mozna zmienic allekartę na karte payback mastercarc

Data: 2009-09-17 18:12:27
Autor: Ya
mozna zmienic allekartę na karte payback mastercarc
no i?

Data: 2009-09-17 18:23:53
Autor: Magniana
mozna zmienic allekartę na karte payback m astercarc
On Thu, 17 Sep 2009 18:12:27 +0200, Ya <a@a.pl> wrote:

no i?

....no i jak będziesz dzielny to czeka Ciebie nagroda choćby

"Fartuch kuchenny Reisenthel w kolorze barock sand
Tylko u nas - do śniadania, obiadu i kolacji. 4 999 PKT"

--
Magniana

Data: 2009-09-17 18:46:18
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Magniana" <mysia@dziurka.pl> napisał w wiadomości news:op.u0es53qkt3pi6uone...
[...]

zajebiście :) pojebało ich?

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-09-17 19:55:30
Autor: Valdi.Pavlack
mozna zmienic allekartę na karte payback mastercarc
"zlotowinfo" news:h8tp3t$2uu$1inews.gazeta.pl

zajebiście :) pojebało ich?

:) Respect!

Data: 2009-09-18 16:26:16
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Thu, 17 Sep 2009 18:46:18 +0200, zlotowinfo napisał(a):
[...]

No, przeszli na standardy a'la BP Partner Club - czyli jak wydasz 8000zł
to masz szansę na rękawicę kuchennę za 10zł:)

Ja korzystałem z programu Orange Profit, ale z nowego nie zamierzam -
o ile dzięki tamtemu całkiem nieźle sobie zarobiłem, o tyle nawet na zwrot
opłaty rejestracyjnej w nowym program trzeba by powalczyć przez dobrych parę
miesięcy :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

mozna zmienic allekartę na karte payback mastercarc