może ktos ma podobne potrzeby jak j a :) [wybór telefonu]

Data: 2009-09-05 16:20:23
Autor: zyzio
może ktos ma podobne potrzeby jak j a :) [wybór telefonu]
Witam,

pytanie jak w temacie odnośnie wyboru telefonu.

szukam telefonu z dobrym i duzym wyświetlaczem do czytania i ew. obrabiania tekstów (pdf, word) ew. arkuszy kalkulacyjnych (i przy okazji oglądania filmów, zdjęć itp. :) i dobrym organizerem terminów (kalendarz, spotkania, przypomnienia itp). Przydałaby się BARDZO DOBRA kamera wideo i coś do muzyki. Zbyteczny jest:

- szybki internet, jutiuby i fejsbuki
- dostęp do maili
- telekonferencje i biznesowe gadżety itp

Pytam, bo oglądając recenzje głównie smartfonów mam wrażenie, że musiałbym kupić cały kombajn także z tym, czego nie potrzebuję (Nokia, HTC itp.). Czyli co? Iphona?? Ale co z kamerą. Hmm

Dzięki!
Sławek

Data: 2009-09-05 15:45:23
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 05.09.2009 zyzio <spin68@gazeta.wiadomojaka.pl> napisał/a:
[...]

iphone też ma ww.

Ale co z kamerą. Hmm

no kiepska.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-09-05 21:39:13
Autor: Flo
może ktos ma podobne potrzeby jak ja :) [wybór telefonu]
Jeśli nie przerażają Cię nowe doświadczenia zerknij na coś z rodziny BlackBerry.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-09-06 00:47:41
Autor: cpt. Nemo

Użytkownik "zyzio" <spin68@gazeta.wiadomojaka.pl> napisał w wiadomości
[...]

Czyli co? Iphona??
No filmow sie na nim naogladasz bo tam chyba nie mozna zmienic baterii
:)
Programow do obrobki w pdf i wordzie w jez polskim zatrzesienie :)
Arkusze kalkulacyjne, jak sadze excel to tez jego domena :)
He, he :)

pozdrawiam,

Data: 2009-09-07 07:29:03
Autor: Jan Strybyszewski
cpt. Nemo pisze:
[...]

No faktycznie .... bo w pociagu tylko widze posiadaczy Diamondow zmieniajacych baterie.

:)
Programow do obrobki w pdf i wordzie w jez polskim zatrzesienie :)
Arkusze kalkulacyjne, jak sadze excel to tez jego domena :)
He, he :)

Po co komu excel w telefonie inny niz do przejrzenia to ja nie rozumiem?

Ale spoko jak tam WM podobno juz odtwarza w 15fps filmy w 240x320 ?

Data: 2009-09-07 13:05:36
Autor: cpt. Nemo

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości

No faktycznie .... bo w pociagu tylko widze posiadaczy Diamondow
zmieniajacych baterie.

Pewnie poszli za moda a nie za uzytecznoscia :)

> [...]
> He, he :)

Po co komu excel w telefonie inny niz do przejrzenia to ja nie

A to normalne ze nie rozumiesz, pewnie nigdy na szybko nie tworzyles
malego arkusza lub poprawek do niego :)
Nie mowiac juz o napisaniu czegos w wordzie.

Ale spoko jak tam WM podobno juz odtwarza w 15fps filmy w 240x320 ?

Nie wiem, mi odwarza  normalnie 34 klatek z szybkoscia strumienia 384
kbit/s z czestotliwoscia probkowania danych 45130 zupelnie wystarczy do
ogladania filmow, ktore i tak standardowo sa zazwyczaj zapisywane z
czestotliwoscia 25 klatek.

Data: 2009-09-07 13:09:49
Autor: Jan Strybyszewski
cpt. Nemo pisze:
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości

No faktycznie .... bo w pociagu tylko widze posiadaczy Diamondow
zmieniajacych baterie.

Pewnie poszli za moda a nie za uzytecznoscia :)

Poszli za moda to prawda. Diamond to jeszcze ale Diamond2  to typowy przyklad jak nie robic telefonow.

[...]

Ale po co w wordzie ?  To juz notatka w mailu musi byc w wordzie ?
ja tam nawet jakby mial worda napisalbym w txt lub w mailu i zformatowam po powrocie.

[...]

Jakie urzadzenie .... pewnie BA lub Himalaya :) prawdziwy PocketPC z ery przed WM

Data: 2009-09-07 13:25:36
Autor: cpt. Nemo

Poszli za moda to prawda. Diamond to jeszcze ale Diamond2  to typowy
przyklad jak nie robic telefonow.

