wrote:
[...]

to poczekaj az sie spotkacie i zrobcie sobie wspolna fotke.

Data: 2015-08-11 07:28:17
Autor: Marek
moze dziwne pytanie

Użytkownik "Max" <jackcolo@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:dab1ce17-6920-4747-b16b-cf27cd837c32googlegroups.com...
Max wrote:
> [...]

poza tym ona jest z ameryki poludniowej ,i moze sie spotkamy w realu we wrzesniu.niemam watpliwosci ze ma 17.

Sprawdziłe¶ IP jej komputera, czy pochodzi z A. P.?

--
Pzdr.
Marek

Data: 2015-08-10 06:27:00
Autor: Max
moze dziwne pytanie

A to, że mogła.go okłamać, że ma 17 to się już nie liczy? Mógł w
dobrej wierze wysłać, skoro stwierdziła, że ma > 15.

Moze tez sie liczy.np byl jakis dosc glosny proces gdy pilkarz Ribery uprawial seks za pieniadze z niepelnoletnia i sad uniewinil bo pilkarz  nie wiedzial ze jest niepelnoletnia gdyz ta sklamala ze ma 18.

Data: 2015-08-10 18:33:49
Autor: m
moze dziwne pytanie
W dniu 10.08.2015 o 15:27, Max pisze:

[...]

Taka sugestia - może by¶ tak na jeden post nie odpowiadał po 3 razy? To
nie chat że osobno wysyłasz każd± my¶l. Czekaż aż zbierze się ich kilka
i wysyłasz w jednym po¶cie.

p. m.

Data: 2015-08-10 14:45:39
Autor: Slonecznik
moze dziwne pytanie
On Monday, August 10, 2015 at 12:33:47 PM UTC-4, m wrote:
> [...]

Taka sugestia - może by¶ tak na jeden post nie odpowiadał po 3 razy? To
nie chat że osobno wysyłasz każd± my¶l. Czekaż aż zbierze się ich kilka

Co to jest "Czekaż"?

Slonecznik

Data: 2015-08-11 01:27:14
Autor: m
moze dziwne pytanie
W dniu 10.08.2015 o 23:45, Slonecznik pisze:
> Taka sugestia - może by¶ tak na jeden post nie odpowiadał po 3 razy? To
> nie chat że osobno wysyłasz każd± my¶l. Czekaż aż zbierze się ich kilka
> i wysyłasz w jednym po¶cie.

Co to jest "Czekaż"?

To jest bardzo dobre pytanie ... "czekasz aż" mi się zlało w jedno.
Bardzo przepraszam.

p. m.

Data: 2015-08-10 03:59:37
Autor: witek
moze dziwne pytanie
wrote:
[...]

Liczy sie ile ma lat a nie ile powiedziala.

Data: 2015-08-10 04:00:54
Autor: witek
moze dziwne pytanie
wrote:
[...]

Rownie dobrze moze sie okazac, ze ma 40 lat i pracuje w policji a reszta to przykrywka.

Ostatnio bylo glosno o podrywaniu wirutalnego dziecka, ale siedzi sie w realu.

Data: 2015-08-11 23:35:39
Autor: PlaMa
moze dziwne pytanie
W dniu 2015-08-10 o 11:00, witek pisze:

Rownie dobrze moze sie okazac, ze ma 40 lat i pracuje w policji a reszta
to przykrywka.
Ostatnio bylo glosno o podrywaniu wirutalnego dziecka, ale siedzi sie w
realu.

ale podrywanie 40 latki podawajÄ…cej siÄ™ za 17latkÄ™ jest z kaĹĽdej strony legalne.

Ba! Wysyłanie takiej sexi-fotek (na wyraźne życzenie) jest także w pełni legalne, problem gdy laska (zakładamy 17 at) fotki odeśle.

Data: 2015-09-02 15:42:15
Autor: Andrzej Lawa
moze dziwne pytanie
W dniu 10.08.2015 o 11:00, witek pisze:

[...]

Ale 17-latki s± legalne. W Polsce w sumie już 15-latki.

Ostatnio bylo glosno o podrywaniu wirutalnego dziecka, ale siedzi sie w
realu.

Dziecka. Nie nastolatki.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-08-10 09:33:16
Autor: Liwiusz
moze dziwne pytanie
wrote:
[...]

Raczej nie. Jak będziesz pieprzył 14-latkę, która cię okłamie, że ma 22,
to też odpowiadasz. Trzeba uważać na małe k*rewki.

--
Liwiusz

Data: 2015-08-10 19:35:03
Autor: Trefni¶
moze dziwne pytanie
W dniu .08.2015 o 09:33 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> pisze:

Trzeba uważać na małe k*rewki.

