mrówki wchodza przez wentylacje w oknach

Data: 2010-06-03 13:29:35
Autor: KJ Siła Słów
mrówki wchodza przez wentylacje w oknach
Rafał pisze:
  Od kilku dni szukam skąd mam mrówki w domu i dzis na
zewnatrz budynku zauważułem skupisko przy tych otworach. Tylko teraz ciekawe, okna niby 3-szybowe, szczelne a robale włażą. Jak znaleźć dziure?

posmaruj mrowkom grzbiety klejem typu kropelka i jak dotra do szczeliny to sie wkleja i zatkaja otwor.
:-)

KJ

Data: 2010-06-04 02:34:10
Autor: Fieta
On 3 Cze, 13:29, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:
Rafał pisze:

> [...]

posmaruj mrowkom grzbiety klejem typu kropelka i jak dotra do szczeliny

Mrówki chodzą ścieżką, którą wyznaczyły sobie zapachem. Trzeba im ten
zapach innym zapachem popsuć. U mojej mamy wystarczyło pokropić ścianę
kroplami miętowymi i rozetrzeć krople wokół wlotu do wentylacji
(stamtąd szły hordy mrówek).
W każdym razie mrówki nie lubią takich silnych bodźców i w końcu sobie
pójdą.
Warto sprawdzić poco mrówki włażą Ci do mieszkania... macie coś co
lubią jeść? W cukrze buszują? W pieczywie?

pzdr, mf

mrówki wchodza przez wentylacje w oknach