mtransfer z KK mBanku

Data: 2011-02-10 08:46:35
Autor: wefe
mtransfer z KK mBanku
mtransfer z KK mBanku znów nie dział...
ciekawe czy  tylko na kilka  czy...

Data: 2011-02-10 13:17:57
Autor: neoniusz
mtransfer z KK mBanku
W dniu 11-02-10 08:46, wefe pisze:
mtransfer z KK mBanku znĂłw nie dziaÂł...

Dziala.

Data: 2011-02-10 04:43:36
Autor: Tomek z Wawy
mtransfer z KK mBanku
On 10 Lut, 13:17, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:

> mtransfer z KK mBanku znĂłw nie dziaÂł...

Dziala.

A dokładniej to raz działa, raz nie działa, czasem się pokazuje KK na
liście, czasem nie, mam wrażenie, że nawet mBank nie wie dlaczego.

Data: 2011-02-10 14:54:00
Autor: Marcin Wasilewski
mtransfer z KK mBanku
Użytkownik "Tomek z Wawy" <tomek_z_wawy@tlen.pl> napisał w wiadomości news:08b53ed2-b028-4531-864d-7631ebf564a3r19g2000prm.googlegroups.com...

A dokładniej to raz działa, raz nie działa, czasem się pokazuje KK na
liście, czasem nie, mam wrażenie, że nawet mBank nie wie dlaczego.

No jedna z takich sytuacji to okolice końca ważności karty kredytowej.
Jeśli status karty zmieni się na "w produkcji", to do czasu otrzymania wznowionej karty i jej aktywacji o mtransferze można zapomnieć.

Data: 2011-02-10 06:00:12
Autor: Tomek z Wawy
mtransfer z KK mBanku
On 10 Lut, 14:54, "Marcin Wasilewski" <ja...@adres.pl> wrote:

No jedna z takich sytuacji to okolice końca ważno¶ci karty kredytowej.
Je¶li status karty zmieni się na "w produkcji", to do czasu otrzymania
wznowionej karty i jej aktywacji o mtransferze można zapomnieć.

Ale moja karta ma ważno¶ć ok, ¶rodków ma pod dostatkiem, a i tak raz
jest, a raz nie ma, no może bez przesady, na 10 płatno¶ci w 8-9 jest,
a w jednej nie. Była koncepcja, że to sklep blokuje transfer z KK, ale
podobno nie ma takiej możliwo¶ci, więc o co chodzi?

Data: 2011-02-10 15:22:36
Autor: neoniusz
mtransfer z KK mBanku
W dniu 11-02-10 14:54, Marcin Wasilewski pisze:
[...]

Masz racje, wlasnie tak wygladala moja ostatnia "awaria mTransferu" :) Jak aktywowalem nowa karte, to wrocil.

Data: 2011-02-13 02:14:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mtransfer z KK mBanku

"wefe" ij054a$luh$1@inews.gazeta.pl

mtransfer z KK mBanku znów nie dział...
ciekawe czy  tylko na kilka  czy...

Wczoraj kilkana¶cie prób opłaty Tlenofonu różnymi KKKK
(w tym i bezplastykow±, z czystej pneumy) via kropkę
płatnicz± -- bez dobrego rezultatu.

Jedna próba mTransferem -- poszło od razu.

mtransfer z KK mBanku