mozecie mi powiedziec jakie sa objawy konczenia sie rozrusznika?

Data: 2009-07-01 11:27:31
Autor: FanTomas
mozecie mi powiedziec jakie sa objawy konczenia sie rozrusznika?

jak w temacie. walcze caly czas z tym moim piepszonym fazerem. nadal
ledwo odpala i zeruje zegary. jak mam wlaczone swiatla to nie odpala,
dopiero jak wylacze to odpali ale ledwo. dodam ze jak jest upal i
sucho to jest wszystko ok. spadnie odrobina deszczu i juz gowno.
ostatnia rzecz jaka zostala do sprawdzenia to rozrusznik. pozniej juz
chyba tylko otomoto :(

posprawdzaj raczej wiazki  kabli pod katem przetarcia ktoregos. skoro na sucho jest wszystko ok a na wilgotno to od razu kicha.
moim zdaniem to zwykle przetarcie kabli.
pozdro
ps. tez tak mialem.

mozecie mi powiedziec jakie sa objawy konczenia sie rozrusznika?