mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł

Data: 2020-11-22 18:37:13
Autor: Budzik
mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
Ostatnio ktos tu udostepniał link do ubezpieczenia tanszego o 150zł.
Skorzystałem i podaje link bo pewnie przez tamten juz kilka osób kupiło i wykorzyatało limit bonusów dla kolegi.
https://mubi.pl/id-AWLF30

Wchodząc przez ten link i kupujac polise macie 150zł zwrotu na konto.
A ja 50zł.

Kupiłem polise za niecałe 400zł gdzie w zeszłym roku płaciłem ponad 600 takze moze warto przeliczyc.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

Data: 2020-11-22 18:43:19
Autor: Budzik
mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
Użytkownik Budzik budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

[...]

Teraz jeszcze czytam ze nawet 250zł mozna dostac za zawarcie polisy ale wtedy z wypłatą trzeba poczekać do konca trwania polisy i warunkiem jest to ze przez ten rok nie sprzedasz auta.

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

Data: 2020-11-23 23:08:15
Autor: Czarek

W dniu 22.11.2020 o 19:37, Budzik pisze:

Ostatnio ktos tu udostepniał link do ubezpieczenia tanszego o 150zł.
Skorzystałem i podaje link bo pewnie przez tamten juz kilka osób kupiło
i wykorzyatało limit bonusów dla kolegi.
https://mubi.pl/id-AWLF30

Gratuluję. Jeden z nielicznych, który do tej promocji podszedł z chłodnym umysłem.

Wchodząc przez ten link i kupujac polise macie 150zł zwrotu na konto.
A ja 50zł.

UWażaj aby cię teraz pewien Radziu nie zjadł ;-)

Kupiłem polise za niecałe 400zł gdzie w zeszłym roku płaciłem ponad 600
takze moze warto przeliczyc.

Mój link ciągle jest aktywny ;-)
https://mubi.pl/id-OHKN5

--
Czarek
https://mubi.pl/id-OHKN5

Data: 2020-11-24 09:59:55
Autor: Budzik
mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
Użytkownik Czarek czarek1@nospampoczta.fm ...

[...]

I tak i nie bo juz jedno ubezpieczenie kupiłem tradycyjnie przez co straciłem ze 3 stówki :)))
Ale dzieki temu masz 5 dyszek ode mnie.
Daj znac czy dostałes.

--
Pozdrawia... Budzik
"Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

Data: 2020-11-24 11:03:49
Autor: Cavallino
W dniu 24-11-2020 o 10:59, Budzik pisze:
[...]

Zależy gdzie kupowałeś.
Mój syn liczył ten mubi kilka tygodni temu i ofertę mieli dokładnie o 150 zł droższą niż to samo na innych porównywarkach.....
Więc to zwykła ściema jest.

Data: 2020-11-24 10:58:14
Autor: Budzik
mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
Użytkownik Cavallino CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

[...]

Bardzo duzo zalezy od tego co wpiszesz do wyszukiwarki.
Na to samo auto potrafiłem znaleźć najtansza oferte za 800 jak i za 500zł.

Ale dla aut które szukałem znalazłem oferty za:
535 (w zeszłym roku 600)
600 (w zeszłym roku prawie 700 u agenta)
500zł za osobówke (nie mam porównania z poprzednim rokiem)

To sa ceny bez doliczenia bonusu.
Dla mnie te ceny sa ok.
Po doliczeniu bonusu sa rewelacyjne.

Ale zapewne zdarza sie ze wyjdze drozej - ja kiedys sprawdzałem rankomat raz na jakis czas to tez wychodziło mi drozej niz u agenta ale ze 2x wyszło mi duzo taniej i wtedy zawarłem polisy.

To 5-10 minut wiec imo za dodatkowe 100-200zł warto przeliczyc.

--
Pozdrawia... Budzik
"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

Data: 2020-11-24 12:03:24
Autor: Cavallino
W dniu 24-11-2020 o 11:58, Budzik pisze:

[...]

Ale użyłeś kilku porównywarek?
Bo ja o tym pisałem.

Porównanie do cen u agentów i z zeszłego roku nieco mija się z celem....

Data: 2020-11-24 11:14:33
Autor: Budzik
[...]

Tylko dwóch.
Czyli mubi i rankomat.
Obie zreszta maja obecnie podobne promocje bo rankomat daje 120zł.