Trzeba też uważać na wielkich niedorozwojów z małymi peniskami..
Mam nadzieję, że Liwiusz nie dopracuje się córki.
Bo syn pewnie odziedziczyłby po nim IQ, więc pewnie byłby szczę¶liwcem!

--
Trefni¶

Data: 2015-08-10 22:30:23
Autor: Marek
moze dziwne pytanie
On Mon, 10 Aug 2015 09:33:16 +0200, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
Raczej nie. Jak będziesz pieprzył 14-latkę, która cię okłamie, że
ma 22,
to też odpowiadasz. Trzeba uważać na małe k*rewki.

Zdaje się że nie o pieprzenie chodziło, a o fotkę....

--
Marek

Data: 2015-08-12 08:31:50
Autor: Trefni¶
moze dziwne pytanie
W dniu .08.2015 o 22:30 Marek <fake@fakeemail.com> pisze:

[...]

Lokalna parówa ma zdeformowany dekiel - to ich znak rozpoznawczy.

--
Trefni¶

Data: 2015-08-10 11:37:42
Autor: m
moze dziwne pytanie
W dniu 09.08.2015 o 12:21, Max pisze:
[...]

Zacznijmy od tego, że to że nawet jak laska ma 18 lat, to wysyłanie jej
nagich zdjęć to gruba naiwność.

p. m.

Data: 2015-08-10 06:06:44
Autor: Max
moze dziwne pytanie
Am Montag, 10. August 2015 11:37:38 UTC+2 schrieb m:
> [...]
> powyzej 18 lat.To roznica ale jak to jest prawnie?
> Zacznijmy od tego, że to że nawet jak laska ma 18 lat, to wysyłanie jej
nagich zdjęć to gruba naiwno¶ć.

p. m.

chciala zdjecie tylko bez twarzy.nie wyslalem ale chcialem wiedziec czy to byloby wogole legalne.

Data: 2015-08-10 06:43:31
Autor: Max
moze dziwne pytanie
> [...]
> powyzej 18 lat.To roznica ale jak to jest prawnie?
> Zacznijmy od tego, że to że nawet jak laska ma 18 lat, to wysyłanie jej

czesto naiwnosc ale pewnie robi to dziennie miliony.

Data: 2015-08-10 18:32:12
Autor: m
moze dziwne pytanie
W dniu 10.08.2015 o 15:43, Max pisze:

> nagich zdjęć to gruba naiwno¶ć.
czesto naiwnosc ale pewnie robi to dziennie miliony.

A potem wielu z tych milionów traci grube tysi±ce. I nie chodzi o
legalno¶ć, ale o stalking lub szantaż.

Przecież to JASNE jest, że kiedy mamy wyspecjalizowane portale
wojerystyczne (czy jak tam to się nazywa) gdzie jest nadpodaż gołych
męskich zdjęć, to laska która prosi faceta na czacie o gołe zdjęcie w
najlepszym wypadku jest znajomym który to potem chce rozpowszechnić dla
jaj.

p. m.

Data: 2015-08-10 12:28:53
Autor: Jozef Stanin
moze dziwne pytanie
W dniu 09.08.2015 o 12:21, Max pisze:
jestem pelnoletni i czatowalem z 17 latka.

Po tym zdaniu już można stwierdzić, że "coś nie tego" z tobą.
Idź się leczyć!

--
Bo my jesteśmy dziś mniej pazerni
Roślinożerni, roślinożerni

                        (Zenon Laskowik, „Z tyĹ‚u sklepu”, 1980 r.)

Data: 2015-08-10 06:42:05
Autor: Max
moze dziwne pytanie
Am Montag, 10. August 2015 12:28:54 UTC+2 schrieb Jozef Stanin:
W dniu 09.08.2015 o 12:21, Max pisze:
> jestem pelnoletni i czatowalem z 17 latka.

Po tym zdaniu już można stwierdzić, że "co¶ nie tego" z tob±.
IdĽ się leczyć!

-- Bo my jeste¶my dzi¶ mniej pazerni
Ro¶linożerni, ro¶linożerni
Nam polędwica, ani schab
Nie smakuje tak jak szczaw

                        (Zenon Laskowik, "Z tyłu sklepu", 1980 r.)

na co sie mam leczyc?co mam powiedziec lekarzowi?jaka twoja diagnoza?musisz cos wiedziec skoro piszesz.wiec co mam powiedziec?

