moze ktoś ma i mógłby doradzić??

Data: 2012-04-24 04:22:51
Autor: Andrzej
moze ktoś ma i mógłby doradzić??
Witam.
Mam pytanie z serii co wybrać? Moze wiec uzytkownicy by coś doradzili??
Otóz w plusie mam w ofercie Sony Xperia S - 400 zł, Samsunga galaxy SII za 400 zł oraz SE Xperia Arc S za 1,23 zł.
Telefony - jak chodzi o funkcje dosc podobne a cena na dwóch oddzielnych pułapach. Powiedzmy, ze stać mnie, kredytu na to nie biore i nie mam presji na telefon za 1 zł ale z drugiej strony czy warto wydawac wiecej kasy za pare drobiazgów??
Doradzcie prosze, który - przy załozeniu takiego samego użytkowania (do poł godz. rozmów dziennie, sprawdzenie poczty, synchronizacja kalendarza, czasem jakies MP3 lub radio, troche zdjeć)- warto wziąć??
- który ma dłużej działającą baterię
- który robi lepsze zdjęcia - czy bajer z automatycznym przełaczaniem profilu jest wart zachodu (wydaje sie, że w aucie moze to byc fajna sprawa.
A moze są inna argumenty za któryms z nich??

Pozdrawiam i z góry dzięki za podpowiedzi

Data: 2012-04-24 12:27:02
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 24 Apr 2012 04:22:51 -0700 (PDT), Andrzej napisał(a):

[...]

to ostatnie załatwi stosowny program w każdym androidowym telefonie.
Dowolny z wielu.
Bateria będzie działać najkrócej w Galaxy, ekran ma swoje prawa.
Xperia S jest modelem najnowszym z nich wszystkich, następcą Arc S
Funkcje sobie porównaj na gsmarena, ciężko powiedzieć czy to co jest
ulepszone będzie dla ciebie warte 400 zł - oceń sobie sam.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

moze ktoś ma i mógłby doradzić??