Porównanie do cen u agentów i z zeszłego roku nieco mija się z
celem....
Rozumiem. To bede porownywał do rozmaru buta. Lepiej?

Ale skoro 500zł-600 (i jeszcze do tego bonus 150 albo nawet 250zł) to zle to ile płacicie za OC?

Bo ja ładnych pare lat temu płaciłem za osobówke 300zł i wydawało mi sie to ok ale myslałem ze takie ceny juz sa nieosiągalne.
Ale chetnie skorzystam z miejsc gdzie mozna taka cene osiągnac.

--
Pozdrawia... Budzik
Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

Data: 2020-11-24 12:32:32
Autor: Cavallino
W dniu 24-11-2020 o 12:14, Budzik pisze:

Ale skoro 500zł-600 (i jeszcze do tego bonus 150 albo nawet 250zł) to
zle to ile płacicie za OC?

O ile pytasz o cenę którą dostał mój sy, to szukał ceny za pakiet, więc samo OC ani jego ani mnie nie interesowało.

Data: 2020-11-24 12:22:21
Autor: Budzik
[...]

Aha, czyli nie wiesz jaka cena jest ok, jakiej oczekuje(sz) ale wiesz ze zle porownuje? Super :)))))

--
Pozdrawia... Budzik
Henry Louis Mencken

Data: 2020-11-24 13:55:03
Autor: Cavallino
W dniu 24-11-2020 o 13:22, Budzik pisze:
[...]

Jaja sobie robisz?
Skąd miałbym wiedzieć jaka jest cena dla konkretnego modelu, człowieka, czy miejsca zamieszkania, jeśli ich nie znam (a to na ich podstawie liczy się cena)?

Pytam o proste porównanie tej samej ceny z różnych porównywarek.
Czy mubi nie wychodzi w nich najdrożej, nie licząc bonu?

Bo pewnie jest tak, że dla taniego ubezpieczenia (np. gołego OC), mimo najwyższej ceny i tak suma sumarum po doliczeniu bonu może wyjść taniej, ale jak szukasz pakietu za kilka tys, to te 150 zł nie wpłynie już zbytnio na atrakcyjność oferty, w porównaniu do konkurencji nie stosującej bonów.

Tak jak w wielu promocjach,w  których najpierw podniesie się cenę, a potem daje od niej duuuuuży rabat kwotowy.
Przy on jest duży tylko na papierze, bo w sklepie obok cena jest zbliżona, mimo braku rabatów.

Data: 2020-11-24 13:49:58
Autor: Budzik
[...]

Pytam o skale...

[...]

Jezeli podaje ci ceny około 500zł to o ile nizszych cen spodziewasz sie  za gole OC?
Bo skoro twierdzisz ze zle porównuje ceny to znaczy ze mozna to zrobic lepiej i osiagnac lepszy rezultat czyli nizsza cene.
A zatem które porównywarki proponujesz przejrzec aby zamiast tych 500zł otrzymac cene w zakresie 350-400zł?

[...]

To jest oczywiste.
Ale przeciez wyraznie pisałem o gołym OC.
A i tak napisałes ze zle porównuje...

Tak jak w wielu promocjach,w  których najpierw podniesie się cenę,
a potem daje od niej duuuuuży rabat kwotowy.
Przy on jest duży tylko na papierze, bo w sklepie obok cena jest zbliżona, mimo braku rabatów.

Dlatego ja nie patrze na goła cene przed bonusem, nie patrze na bonus - patrze na łaczna cene.
W moim przypadku na przykładzie 3 samochodów ceny wyszły bardzo ok, w pełni satysfakcjonujac mnie swoja konkurencyjnoscia.
Na to przyszedł Cavallino i napisał: "Porównanie do cen u agentów i z zeszłego roku nieco mija się z celem...."

Czyzbys sugerował ze to był zwykły fart iz złymi metodami osiagnałem porzadany efekt?

--
Pozdrawia... Budzik
"Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

Data: 2020-11-24 15:31:21
Autor: Cavallino
W dniu 24-11-2020 o 14:49, Budzik pisze:
[...]

A dlaczego zakładasz, że się czegoś spodziewam?
Nie mam rozeznania co do cen gołych OC, bo praktycznie nigdy czegoś takiego nie kupuję.

[...]

Zazwyczaj korzystam z cuk - nigdy na żadnej innej porównywarce nie dostałem lepszych ofert.
Ale ostatnio z nimi jest problem, bo większość ofert podają tylko telefonicznie.
Ale przeciez wyraznie pisałem o gołym OC.

