mr贸wki FARAONA

Data: 2011-11-17 11:00:17
Autor: jadrys
mr贸wki FARAONA
W dniu 2011-11-17 10:47, boukun pisze:
Co艣 dla Jadrysia

http://www.youtube.com/watch?v=aW9ZRuI3LZM&feature=uploademail

boukun

Ale偶 sk膮d.. Od zawsze nie lubi艂em takich mentor贸w, demagog贸w pr贸buj膮cych mi narzuca膰 sw贸j punkt widzenia, u艣wiadamia膰 mnie jakbym by艂 g艂uchy i 艣lepy, albo co najmniej upo艣ledzony w rozr贸偶nieniu dobra od z艂a.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-11-17 11:10:33
Autor: boukun
mr贸wki FARAONA

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ja2lt1$p6n$1node2.news.atman.pl...
[...]

Przetrzymaj przynajmniej t臋 pierwsz膮 minut臋, on przeprasza wszystkich Polak贸w za to, co si臋 sta艂o z winy jego pokolenia...

boukun

Data: 2011-11-17 20:40:33
Autor: jadrys
mr贸wki FARAONA
W dniu 2011-11-17 11:10, boukun pisze:

[...]

No, pogl膮dy faceta s膮 w 99% zbie偶ne z moimi. Jedyne do czego mam w膮tpliwo艣ci to dlaczego on przeprasza, kim on by艂 偶e przeprasza. Ja na przyk艂ad za te rzeczy o kt贸rych on m贸wi oczekuje przeprosin od winnych.