mo¿na zamkn±æ konta na Eurobanku online?

Data: 2015-07-08 12:47:46
Autor: marcin_
mo¿na zamkn±æ konta na Eurobanku online?
W mojej mie¶cinie w Eurobanku kolejki du¿e, nie mam czasu staæ. czy jest mozliwo¶c likwidacji konta online i oszczêdno¶ciowego online? Chce zamkn±c bo zauwa¿y³em co miesiêczne prowizje za karte, token, utrzymanie konta i inne bzdety rzêdu 15-20 z³ miesiêcznie. to mi nie potrzebne bo konto eurobanku traktuje tylko jak transfer kasy do mbanku (w mojej mie¶cinie nie ma wplatomatów mbanku)

--
marcin_

Data: 2015-07-08 09:09:11
Autor: bi123
mo¿na zamkn±æ konta na Eurobanku online?
W dniu ¶roda, 8 lipca 2015 12:48:05 UTC+2 u¿ytkownik marcin_ napisa³:
[...]

Je¶li masz dowolne wp³ywy min. 1500 PLN miesiêcznie to:
- wp³yw zapewnia bezp³atne prowadzenie konta,
- zastrzegasz niepotrzebn± kartê (mo¿na w systemie transakcyjnym),
- w placówce mog± ci wgraæ na telefon (nawet jaki¶ stary, z jav±) bezp³atny
token do potwierdzania operacji.
Od tej pory konto stanie siê bezp³atne i dalej mo¿e s³u¿yæ twoim celom
transferu. Rach. oszczêdno¶ciowy ma wy¿sze oprocentowanie ni¿ w mBanku.
Do koñca roku na ROR te¿ jest 2% je¶li przelewasz pobory, a pozostawisz tam
nie wiêcje ni¿ 1500z³.
Zawsze przydaje siê mieæ konta w 2 bankach na ró¿ne okazje.

W systemie transakcyjnym mo¿na zamykaæ poszczególne rachunki ale czy ca³e
konto? Nie wiem. Ostatecznie, bez stania w kolejkach mo¿na wys³aæ
wypowiedzenie umowy poczt± na adres banku i bêdzie "po ptokach".

Data: 2015-07-08 18:27:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mo¿na zamkn±æ konta na Eurobanku online?

<bi123@o2.pl> a5ee2015-8468-421f-9ccf-51ff30967120@googlegroups.com

: Je¶li masz dowolne wp³ywy min. 1500 PLN miesiêcznie to:

Czy w Prestige jest 500 pln? -- i do czego?
(co zyskujê dziêki tej wp³acie?)

[...]

Teraz mo¿na oprzeæ siê o SMSy.

[...]

W Prestige -- 4% do 3kpln?

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-08 17:43:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mo¿na zamkn±æ konta na Eurobanku online?

"marcin_" 559cffd6$0$8377$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Nie wiem, jak mo¿na, ale wiem, ¿e obecne konta (chyba Prestige)
s± lepsze. S± tak¿e ju¿ SMSy -- mo¿na wybraæ pomiêdzy SMSami
i aplikacj± telefoniczn±.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-10 02:40:30
Autor: mrobak69
[...]

Tak mozna zamyka³em przez system transakcyjny,

Niestety nie obêdzie siê bez telefonu bodaj¿e z Wroc³awia i suszenia gowy tudzie¿ bicia piany i udowadniani na si³ê:

- Ale dlaczego pan chce zamkn±æ to konto przecie¿ .....itd Mozê pan je jeszcze zostawi mogê zaproponowaæ....
- Nie dziêkujê , chcê zamkn±æ i tyle

i tak z 20 minut s³uchania o tym jakie to jest dobre konto i dlaczego zamykam

Ale ostatecznie zamknê³o siê po 30 dniach

mo¿na zamkn±æ konta na Eurobanku online?