mp3 dla K550

Data: 2009-05-17 23:37:09
Autor: J.F.
mp3 dla K550

Widzial ktos jakis alternatywny odtwarzac mp3 w javie, czy inny
pasujacy do SE K550 sposob ? Taki ktory by mial mozliwosc przewijania po dlugim pliku, w
odroznieniu od wbudowanego ..

J.

Data: 2009-05-18 00:22:56
Autor: Szop
mp3 dla K550

Widzial ktos jakis alternatywny odtwarzac mp3 w javie, czy inny
pasujacy do SE K550 sposob ?

Taki ktory by mial mozliwosc przewijania po dlugim pliku, w
odroznieniu od wbudowanego ..

Mam podejrzenie, ze da sie to osiagnac modyfikujac soft.
polecam http://centrumse.pl/forum

Data: 2009-05-18 17:19:03
Autor: J.F.
mp3 dla K550
Użytkownik "Szop" <s@koa.p> napisał w wiadomości news:guq39o$hcj$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ja mam nawet pewnosc ze sie da, tylko ze to moze byc na tyle trudne ze nikt tego jeszcze nie zrobil i nie zrobi :-)

J.

Data: 2009-05-18 23:37:05
Autor: Kamikazee
mp3 dla K550
J.F. pisze:
Widzial ktos jakis alternatywny odtwarzac mp3 w javie, czy inny
pasujacy do SE K550 sposob ? Taki ktory by mial mozliwosc przewijania po dlugim pliku, w
odroznieniu od wbudowanego ..

Sprawdź KD Player
http://easter-eggs.net.ru/KDPlayer/index.php

--
http://kamikaze.mp.waw.pl/
Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

Data: 2009-05-19 01:01:16
Autor: J.F.
mp3 dla K550
On Mon, 18 May 2009 23:37:05 +0200,  Kamikazee wrote:
J.F. pisze:
[...]

Dzieki, tego mi bylo trzeba.

Co prawda jak troche pomyslalem jak ten KD dziala ... to odkrylem ze
oryginalny odtwarzacz jednak mozna przewijac - trzeba przytrzymac
klawisz wcisniety.

J.

mp3 dla K550