mo¿na zamkn±æ konta na Eurobanku online?

Data: 2015-07-10 02:40:30
Autor: mrobak69
mo¿na zamkn±æ konta na Eurobanku online?
W dniu ¶roda, 8 lipca 2015 12:48:05 UTC+2 u¿ytkownik marcin_ napisa³:
W mojej mie¶cinie w Eurobanku kolejki du¿e, nie mam czasu staæ. czy jest mozliwo¶c likwidacji konta online i oszczêdno¶ciowego online? Chce zamkn±c bo zauwa¿y³em co miesiêczne prowizje za karte, token, utrzymanie konta i inne bzdety rzêdu 15-20 z³ miesiêcznie. to mi nie potrzebne bo konto eurobanku traktuje tylko jak transfer kasy do mbanku (w mojej mie¶cinie nie ma wplatomatów mbanku)

-- marcin_

Tak mozna zamyka³em przez system transakcyjny,

Niestety nie obêdzie siê bez telefonu bodaj¿e z Wroc³awia i suszenia gowy tudzie¿ bicia piany i udowadniani na si³ê:

- Ale dlaczego pan chce zamkn±æ to konto przecie¿ .....itd Mozê pan je jeszcze zostawi mogê zaproponowaæ....
- Nie dziêkujê , chcê zamkn±æ i tyle

i tak z 20 minut s³uchania o tym jakie to jest dobre konto i dlaczego zamykam

Ale ostatecznie zamknê³o siê po 30 dniach

mo¿na zamkn±æ konta na Eurobanku online?