moze mi ktos powiedziec co sie stalo z marburym?

Data: 2009-07-29 07:13:12
Autor: sooobi
moze mi ktos powiedziec co sie stalo z marburym?
?

Data: 2009-07-29 17:18:35
Autor: ryz
moze mi ktos powiedziec co sie stalo z marburym?

Uzytkownik "sooobi" <sooobi@gmail.com> napisal w wiadomosci news:d474588b-3d75-4e3b-a719-0565683ce417d32g2000yqh.googlegroups.com...
?

http://www.justin.tv/starburytv

Data: 2009-07-29 12:11:39
Autor: sooobi
On 29 Lip, 17:18, "ryz" <b...@icpnet.pl> wrote:
Uzytkownik "sooobi" <soo...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:d474588b-3d75-4e3b-a719-0565683ce417d32g2000yqh.googlegroups.com...

>?

http://www.justin.tv/starburytv

wlasnie to mialem na mysli.

Data: 2009-07-29 13:29:41
Autor: L'e-szczur
On 29 Lip, 21:11, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
On 29 Lip, 17:18, "ryz" <b...@icpnet.pl> wrote:

> [...]

Jak to co? Nie radzi sobie ze sobą samym. Jako koszykarza go nie
lubię, ale jako człowieka to mi go po prostu szkoda.
Nie chcialbym byc zlym prorokiem, ale IMO Marb jest kandydatem do
wpadnięcia w depresję, alkoholizm, albo coś jeszcze gorszego.
Nie moze sie pogodzic z utratą popularnosci i robi co tylko sie da,
zeby znowu bylo o nim glosno. Smutne, ale nie on pierwszy i nie
ostatni.

Pozdro

L'e-szczur

moze mi ktos powiedziec co sie stalo z marburym?