może ktos ma podobne potrzeby jak ja :) [wybór telefonu]

Data: 2009-09-06 13:13:46
Autor: Wooyek
może ktos ma podobne potrzeby jak ja :) [wybór telefonu]
szukam telefonu z dobrym i duzym wyświetlaczem do czytania i ew.
obrabiania tekstów (pdf, word) ew. arkuszy kalkulacyjnych (i przy
okazji oglądania filmów, zdjęć itp. :) i dobrym organizerem terminów
(kalendarz, spotkania, przypomnienia itp). Przydałaby się BARDZO DOBRA
kamera wideo i coś do muzyki.

Oczekujesz cudów.

- telekonferencje i biznesowe gadżety itp

"Dobry organizer terminów (kalendarz, spotkania, przypomnienia itp)" to jest właśnie "biznesowy gadżet".

Pytam, bo oglądając recenzje głównie smartfonów mam wrażenie, że
musiałbym kupić cały kombajn także z tym, czego nie potrzebuję (Nokia,
HTC itp.). Czyli co? Iphona?? Ale co z kamerą. Hmm

To mniej więcej tak, jakbyś chciał kupić Mercedesa S-Klasę z silnikiem 1.2, bo oczekujesz maksymalnego komfortu, ale dobre osiągi są Ci zbędne.

Zrób tak, jak napisał J.F.

Data: 2009-09-06 13:26:48
Autor: zyzio
może ktos ma podobne potrzeby jak ja :) [wybór telefonu]

To mniej więcej tak, jakbyś chciał kupić Mercedesa S-Klasę z silnikiem 1.2, bo oczekujesz maksymalnego komfortu, ale dobre osiągi są Ci zbędne.

LOL, dzięki, widzę, że czas na Mercedesa :). Pozdrawiam

może ktos ma podobne potrzeby jak ja :) [wybór telefonu]