Ale ja nie pisałem o gołym OC.

A i tak napisałes ze zle porównuje...

Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem.

W moim przypadku na przykładzie 3 samochodów ceny wyszły bardzo ok, w
pełni satysfakcjonujac mnie swoja konkurencyjnoscia.
Na to przyszedł Cavallino i napisał:

Mylisz się - nie odpisywałem Ci na tego typu sformułowanie.
Musisz się bardziej starać rozumieć co czytasz.

HINT:
KAŻDA moja odpowiedź dotyczy ostatniego zdania z cytatu, a nie całej historii czyjejś korespondencji z ostatniego półwiecza.

Tutaj chodziło mi tylko o to, czy mubi zawyża cenę, żeby dać ten rabat czy nie.
Jednostkowy przypadek że Tobie gołe OC wyszło tak czy inaczej, totalnie mnie nie interesuje i nie ustosunkowywałem się do niego w ogóle.
Jeśli już, to TYLKO do samej metodologii porównań w w/w kontekście (cen prezentowanych przez mubi przed bonem).

Data: 2020-11-24 15:48:42
Autor: Budzik
[...]

No to zacytujmy:
To sa ceny bez doliczenia bonusu.

Ale użyłeś kilku porównywarek?
Bo ja o tym pisałem.

Porównanie do cen u agentów i z zeszłego roku nieco mija się z celem....

KONIEC CYTATU

CZyli piszac o agentach odnosiłes sie do ostatniego zdania czyli do informacji ze to cena bez doliczenia bonusu? Dziwne. Agent? Gdzie w tym zdaniu jest cokolwiek o agencie?

Czy mogłbys być zatem na tyle miły zebys przestał pierdolic o korespondencji z ostatniego polwiecza skoro chodzi o ogarniecie 3-4 zdan? Dziwne rzeczy wymyslasz, panie...

Tutaj chodziło mi tylko o to, czy mubi zawyża cenę, żeby dać ten
rabat czy nie.

Dlatego podałem te ceny zeby sobie kazdy mogł sprawdzic.
TU tak kombinuja z cenami ze za to samo auto mozna dostac oferte 500 ale i 1500zł.

Dla mnie gołe OC w cenie 500zł to dobra oferta.
Ty mozesz sadzic ze ona jest dobra, zła, mozesz tez udawać ze nie masz pojecia ile takie OC kosztuje w zwiazku z czym absolutnie, za zadne skarby nie przyznasz ze 500zł to jest cena ok.
Twoja sprawa.

[...]

Spoko.
Metodologia zła, efekt zły ale w sumie nie wiem jaki efekt bo nie wiem ile to powinno kosztowac, jaka cena jest konkurencyjna a  w gole to nie gadam o OC chociaz odpowiadam na post z cenami OC.
Lubie twoj sposób myslenia - taki wielowatkowy ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Data: 2020-11-24 18:38:56
Autor: Cavallino
W dniu 24-11-2020 o 16:48, Budzik pisze:

[...]

Czułem że nie pojmiesz o co chodzi, więc wrzuciłem Ci hint, które informacje nic nie wnoszą...

Tutaj chodziło mi tylko o to, czy mubi zawyża cenę, żeby dać ten
rabat czy nie.

Dlatego podałem te ceny zeby sobie kazdy mogł sprawdzic.

Nadal nie rozumiesz.
Podaj ceny z kilku porównywarek, wtedy faktycznie każdy będzie mógł sobie sprawdzić.

TU tak kombinuja z cenami ze za to samo auto mozna dostac oferte 500
ale i 1500zł.

W porównywarce?

[...]

Nie odnosiłem się do efektu, więc nie wymyślaj pierdół.
Pytałem o ceny w innych porównywarkach, żeby odnieść je do rzekomej atrakcyjności mubi.

Nie dowiedziałem się jakie były i pewnie już się nie dowiem, za to kupę piany wytoczysz.....

Data: 2020-11-24 18:21:33
Autor: Budzik
[...]

A niech sobie sprawdzaja ci co im zalezy.
Ja juz znalazłem satysfakcjonujace mnie oferty.
Next time sprawdze jeszcze ten cuk.

TU tak kombinuja z cenami ze za to samo auto mozna dostac oferte
500 ale i 1500zł.

W porównywarce?

Tak.

[...]

