mtbmaraton Istebna -komu kase za Chip

Data: 2010-09-21 21:37:36
Autor: Jacek
mtbmaraton Istebna -komu kase za Chip
witam wszystkich
Jade po raz pierwszy na mtbmaraton GG
Zarejestrowalem sie jako zawodnik zglosilem sie na maraton i mam wyslac przelew
Nie jest jednak dokladnie okreslone czy na podane konkto wyslac wpisowe + za chip
czy tez wyslac samo wpisowe a za chip firmie obliczajacej na miejscu
Wysle mail ale odpowiedz dostane pewnie jutro a wolalbym wyslac przelew juz dzis.
Dziwie sie tez ze nie ma aktualnej mapki i profili
Jest z poprzedniego roku a chyba bedzie sie troche roznic bo podany dystans jest 69 a ma byc 100km
Brak tez informacji o oponach
ale bardziej zalezy mi na info o przelewie
Jezeli ktos by mi odpowiedzial to wielkie dzieki
a super jakby ktos jezdzacy te maratony wspomogl jakas dorada :)

pozdrawiam
Jacek

Data: 2010-09-22 10:13:18
Autor: Halina Eisner
Jacek <jac_ekNospaaam@Nospaamprometeusze.pl> napisał(a):
Nie jest jednak dokladnie okreslone czy na podane konkto wyslac wpisowe + za chip
czy tez wyslac samo wpisowe a za chip firmie obliczajacej na miejscu

Ja płaciłam przelewem, w tytule dopisując coś jak "+ kaucja za chip" czy
podobnie. Zadziałało :)

--
Pozdrawiam,
H.

Data: 2010-09-22 10:39:45
Autor: Szo

Użytkownik "Jacek" <jac_ekNospaaam@Nospaamprometeusze.pl> napisał w wiadomości news:i7b1e4$2j4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przelej kase na maraton, kase za nr startowy z chipem wplacisz na miejscu przy rejestracji.. tak przynajmniej bylo ze 2 sezony temu ;)

--
pozdr
[WRO] Szo

Data: 2010-09-22 12:28:55
Autor: MadMan
Dnia Tue, 21 Sep 2010 21:37:36 +0200, Jacek napisał(a):

[...]

W zeszłym roku płaciłem razem za chip i maraton.
Dziwie sie tez ze nie ma aktualnej mapki i profili
Jest z poprzedniego roku a chyba bedzie sie troche roznic bo podany dystans jest 69 a ma byc 100km

Skąd informacja że ma być 100? "Giga 100" to tylko nazwa dystansu.
Brak tez informacji o oponach

Jak jest mokro to bierzesz opony na mokre, jak nie - to najlepiej też. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-09-22 15:20:40
Autor: Jacek

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:lxdwcu0ax3mg$.dlgrower.power.pl...
Dnia Tue, 21 Sep 2010 21:37:36 +0200, Jacek napisał(a):

Skąd informacja że ma być 100? "Giga 100" to tylko nazwa dystansu.
doczytalem chwile pozniej po wyslaniu posta :)

Jak jest mokro to bierzesz opony na mokre, jak nie - to najlepiej też.
Tak zrobie bez zadnej informacji ale sa chyba czasem trasy bezblotne
to zalozylbym opony mocniejsze na ostre kamienie

pozdrawiam
Jacek

Data: 2010-09-22 15:26:42
Autor: MadMan
mtbmaraton Istebna -komu kase za Chip
Dnia Wed, 22 Sep 2010 15:20:40 +0200, Jacek napisał(a):

Jak jest mokro to bierzesz opony na mokre, jak nie - to najlepiej teÂż.
Tak zrobie bez zadnej informacji ale sa chyba czasem trasy bezblotne
to zalozylbym opony mocniejsze na ostre kamienie

Istebna raczej za bezbłotną nie uchodzi. W zeszłym roku ZTCW nie było
błota, ale to był wyjątek i ewenement, od kilku lat zawsze był syf. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-09-22 18:31:10
Autor:
mtbmaraton Istebna -komu kase za Chip
Jacek <jac_ekNospaaam@Nospaamprometeusze.pl> napisał(a):
Dziwie sie tez ze nie ma aktualnej mapki i profili
Mapka i profile już są. Forum mataronu funkcjonuje, org tam zagląda, więc
czemu pytasz o to na preclu?

Data: 2010-09-22 22:37:29
Autor: Jacek

Użytkownik <k.a.r.m.i.7@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i7di1d$1lk$1inews.gazeta.pl...
Jacek <jac_ekNospaaam@Nospaamprometeusze.pl> napisał(a):

Dziwie sie tez ze nie ma aktualnej mapki i profili
Mapka i profile już są. Forum mataronu funkcjonuje, org tam zagląda, więc
czemu pytasz o to na preclu?

sa chyba dopiero od dzis

wczoraj wieczorem sie rejestrowalem i mail aktywujacy mnie na forum przyszedl dzis rano
z watkow ktore sa na temat trasy za wiele nie wynika

wiekszosc chyba tam piszacych zna juz trase z poprzednich maratonow
ale o mapki wspomnialem przy okazji
bardziej chodzilo mi o przelew ktory chcialem wyslac wczoraj

pozdrawiam
Jacek

mtbmaraton Istebna -komu kase za Chip