możecie wejść do serwisu polbanku???

Data: 2009-06-01 19:35:54
Autor: Anna R.
możecie wejść do serwisu polbanku???
co się dzieje nie moge się zalogowac na swoje konto w polbanku?

u was tez tak jest?

Forbidden
You don't have permission to access /netbanking/ on this server.

co sie dzieje __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 3997 (20090409) __________

Data: 2009-06-01 19:41:11
Autor: ls
Uzytkownik Anna R. napisal:
co się dzieje nie moge się zalogowac na swoje konto w polbanku?
u was tez tak jest?

Ja tez nie wchodze.
Ale to mnie nie dziwi - z PB po 19 wszystko moze sie zdarzyc :)
Proponuje sprobowac jutro rano.
--
pozdr.
ls

Data: 2009-06-01 19:45:06
Autor: Piona
Anna R. pisze:
co się dzieje nie moge się zalogowac na swoje konto w polbanku?

u was tez tak jest?

Napawaj się chwilami, kiedy polbank on line działa, bo takich momentów jest mało ;)
Ciesz się chwilą, chwytaj dzień ;)
piona

--
http://piona.fm.interia.pl
..>> moja strona <<..

Data: 2009-06-01 23:22:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
możecie wejść do serwisu polbanku???

"Piona" h0132c$5j2$1@news.interia.pl

: Napawaj się chwilami, kiedy polbank on
: line działa, bo takich momentów jest mało ;)
: Ciesz się chwilą, chwytaj dzień ;)

Grecy to pożądni ludzie... Uczą cenienia chwili, a zatem i czasu. :)

Wcześniej miałem napisać inaczej:

Grecy to porządni ludzie -- uczą cenienia chwili, a zatem i czasu. :)

Ale przypomniała się mi pewna Kasia, która zauważyła, że każda
dziewczyna jest na ucho porządna, z tym że niektóre ;) są pożądne. ;)

A skąd wiem o tym, że Greczynki są pożądne a Grecy są pożądni?
To moja tejemnica. :)

Data: 2009-06-01 22:13:19
Autor: Anna R.
możecie wejść do serwisu polbanku???
powaznie mówisz czy jaja se robisz

naprawde ci działa

Data: 2009-06-01 23:24:48
Autor: xbartx
możecie wejść do serwisu polbanku???
On Mon, 1 Jun 2009 22:13:19 +0200
"Anna R." <anrobak@o2.pl> wrote:

powaznie mĂłwisz czy jaja se robisz

naprawde ci działa

Odśwież z kilka razy i powinna strona się pokazać. Wydaj mi się że mają
jakiś proxy/balancer czy cuś i chyba jeszcze uczą się to konfigurować ;)

PS Jeżeli możesz, to wytnij te kretyńskie wstawki od AV, doklejane do
Twoich postĂłw.

Xenocide

Data: 2009-06-02 09:40:14
Autor: P.H.