moze mnie zjecie

Data: 2011-09-07 12:35:03
Autor: Buniek
moze mnie zjecie
Pytanie: jaki tani skuter polecacie dla kierowcy
bez uprawnień na motocykl.
Skuter ma być tylko do jeżdżenia po mieście tylko?

Nie wiem czy to będzie tani ale polecam gilere runer 50 2T używam odblokowana około 80 - 85km/h przy 90 kg kierowcy.
pali sporo bo koło 4.5 l/100 ale 50ccm ale takie "osiągi" musi pic i 2T.

Ale i tak robię A.

Buniek

Data: 2011-09-08 08:30:37
Autor: marcinu
moze mnie zjecie

Użytkownik "Buniek" <mbuniek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j47hcs$s0p$1news.onet.pl...

Nie wiem czy to będzie tani ale polecam gilere runer 50 2T używam
odblokowana około 80 - 85km/h przy 90 kg kierowcy.
pali sporo bo koło 4.5 l/100 ale 50ccm ale takie "osiągi" musi pic i 2T.

Siemka
Gilera będzie droga, w zamian mogę polecić kymco super 9.
Osiągi podobne, spalanie 3-3,5 l/100km.
Kupiłem skuter nowy z salonu dla syna ale sam sporo nim jeżdżę:)
Na razie zrobione bezproblemowo 2 tyś km.
Pozdro

Pozdrawiam
Marcin/CBF600N
Wawa-Bielany zone