mtransfer z karty kredytowej i bluecash

Data: 2011-01-07 12:37:07
Autor: Robert
mtransfer z karty kredytowej i bluecash
Witam,

Czy na dzień dzisiejszy dalej obowiązuje całkowity koszt takiej wypłaty 1 zł za każde 1000 zł, czy już obowiązują
jakieś dodatkowe opłaty ?

Czytam regulaminy, wątki i nie widzę, że dalej można robić taki "tani" przelew.

Pytam, bo nie chciałbym zostać zaskoczony prowizją :-)

Pozdrawiam,
RM.

Data: 2011-01-07 11:46:29
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 07 Jan 2011 12:37:07 +0100, Robert napisał(a):

Czy na dzień dzisiejszy dalej obowiązuje całkowity koszt takiej wypłaty
1 zł za każde 1000 zł, czy już obowiązują jakieś dodatkowe opłaty ?

Testowo wykonałem taką operację, na dziś dzień opłaty brak, ale okres rozliczeniowy jeszcze się nie skończył.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-01-07 12:52:37
Autor: Robert
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2011.01.07.11.46.29rudak.org...
[...]

Dzwoniłem do mbanku i powiedziano mi, że jest operacja jest bez prowizji, okres odsetkowy jak dla transakcji bezgotówkowych.

http://www.forum.pieniadz.pl/darmowy,kredyt,z,kk,w,mbanku,t18085.html

Tutaj coś użytkownik xbartx pisał o prowizji, ale chyba źle odczytał TOiP.

Pozdrawiam,
RM.

Data: 2011-01-07 07:37:05
Autor: Tomek z Wawy
mtransfer z karty kredytowej i bluecash
On 7 Sty, 12:52, "Robert" <ws...@wp.pl> wrote:

Dzwoni em do mbanku i powiedziano mi, e jest operacja jest bez prowizji,
okres odsetkowy jak dla transakcji bezgot wkowych.

http://www.forum.pieniadz.pl/darmowy,kredyt,z,kk,w,mbanku,t18085.html

Tutaj co u ytkownik xbartx pisa o prowizji, ale chyba le odczyta TOiP.

Z pewnością miał na myśli prowizję, którą pobiera BlueCash, a nie
mBank... 1 zł do każdego 1000 zł doliczają.

mtransfer z karty kredytowej i bluecash