moze troche z innej beczki ale tez zwaizane z motocyklami a mianowicie wynajecie garazu pod motocykl...

Data: 2010-05-20 11:18:55
Autor: Akira
moze troche z innej beczki ale tez zwaizane z motocyklami a mianowicie wynajecie garazu pod motocykl...
Witam

postanowilem zafundowac stajnie swojemu rumakowi i znalazlem nawet fajna miejscowke za przystepna cene... osoba wynajmujaca przedstawila mi nastepujacy wzor umowy... nie jestem prawnikeim i nie lapie sie za bardzo w niektorych zwrotach itp... wiec moze ktorys z szanownych grupowiczow bedzie w stanie mi powiedziec czy taka umowa jest ok i czy z niej wynika ze bede mogl wypowiedziec umowe na miesiac przed bez zadnych konsekwencji... bo szczerze powiem ja sie w niej troche pogubilem ;)

Serdecznie pozdrawiam i z gory wielkie dzieki za pomoc i poswiecony czas :)

www.soulfixer.pl/umowa.doc

Data: 2010-05-20 11:37:43
Autor: Mariusz Kruk
moze troche z innej beczki ale tez zwaizane z motocyklami a mianowicie wynajecie garazu pod motocykl...
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Akira"
www.soulfixer.pl/umowa.doc

Tak na szybko, to ja nie rozumiem jakim cudem cały ustęp pierwszy mówi,
że budynek z parkingiem powstanie, a w p.2.2 wydanie Przedmiotu Najmu
_nastąpiło_.
3.1 - literówka - "nieokreślony"
3.2 - W jaki sposób "z zastrzeżeniem zdania następującego", skoro o
wypowiedzeniu jest następne kilka punktów?
Poza tym, zakładając, że w mocy jest zastrzeżenie 3.5, teoretycznie nie
masz możliwości wypowiedzieć umowy "ot tak". Co, jeśli się nie mylę,
w przypadku umowy konsumenckiej jest niedopuszczalne.
4.1 i 4.4 są przynajmniej częściowo redundantne.
10.6 - OISNM, klauzula niedozwolona.

W ogóle umowa sprawia wrażenie ździebko niechlujnej.
--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / |  Kruk@epsilon.eu.org   | | http://epsilon.eu.org/ | /-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2010-05-20 14:55:44
Autor: Artur M. Piwko
moze troche z innej beczki ale tez zwaizane z motocyklami a mianowicie wynajecie garazu pod motocykl...
In the darkest hour on Thu, 20 May 2010 11:37:43 +0200,
Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> screamed:
www.soulfixer.pl/umowa.doc

Tak na szybko, to ja nie rozumiem jakim cudem cały ustęp pierwszy mówi,
Ĺźe budynek z parkingiem powstanie, a w p.2.2 wydanie Przedmiotu Najmu
_nastąpiło_.
[...]
10.6 - OISNM, klauzula niedozwolona.

Zgadza się. Może zostać na umowie i tak będzie nieważna.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
[ 14:55:06 user up 12443 days,  2:50,  1 user, load average: 0.50, 0.81, 0.68 ]

                   With friends like you, who needs enemies.

Data: 2010-05-20 18:29:58
Autor: Akira
moze troche z innej beczki ale tez zwaizane z motocyklami a mianowicie wynajecie garazu pod motocykl...
Wielkie dzieki za pomoc :)
wlasnie im wytknelem to ze wg tej ich umowy nie mam tak naprawde w ogole mozliwosci jej wypowiedzenia i po tym stwierdzeniu koles powiedzial ze jak bardzo bede chcial to dopisza taki punkt ze moge wypowiedziec umowe miesiac przed bez podania powodu i nie bedzie to sie wiazalo z zadna kara/lub innego rodzaju kosztami...

"Artur M. Piwko" <milusi.pysiaczek@buziaczek.pl> wrote in message news:slrnhvacag.svs.milusi.pysiaczekbuziaczek.pl...
In the darkest hour on Thu, 20 May 2010 11:37:43 +0200,
Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> screamed:
www.soulfixer.pl/umowa.doc

Tak na szybko, to ja nie rozumiem jakim cudem caly ustep pierwszy mówi,
ze budynek z parkingiem powstanie, a w p.2.2 wydanie Przedmiotu Najmu
_nastapilo_.
[...]
10.6 - OISNM, klauzula niedozwolona.

Zgadza sie. Moze zostac na umowie i tak bedzie niewazna.