mozna zmienic allekartę na karte payback mastercarc

Data: 2009-09-17 15:29:29
Autor: wspolna-flaszka.pl
mozna zmienic allekartę na karte payback mastercarc
http://indywidualni.bzwbk.pl/oferty-specjalne/wymien-allekarte-na-karte-mastercard-payback.html
Nowa karta płatnicza MasterCard PAYBACK to najszybszy sposób zbierania punktów w Programie:

    * Każde wydane 3 zł to 1 punkt PAYBACK
    * Szybsze zbieranie punktów niż AlleKartą
    * Zbierasz punkty za zakupy dokonane kartą w każdym sklepie i w Internecie
    * Zbierasz punkty u wielu partnerów: Allegro, Real, BP, TP S.A., Orange i innych
    * Płacąc kartą u partnerów Programu jesteś nagradzany podwójnie: otrzymujesz punkty za zakupy u partnera oraz za płatność dokonaną kartą
    * Nie musisz zmieniać numeru Twojego konta osobistego. Kartę otrzymasz do konta, do którego używasz AlleKarty
    * Nie płacisz za korzystanie z karty , jeśli dokonasz choć jednego zakupu w miesiącu przy jej użyciu. W przeciwnym wypadku miesięczny koszt utrzymania karty MasterCard PAYBACK wynosi 3 zł
    * Jeśli wymienisz AlleKartę na nową kartę MasterCard PAYBACK do końca 2009 roku, zwrócimy Ci koszty wydania karty w wysokości 25 zł (zgodnie z Taryfą Opłat i Prowizji BZ WBK)
    * Dodatkowo do końca 2009 roku otrzymasz 1000 powitalnych pkt PAYBACK

P.

--
http://dumpingowiec.pl - faktury / paragony /rachunki, księga przychodów i rozchodów,
ewidencja ryczałt, rejestry vat, moduł allegro i wiele innych - UWAGA -  za 29,99 brutto

Data: 2009-09-17 18:12:27
Autor: Ya
mozna zmienic allekartę na karte payback mastercarc
no i?

Data: 2009-09-17 18:23:53
Autor: Magniana
mozna zmienic allekartę na karte payback m astercarc
On Thu, 17 Sep 2009 18:12:27 +0200, Ya <a@a.pl> wrote:

no i?

....no i jak będziesz dzielny to czeka Ciebie nagroda choćby

"Fartuch kuchenny Reisenthel w kolorze barock sand
Tylko u nas - do śniadania, obiadu i kolacji. 4 999 PKT"

--
Magniana

Data: 2009-09-17 18:46:18
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Magniana" <mysia@dziurka.pl> napisał w wiadomości news:op.u0es53qkt3pi6uone...
[...]

zajebiście :) pojebało ich?

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-09-17 19:55:30
Autor: Valdi.Pavlack
mozna zmienic allekartę na karte payback mastercarc
"zlotowinfo" news:h8tp3t$2uu$1inews.gazeta.pl

zajebiście :) pojebało ich?

:) Respect!

Data: 2009-09-18 16:26:16
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Thu, 17 Sep 2009 18:46:18 +0200, zlotowinfo napisał(a):
[...]

No, przeszli na standardy a'la BP Partner Club - czyli jak wydasz 8000zł
to masz szansę na rękawicę kuchennę za 10zł:)

Ja korzystałem z programu Orange Profit, ale z nowego nie zamierzam -
o ile dzięki tamtemu całkiem nieźle sobie zarobiłem, o tyle nawet na zwrot
opłaty rejestracyjnej w nowym program trzeba by powalczyć przez dobrych parę
miesięcy :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-09-17 21:50:32
Autor: sunwick
mozna zmienic a llekartę na karte p ayback mastercarc
podobno wszystkie allekarty visa po wygasnieciu waznosci beda
wymieniane na te mastercardy paybackowe, srednio mi sie to podoba, ale
chyba nie bede mial wyjscia, osobiscie wole VISE

Data: 2009-09-17 21:55:15
Autor: Ya
mozna zmienic allekartę na karte payback mastercarc
Uzytkownik "sunwick" <sunwoj@WYMAZTO.op.pl> napisal w wiadomosci news:ql45b598fo15l39tb08tp5u59pqvjoo4t54ax.com...
podobno wszystkie allekarty visa po wygasnieciu waznosci beda
wymieniane na te mastercardy paybackowe

Na pewno nie kredytowe, bo mastercard jest karta debetowa do rachunku...
No i poza tym nikt póki co nie ma chyba takiego zamiaru.
Allekarta kredytowa - bedzie dzialac jak dotychczas, z tym, ze za 3zl bedzie 1 pkt (w mastercard czy alle debetowej za 4zl - 1pkt)
To samo z KK Citi BP - 3zl - 1 pkt.