Data: 2015-08-10 06:46:57
Autor: Max
moze dziwne pytanie
Słusznie ci prawił ojciec.
Nie wiem kto to max, a jego w±tpliwo¶ci dotycz± chyba ekshibicjonizmu.
To on chce przesłać swoje zdjęcie, a nie zobaczyć po¶ladki 17-latki.
chcesz tekst czatu?ale jest po hiszpansku moze nie zrozumiesz.

Data: 2015-08-10 12:31:55
Autor: Liwiusz
moze dziwne pytanie
W dniu 2015-08-10 o 12:28, Jozef Stanin pisze:
W dniu 09.08.2015 o 12:21, Max pisze:
jestem pelnoletni i czatowalem z 17 latka.

Po tym zdaniu już można stwierdzić, że "coś nie tego" z tobą.
Idź się leczyć!

"Ojciec powiedział, że jak dla pana jędrne pośladki 17-latni nie są
rarytasem, to pan jest pedał i żebym z panem nie gadał!".

--
Liwiusz

Data: 2015-08-10 14:04:05
Autor: Jozef Stanin
moze dziwne pytanie
W dniu 10.08.2015 o 12:31, Liwiusz pisze:
[...]

Nie wiem kto to max, a jego wątpliwości dotyczą chyba ekshibicjonizmu.
To on chce przesłać swoje zdjęcie, a nie zobaczyć pośladki 17-latki.

Data: 2015-08-11 14:46:59
Autor: Max
moze dziwne pytanie

Am Montag, 10. August 2015 22:38:47 UTC+2 schrieb cef:

    > chcesz tekst czatu?ale jest po hiszpansku moze nie zrozumiesz.

    Venga! Entendemos. [9.8.2015, 06:21] yyyyy2:         no puedo
[9.8.2015, 06:22] yyyyy2:       tienes 17
[9.8.2015, 06:22] xxxxxx1           17 que?
[9.8.2015, 06:22] yyyyy2:             anos
[9.8.2015, 06:22] xxxxxx1           Me faltan 4 meses para cumplir los 18
[9.8.2015, 06:23] yyyyy2:            eso no legal
[9.8.2015, 06:24] xxxxxx1           No veo problema
[9.8.2015, 06:24] xxxxxx1           Ya falta poco para cumplir los 18
[9.8.2015, 06:27] yyyyy2:           si pero aun 17
[9.8.2015, 06:28] xxxxxx1           Esto queda entre nosotros
[9.8.2015, 06:28] xxxxxx1           No veo problema
[9.8.2015, 06:29] yyyyy2:          no

Data: 2015-08-12 06:29:22
Autor: cef
moze dziwne pytanie
W dniu 2015-08-11 o 23:46, Max pisze:

     > chcesz tekst czatu?ale jest po hiszpansku moze nie zrozumiesz.

     Venga! Entendemos.

[9.8.2015, 06:21] yyyyy2:         no puedo

Ale pomin±łe¶ najważniejsze czyli w jaki sposób ona
wyraził± swoj± pro¶bę o te zdjęcia.
W zasadzie jest to nieistotne: kup lepiej ten wałek i dalej
postępuj zgodnie z instrukcj± witka.

Data: 2015-08-12 01:58:57
Autor: Max
moze dziwne pytanie

[9.8.2015, 06:21] yyyyy2:         no puedo

Ale pomin±łe¶ najważniejsze czyli w jaki sposób ona
wyraził± swoj± pro¶bę o te zdjęcia.
W zasadzie jest to nieistotne: kup lepiej ten wałek i dalej
postępuj zgodnie z instrukcj± witka. [9.8.2015, 06:12] Y cuanto mide tu pene?

zaspokoilem ciekawosc?reszty no entiende

Data: 2015-08-12 21:48:25
Autor: cef
moze dziwne pytanie
W dniu 2015-08-12 o 10:58, Max pisze:

[...]

Raczej nie, bo mogłe¶ jej napisać, że pół metra albo lepiej.
Do zdjęć droga jeszcze daleka. Bierz ten wałek :-)

Data: 2015-08-16 00:24:31
Autor: Max
moze dziwne pytanie
 Raczej nie, bo mogłe¶ jej napisać, że pół metra albo lepiej.
Do zdjęć droga jeszcze daleka. Bierz ten wałek :-) ok adios :)

Data: 2015-09-02 15:44:40
Autor: Andrzej Lawa
moze dziwne pytanie
W dniu 10.08.2015 o 12:28, Jozef Stanin pisze:
W dniu 09.08.2015 o 12:21, Max pisze:
jestem pelnoletni i czatowalem z 17 latka.

Po tym zdaniu już można stwierdzić, że "co¶ nie tego" z tob±.
IdĽ się leczyć!

WypowiedĽ uzasadnij.