mozecie mi powiedziec jakie sa objawy konczenia sie rozrusznika?

Data: 2009-07-01 13:13:41
Autor: James
mozecie mi powiedziec jakie sa objawy konczenia sie rozrusznika?
"Atlobek" wrote...
ostatnia rzecz jaka zostala do sprawdzenia to rozrusznik.

Sprawdz czy czasem polaczenie masowe rozrusznika z silnikiem nie jest zanieczyszczone. Ja bym odkrecil rozrusznik i sprawdzil czy powierzchnia styku z silnikiem jest na pewno czysta. Mozesz nawet dla pewnosci lekko przetrzec papierem sciernym. Oczysc wszystko dokladnie i skrec mocno.
Mozesz tez sprawdzic bez rozkrecania. Wez gruby przewod i nawet tylko dotykajac polacz mase silnika z obudowa rozrusznika i wtedy sprawdz jak odpala.
Kiedys tak mialem w Suzuki LS w ktorym rozrusznik siedzi na dwoch srubach. Powierzchnia styku zasniedziala i rozrusznik nie mial masy. Cala elektryka glupiala przy probie startu.

powodzenia
--
James

mozecie mi powiedziec jakie sa objawy konczenia sie rozrusznika?