m¶ pruszków kolarstwo torowe

Data: 2009-03-30 05:01:53
Autor: mariusz
m¶ pruszków kolarstwo torowe
witam wszystkich,
ogl±dałem relacje z ww imprezy na tvp sport. Naszło mnie kilka
refleksji :

1)dlaczego kolarze torowi nie staj± na pedałach na finiszu - cały czas
siedz± na siodełku ?

http://www.cyclingnews.com/track/2009/mar09/wtc09/index.php?id=/photos/2009/mar09/wtc09/wtc099/P107

2)wygrał czarnoskóry Francuz Gregory Eugene  co też jest ewenementem
bo w peletonie nie słychać o żadnym czarnym zawodniku

3)czy kto¶ orientuje się jakiego  przełożenia używaj± torowcy ? I czy
innego przełożenia dla konkurencji keirin a innego np przy sprincie na
200 m ?

4)czy zwykły szary człowiek może sobie pojechać do Pruszkowa i
potrenować na torze na swoim rowerze ? Ile taka przyjemno¶ć kosztuje ?

pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-03-30 14:13:31
Autor: Raist
m¶ pruszków kolarstwo torowe
Użytkownik "mariusz" <mnienalt@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:b6a0d1d1-2fdc-4061-b9a1-883c1c4f106c3g2000yqk.googlegroups.com...
witam wszystkich,
4)czy zwykły szary człowiek może sobie pojechać do Pruszkowa i
potrenować na torze na swoim rowerze ? Ile taka przyjemno¶ć kosztuje ?

http://www.bgzarena.com/pl/cennik

Raist

Data: 2009-03-30 15:06:13
Autor: cynamoon
m¶ pruszków kolarstwo torowe

Użytkownik "Raist" <robike@@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci
[...]

"dla celów treningowych - młodzieżowe kluby sportowe 100,00/godz. cena netto
+ 30% CENNIK DOTYCZY GRUP DO 10-CIU ZAWODNIKÓW.  ZA KAŻDEGO ZAWODNIKA
DODATKOWEGO +10% CENY NETTO
dla celów treningowych - inne grupy specjalistyczne 200,00/godz.
dla celów treningowych- pozostałe grupy zawodników 400,00/godz "

a gdzie tu mowa jest  o "zwykłym sz(t)arym człowieku"?.... sami zawodnicy,
jacy¶ specjali¶ci i klubowicze ;-)
Marek

Data: 2009-03-30 15:04:44
Autor: click
cynamoon pisze:
[...]

400pln/h

--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-03-30 15:15:14
Autor: Raist
m¶ pruszków kolarstwo torowe
Użytkownik "click" <click_n_ride@psychop.op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gqqg1t$r7l$1news.onet.pl...
400pln/h

czyli 4 dychy za godzine jak sie zbierze pozostałych 9 chętnych :)
to nawet drozej niż bowling :P

Raist

Data: 2009-03-30 15:39:49
Autor: click
Raist pisze:
[...]

no
i na bowlingu nie krecisz sie w kolko jak opetany, a jeszcze browara podadza ;)

Data: 2009-03-30 16:15:48
Autor: Coaster
click wrote:
Raist pisze:
[...]

Bowling, hmm, a gdzie klasa, gdzie ryzyko ;-)

Jak to na zawodach ladnie, (bis)
Gdy mu guma z kola spadnie. (bis)
http://www.velonews.com/files/images/SireaucrashWCT32909062.jpg
http://www.velonews.com/files/images/SireaucrashWCT32909063.jpg

Koledzy go nie zaluja,
Jeszcze ostrym poturbuja.
http://www.velonews.com/files/images/PtscrashWCT32909120.jpg

Sponsor z listy go wymaze,
Trener trumne zrobic kaze.
http://www.velonews.com/files/images/OldsMillerWCT32909091.jpg

A za jego trudy, prace,
Hymn innym zagraja - kretacze.
http://www.velonews.com/files/images/SireaucrashWCT32909065.jpg
http://www.velonews.com/files/images/SprintpodWCT32909137.jpg

A za jego mlode lata,
Zespol zagra tra-ta-ta-ta.
http://www.velonews.com/files/images/PhinneypursWCT32909149.jpg

A za jego trudy, znoje,
Wystrzel± mu trzy naboje.