Data: 2009-09-18 11:20:38
Autor: gornik
mozna zmienic allekart? na karte payback mastercarc
Osoba zwana "Ya" <a@a.pl> napisała:

Allekarta kredytowa - bedzie dzialac jak dotychczas, z tym, ze za 3zl bedzie 1 pkt (w mastercard czy alle debetowej za 4zl - 1pkt)

No i to jest porażka:
Dotychczas: 1 pkt za 5 PLN
Teraz: 1 pkt za 3 PLN
A 1 punkt jest teraz wart 4 razy mniej niż wcześniej :(

Górnik              |  "Więc kimże w końcu jesteś ?
mail-to(rot13):     |  - Jam częścią tej siły
arjf@revqnahf.bet   |  która wiecznie zła pragnąc
www.eridanus.org    |  wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

Data: 2009-09-18 03:16:11
Autor: Krzysiek
On 18 Wrz, 11:20, gornik <gor...@gumasy.w.pl> wrote:

No i to jest porażka:
Dotychczas: 1 pkt za 5 PLN
Teraz: 1 pkt za 3 PLN
A 1 punkt jest teraz wart 4 razy mniej niż wcześniej :(

Znaczy, podrożały nagrody?

Data: 2009-09-18 12:48:54
Autor: gornik
Osoba zwana Krzysiek <kl1@o2.pl> napisała:

No i to jest porażka:
Dotychczas: 1 pkt za 5 PLN
Teraz: 1 pkt za 3 PLN
A 1 punkt jest teraz wart 4 razy mniej niż wcześniej :(
Znaczy, podrożały nagrody?
Tak, i to czterokrotnie.
Wcześniej np. bon czy doładowanie wartości 100 PLN kosztowało 2500 pkt
Teraz jest przelicznik 100 PLN = 10000 pkt

Data: 2009-09-18 17:29:19
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "gornik" <gornik@gumasy.w.pl> napisał w wiadomości news:d6p6b51dqk8l0p9iks5dbcp31edng8j2vb4ax.com...
[...]

ale hamstwo a miałem na doladowanie 50zł to teraz bedzie trzeba dozbierać, o ile wógole będą doładowania

innych pierdół wogóle nie ma sensu brać
a może na allegro: sprzedam konto payback na koncie jest xxxpkt
tylko coś nie widzę możliwości zmiany numeru payback w allegro

Data: 2009-09-19 11:40:44
Autor: Paweł Muszyński
gornik pisze:
[...]

A są w ogóle bony / doładowania?
Bo na stronie paybacka nie mogę znaleźć...

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

Data: 2009-09-19 17:27:33
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Paweł Muszyński" <pmuch.nospam@bolinko.wytnijto.org> napisał w wiadomości news:h928ut$sj$1inews.gazeta.pl...
gornik pisze:
[...]

za dobrze byś chciał, teraz byle gównami nas będą częstować

weź sobie rękawicę i się ciesz, że wogóle coś dostaniesz
http://www.payback.pl/pb/id/13304/index.html
i to tylko 3999pkt

Data: 2009-09-18 17:20:24
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8tdjr$g2j$1inews.gazeta.pl...
Nowa karta płatnicza MasterCard PAYBACK to najszybszy sposób zbierania

to niech sobie teraz w d... wsadzą tą swoją kartę
ja czekam na polbank era, tam są bardziej realne korzyści

punktów w Programie:
   * Każde wydane 3 zł to 1 punkt PAYBACK
   * Szybsze zbieranie punktów niż AlleKartą
wręcz przeciwnie, a udowodniono już to w tym wątku

   * Zbierasz punkty za zakupy dokonane kartą w każdym sklepie i w Internecie
tylko są gówno warte

   * Zbierasz punkty u wielu partnerów: Allegro, Real, BP, TP S.A., Orange i innych
o ile takowych się ma gdzieś blisko, chyba że allegro

[...]

allekarta była bez opłat miesięcznych

   * Jeśli wymienisz AlleKartę na nową kartę MasterCard PAYBACK do końca 2009 roku, zwrócimy Ci koszty wydania karty w wysokości 25 zł (zgodnie z

broń cię boże, pogoniłem starą, nowej na tych zasadach w życiu nie wezmę

Taryfą Opłat i Prowizji BZ WBK)
przelewy 50gr a od 6 przelewu 70gr, nara...

Data: 2009-09-19 17:41:42
Autor: Mithos
wspolna-flaszka.pl pisze:
Nowa karta płatnicza MasterCard PAYBACK to najszybszy sposób zbierania punktów w Programie:

Nowy Payback to porażka maksymalna.

Dobrze, że wydałem wszystkie punktu z programu i zamknąłem KK Citi BP (gdzie też wydałem punkty).

--
Mithos

mozna zmienic allekartę na karte payback mastercarc