Dlatego mam duzy klopot myslac o ewentualnej zmianie telefonu, chwilowo
to barachlo co robia dla mnie sie nie nadaje :(

Ale po co w wordzie ?  To juz notatka w mailu musi byc w wordzie ?
ja tam nawet jakby mial worda napisalbym w txt lub w mailu i
zformatowam
po powrocie.

Mail to mail :) Ja czasem pisze na goraco jakis fragment artykulu zeby
mi mysl nie uciekla, czasem swoje zapiski i notatki. Word ma duzo
zalet - rozniste czcionki, rozne kolory, rozne formaty, itp. itd.

> [...]
> czestotliwoscia 25 klatek.

Jakie urzadzenie .... pewnie BA lub Himalaya :) prawdziwy PocketPC z

Zwykly SPV M650, dwa lata juz daje rade i trudno mi znalezc nastepce, ja
bym powiedzial ze coraz trudniej :(

pozdrawiam,

Data: 2009-09-07 20:32:37
Autor: Jan Strybyszewski
cpt. Nemo pisze:

Mail to mail :) Ja czasem pisze na goraco jakis fragment artykulu zeby
mi mysl nie uciekla, czasem swoje zapiski i notatki. Word ma duzo
zalet - rozniste czcionki, rozne kolory, rozne formaty, itp. itd.

I tak sobie kolorujesz w tym wordzie na PDA. masakra

Zwykly SPV M650, dwa lata juz daje rade i trudno mi znalezc nastepce, ja
bym powiedzial ze coraz trudniej :(

Olala zabytek, ale dziala to troche jak z 5 letnim VlueAngelem alias MDAIII ktory chodzi drozej od nowoczesnego szrotowizarda

pozdrawiam,

Data: 2009-09-08 00:14:14
Autor: cpt. Nemo

cpt. Nemo pisze:

> [...]
> zalet - rozniste czcionki, rozne kolory, rozne formaty, itp. itd.

I tak sobie kolorujesz w tym wordzie na PDA. masakra

A tak :)
Miedzy innymi zapisuje tam liczne hasla do licznych komputerow, serwerow
i sieci WiFi - chocby z racji obowiazkow zawodowych, kolorowanie bardzo
mi ulatwia segregowanie wedlug firm, userow czy dzialow :)
Na pierwszy rzut oka natychmiast trafiam tam gdzie chce :)
Kolorkiem podkreslam najwazniejsze miejsca w opisach roznych procedur.

pozdrawiam,

Data: 2009-09-06 11:02:15
Autor: J.F.
On Sat, 05 Sep 2009 16:20:23 +0200,  zyzio wrote:
[...]

Kup sobie netbooka, kamere, sredni telefon i duza torbe.

Pytam, bo oglądając recenzje głównie smartfonów mam wrażenie, że musiałbym kupić cały kombajn także z tym, czego nie potrzebuję (Nokia,

Nie ma tak dobrze. Dobry sprzet daje duze mozliwosci, nik ci nie
bedzie docinal oprogramowania i sprzetu na miare.

J.

Data: 2009-09-06 13:13:46
Autor: Wooyek
[...]

Oczekujesz cudów.

- telekonferencje i biznesowe gadżety itp

"Dobry organizer terminów (kalendarz, spotkania, przypomnienia itp)" to jest właśnie "biznesowy gadżet".

Pytam, bo oglądając recenzje głównie smartfonów mam wrażenie, że
musiałbym kupić cały kombajn także z tym, czego nie potrzebuję (Nokia,
HTC itp.). Czyli co? Iphona?? Ale co z kamerą. Hmm

To mniej więcej tak, jakbyś chciał kupić Mercedesa S-Klasę z silnikiem 1.2, bo oczekujesz maksymalnego komfortu, ale dobre osiągi są Ci zbędne.

Zrób tak, jak napisał J.F.

Data: 2009-09-06 13:26:48
Autor: zyzio
może ktos ma podobne potrzeby jak ja :) [wybór telefonu]

To mniej więcej tak, jakbyś chciał kupić Mercedesa S-Klasę z silnikiem 1.2, bo oczekujesz maksymalnego komfortu, ale dobre osiągi są Ci zbędne.

LOL, dzięki, widzę, że czas na Mercedesa :). Pozdrawiam

może ktos ma podobne potrzeby jak j a :) [wybór telefonu]