A za jego krwawe rany,
Dolek w ziemi wykopany.
http://www.velonews.com/files/images/SireaucrashWCT32909068.jpg

Tylko szprychy zafurczaly,
Tylko stery zaburczały.

Spij kolego, twarde loze,
Zobaczym się jutro moze.
http://www.velonews.com/files/images/PtscrashWCT32909122.jpg

Spij kolego, bo na torze
Wszystko Ci sie zdarzyc moze.

cut [...]

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-03-30 16:19:49
Autor: click
Coaster pisze:
click wrote:
Raist pisze:
[...]

to moze blowing...

Data: 2009-03-30 16:37:51
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
click pisze:
Coaster pisze:
click wrote:
Raist pisze:
[...]

To już zupełny relaks, i piwo można żłopać w trakcie :->

Seco

--
Szukam pracy i to pilnie! http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki
Konferencje, eventy, integracja, turystyka.

Data: 2009-03-30 16:48:09
Autor: Coaster
Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:
click pisze:
Coaster pisze:
click wrote:
Raist pisze:
[...]

Na kukurydze? ;-)
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Blowing_on_maize.jpg

Data: 2009-03-30 18:50:04
Autor: Szprota aka Stefandora
Coaster wrote:
to moze blowing...

To już zupełny relaks, i piwo można żłopać w trakcie :->

Na kukurydze? ;-)
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Blowing_on_maize.jpg

Ty to masz skojarzenia.... ;)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-03-30 16:40:09
Autor: Coaster
click wrote:
Coaster pisze:
click wrote:
Raist pisze:
[...]

Czy ja wiem....
http://www.madisonavenuejournal.com/images/bubble%20blowing%202-thumb.jpg

Data: 2009-03-30 16:46:53
Autor: granat
m¶ pruszków kolarstwo torowe
i na bowlingu nie krecisz sie w kolko jak opetany, a jeszcze browara podadza ;)

browar to chyba w pruszkowie byl.
kilka razy, przy ujeciach na trybuny, widac bylo kubki 0,5l z jakas ciecza... przeciez wody na litry nikt by nieserwowal;-)

granat

Data: 2009-03-30 18:31:54
Autor: Tomasz Minkiewicz
mĹ› pruszkĂłw kolarstwo torowe
On Mon, 30 Mar 2009 15:06:13 +0200
"cynamoon" <woszczyzna@gazeta.pl> wrote:

Użytkownik "Raist" <robike@@poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
>

> http://www.bgzarena.com/pl/cennik

"dla celów treningowych - młodzieżowe kluby sportowe 100,00/godz. cena netto
+ 30% CENNIK DOTYCZY GRUP DO 10-CIU ZAWODNIKĂ“W.  ZA KAĹ»DEGO ZAWODNIKA
DODATKOWEGO +10% CENY NETTO
dla celĂłw treningowych - inne grupy specjalistyczne 200,00/godz.
dla celów treningowych- pozostałe grupy zawodników 400,00/godz "

a gdzie tu mowa jest  o "zwykĹ‚ym sz(t)arym czĹ‚owieku"?.... sami zawodnicy,
jacyś specjaliści i klubowicze ;-)

Ja to widzÄ™ tak, ĹĽe pl.rec.rowery jest grupÄ…, do tego niewÄ…tpliwie
specjalistyczną, więc za dwie stówki 10 preclowiczów mogłoby sobie
treningowo pojeździć przez godzinkę. :)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-03-30 14:42:16
Autor: Tomasz Tarchala
mariusz <mnienalt@gmail.com> wrote:

1)dlaczego kolarze torowi nie staj± na pedałach na finiszu - cały czas
siedz± na siodełku ?

