mozliwie najbardziej ekonomiczne auto diesel

Data: 2009-09-09 17:02:35
Autor: mzmich88
mozliwie najbardziej ekonomiczne auto diesel
Witam. Poszukuje malego samochodu - moze byc dla 2 osob. Zalezy mi aby palil mozliwie najmniej. Najlepiej nie SMART, musi byc stosunkowo tani w nabyciu. Rocznikowo od 2000-2001 w gore.

MIchal

Data: 2009-09-09 17:04:06
Autor: mzmich88
Użytkownik "mzmich88" <USUNTOmichalz80@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h88g2f$26m$1inews.gazeta.pl...
[...]

no tak, ze..... ten tego ;'-)))

wiadomo o co chodzi ;-))

Data: 2009-09-10 06:06:22
Autor: Jacy
mozliwie najbardziej ekonomiczne auto diesel
Skoda Fabia z silnikiem SDI
4,5 l/100km przy 100-120 km/h i załadowaniu konkretnym
przy oszczędnej jeździe zejdziesz do 4,0 napewno
auto wcale nie jest małe

--
Jacek
ski   -Fisher RC4 WorldCup SC/Soma9000Ti/FX12

Data: 2009-09-10 21:10:44
Autor: AL
Jacy pisze:
Skoda Fabia z silnikiem SDI
4,5 l/100km przy 100-120 km/h i załadowaniu konkretnym
przy oszczędnej jeździe zejdziesz do 4,0 napewno
auto wcale nie jest małe

zona AX'em 1.5D po Katowicach z 4-ma osobami schodzi ponizej 4l/100km
W trasie schodzi do 3l.100km
Tylko rocznik sie nie zgadza :)

(AX 1.4D jest do tej pory w Ksiedze Rekordow Guinessa jako najoszczedniejsze auto seryjne)

A zeby bylo z tematem grupy - narty sie zmieszcza do srodka spokojnie ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-09-12 23:07:52
Autor: J.F.
On Thu, 10 Sep 2009 21:10:44 +0200,  AL wrote:
zona AX'em 1.5D po Katowicach z 4-ma osobami schodzi ponizej 4l/100km

A zeby bylo z tematem grupy - narty sie zmieszcza do srodka spokojnie ;)

Narty do AX ? Chyba dziecinne :-)

J.

Data: 2009-09-13 11:33:09
Autor: AL
J.F. pisze:
[...]

wyobraz sobie, ze fotele sie skladaja ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-09-14 09:14:12
Autor: Micha?G
AL pisze:
J.F. pisze:
[...]

narty w kabinie to raczej niebezpieczna zabawa.... i jak tam znalezc 170 cm 'po prostej' ? ;)

pozdrawiam
Micha?

Data: 2009-09-14 11:07:48
Autor: AL
Micha?G pisze:
AL pisze:
J.F. pisze:
[...]

na ukos wejda :-D

jak masz dluzsze - to bagaznik na dach :-o

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-09-23 14:05:49
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
mozliwie najbardziej ekonomiczne auto diesel
Micha?G bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
narty w kabinie to raczej niebezpieczna zabawa.... i jak tam znalezc 170 cm 'po prostej' ? ;)

A kolega nie słyszał o tym, że narty się uginają? ;-))

Data: 2009-09-24 10:22:58
Autor: MichałG
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
Micha?G bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
narty w kabinie to raczej niebezpieczna zabawa.... i jak tam znalezc 170 cm 'po prostej' ? ;)

A kolega nie słyszał o tym, że narty się uginają? ;-))

nooooo.... ogólnie rzecz biorąc to brak w nich jakiegokolwiek elementu prostego....  poza linia ścięcia piętki.... ;)
;)
Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-09-24 02:28:32
Autor: blackone
On 24 Sep, 10:22, MichałG <grodm...@wp.pl> wrote:

> A kolega nie słyszał o tym, że narty się uginają? ;-))

nooooo.... ogólnie rzecz biorąc to brak w nich jakiegokolwiek elementu
prostego....  poza linia ścięcia piętki.... ;)

w moich nartach nie ma zadnego elementu prostego - mam same twin-
tipy,  hi hi hi :-DD

pozdrawiam
Gosia

Data: 2009-09-11 16:13:48
Autor: maxtlat
Jacy pisze:
Skoda Fabia z silnikiem SDI
4,5 l/100km przy 100-120 km/h i załadowaniu konkretnym
przy oszczędnej jeździe zejdziesz do 4,0 napewno
auto wcale nie jest małe

take spalanie to ja osiagalem focusem 1,6 tdci na trasie i to zima

--
God Save the Powder

Maxtlat

Data: 2009-09-15 20:37:38
Autor: xxx
mzmich88 pisze:
[...]

Polecam Octavię.
Sam mam kombi 2003/2004  1,9 TDI 110KM.
Pali 5,3l/100km  lecie trasa 160-180km/h bez klimy.
Przefajne auto za stosunkowo male pieniadze.
W silnik SDI bym się nie pchał. Owszem, pali kapkę mniej i przy normalnym użytkowaniu jest nie do zarżnięcia, ale brak turbo=bezsilan wściekłóśc....

Data: 2009-09-16 06:12:35
Autor: Jacy
mozliwie najbardziej ekonomiczne auto diesel
W silnik SDI bym się nie pchał. Owszem, pali kapkę mniej i przy normalnym użytkowaniu jest nie do zarżnięcia, ale brak turbo=bezsilan

....a jeździłeś SDI ?
Ja jeździłem i to auto lata bardzo fajnie.
Nie jest to toporny disel od starego golfa.
W tym samym czasie latałem swoim Passatem TDi 115KM i SDI wcale mnie nie wkurzało. Bardzo przyjemna praca silnika, wręcz uspokajający dziwięk. Generalnie to fajny motor, najlepiej sobie przejechać troszkę km.

Data: 2009-09-26 07:50:09
Autor: xxx
Jacy pisze:
[...]

Osobiście nie jeździłem SDI, ale rozmawiałem z ludzmi, którzy jeździli i róznica miedzy SDI a TDI jest ogromna.
Ale czytałem dane katalogowe, róznice w mocy i momencie są kilkudziesięcioprocentowe...
Ale nie neguję, ze znajdą się tacy, którym to się może spodobać.
Ja np chętnie kupiłbym auto z silnikiem SDI pracownikowi, wiem przynajmniej ze turbiny nie zajedzie.

mozliwie najbardziej ekonomiczne auto diesel