Rowery torowe nie maj± przełożeń, więc maksymalna prędko¶ć na finiszu
polega po prostu na maksymalnie szybkim pedałowaniu.

3)czy kto¶ orientuje się jakiego  przełożenia używaj± torowcy ? I czy
innego przełożenia dla konkurencji keirin a innego np przy sprincie na
200 m ?

A tego nie wiem na pewno, ale strzelałbym że co¶ w granicach 53x13.

//NoOffenc

Data: 2009-03-30 14:50:28
Autor: zly
Dnia Mon, 30 Mar 2009 05:01:53 -0700 (PDT), mariusz napisał(a):

1)dlaczego kolarze torowi nie staj± na pedałach na finiszu - cały czas
siedz± na siodełku ?

Z doswiadczenia: mozna plynniej i szybciej krecic. Jest ostrekolo, w pewnym
momencie pedaly chca sie krecic szybciej niz moga nogi, zwlascza w pozycji
stojacej. Wtedy twoja masa zaczyna ograniczac predkosc z jaka mozesz
pedalowac :)
Moze dziwnie brzmi, ale mi lepiej bylo finiszowac na siedzaco, szybciej
dalo rade krecic nogami

4)czy zwykły szary człowiek może sobie pojechać do Pruszkowa i
potrenować na torze na swoim rowerze ? Ile taka przyjemno¶ć kosztuje ?

W zeszlym roku jeszcze nie mozna bylo. Z tego co mi opowiadal jakis trener
z piaseczna, nawet jemu nie moznabylo, tylko jakies kadry narodowe etc.
Teraz widac jak jest cennik to cos sie zmienilo.
--
marcin

Data: 2009-03-30 18:07:03
Autor: dziki
[...]

to zalezy w jakiej dyscyplinie torowej, sa takie, ze staja. A jak sie jedzie ~70km/h to sie nie bardzo oplaca stawac bo juz jakos strasznie nie przyspieszysz, a wiekszy opor jedynie zrobisz.

2)wygrał czarnoskóry Francuz Gregory Eugene  co też jest ewenementem
bo w peletonie nie słychać o żadnym czarnym zawodniku

Miesnie czarnych sa inaczej zbudowane niz bialych. To dlatego jest ich tyle w dyscyplinach silowych; jak np biegi na 100m. Jak by sie wzieli to podejrzewam, ze kolarstwo torowe tez by zdominowali.

3)czy kto¶ orientuje się jakiego  przełożenia używaj± torowcy ? I czy
innego przełożenia dla konkurencji keirin a innego np przy sprincie na
200 m ?

takie minimum to chyba 4:1, ale to zalezy juz od zawodnika jaka lubi kadencje.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-03-30 16:14:10
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-03-30, dziki <ten.adres@jest.nieprawdziwy> wrote:
[...]

Pewnie UCI wprowadzi jakie¶ ograniczenia, jak znam t± organizację...

Data: 2009-03-30 18:22:28
Autor: lenicz
m¶ pruszków kolarstwo torowe

Użytkownik "dziki"> Miesnie czarnych sa inaczej zbudowane niz bialych. To dlatego jest ich tyle
w dyscyplinach silowych; jak np biegi na 100m. Jak by sie wzieli to podejrzewam, ze kolarstwo torowe tez by zdominowali.

To prawda ale również wygryw± biegi długodystansowe, maratony  Kenijczycy, mali, chudzi.  Ciekawy był kole¶ z Malezji i fakt, że jest to podobno bardzo popularny sport w tym kraju

Data: 2009-03-30 18:51:21
Autor: Szprota aka Stefandora
dziki wrote:
Miesnie czarnych sa inaczej zbudowane niz bialych. To dlatego jest ich tyle w dyscyplinach silowych; jak np biegi na 100m.

Lub dłuższe dystanse. Patrz wyniki maratonów... Kenia, Kenia, Kenia.

--
Dorota,
Szprota.

m¶ pruszków kolarstwo torowe