No ale przeciez efekt to jest klu całego procesu! :)

Pytałem o ceny w innych porównywarkach, żeby odnieść je do
rzekomej atrakcyjności mubi.

Ja nie musze przegladac 10 porownywarek zeby wiedziec ze 500zł OC z dodatkowym zwrotem 150zł to jest bardzo dobra oferta skoro lat temu prawie 10 płaciłem około 300zł OC.
Ale tak jak mowiłem - jak przy nastepnym aucie w cuk wyskoczy mi oferta za 200zł to przyznam zem frajer. ;-D

Nie dowiedziałem się jakie były i pewnie już się nie dowiem, za to
kupę piany wytoczysz.....

Ale jestes maruda.
Sprawdziłem w cuk - przy płatnosci w 1 racie około 460zł czyli pare złotych taniej ale duzo drozej uwzgledniajac bonus.

--
Pozdrawia... Budzik
Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy potrafią zepsuć stalową kulę...

Data: 2020-11-24 21:06:28
Autor: Cavallino
W dniu 24-11-2020 o 19:21, Budzik pisze:

Sprawdziłem w cuk - przy płatnosci w 1 racie około 460zł czyli pare
złotych taniej

30 zł o nie tak parę złotych.
No i pewnie najlepsze oferty tylko na telefon....

ale duzo drozej uwzgledniajac bonus.

No tak.
Przy sprawdzeniu pakietu wyjdzie inaczej, tzn. bon na 150 już nie spowoduje opłacalności - warto o tym pamiętać.
Luz.

Data: 2020-11-24 21:59:54
Autor: Budzik
[...]

Oczywiście.
Ogolnie ten cuk duzo bardziej przewidywalnie liczy niz mubi.
Bo na mubi zmiana jakiejs jednej wydawaloby sie bez znaczenia zmiennej potrafilo zmienic wyliczenie o 100zł.

A na cuk nie.

Na mubi duza roznice robiło miejsce zamieszkania.
Na cuk roznica miedzy Poznaniem a Luboniem to 50zł (sprawdzone na jednym przypadku)

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

Data: 2020-11-24 20:55:37
Autor: K
On 24/11/2020 15:48, Budzik wrote:
[...]

Kurwa mac. Czy ty nie widzisz, ze ten typ ucina zdanie w polowie, odpowiada na ta wyrwana z kontekstu polowe, a potem bedzie ci wciskal, ze to ty jestes debilem. To sa zaburzenia osobowosci.

Data: 2020-11-24 21:59:53
Autor: Budzik
mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
Użytkownik K none@email.com ...

Kurwa mac. Czy ty nie widzisz, ze ten typ ucina zdanie w polowie, odpowiada na ta wyrwana z kontekstu polowe, a potem bedzie ci
wciskal, ze to ty jestes debilem. To sa zaburzenia osobowosci.

Nie raz zwracałem Cavallino uwage ze manipuluje cytatami.

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

Data: 2020-11-25 07:08:12
Autor: Cavallino
W dniu 24-11-2020 o 22:59, Budzik pisze:
Użytkownik K none@email.com ...

[...]

To co Ty nazywasz manipulowaniem, ja nazywam poprawnym cytowaniem.
Nie zawsze odnoszę się do kontekstu całej wypowiedzi, często tylko do jej fragmentu - stąd cytuję tylko to do czego się odnoszę.

Jeśli ktoś tego nie ogarnia, to już nie mój problem, ale tak to działa na usenecie, nie ma obowiązku dyskusji o tym co sobie założył przedpiszca, jeśli masz ochotę pogadać o czymś innym, albo akurat zwróciłeś uwagę na jedno sformułowanie w jego tekście.

To nie przekracza zdolności pojmowania średnio zdolnej małpy, ale nie wiem jak dla debili pokroju K, to już może być faktycznie za dużo.

Data: 2020-11-25 09:59:52
Autor: Budzik
[...]

Przez dwadziescia kilka lat mojego uczestnictwa w tysiacach rozmow na usenecie jestes jedyna osobą która w ten sposób tnie cytaty.
Wiec uwazałbym z tymi wnioskami o jakiejs normie :)

--
Pozdrawia... Budzik
Henry Louis Mencken

Data: 2020-11-25 11:13:34
Autor: Cavallino
W dniu 25-11-2020 o 10:59, Budzik pisze:

[...]

Nieprawda.
Albo niedokładnie czytasz lub nie zwracasz na to uwagi.
Wiele osób rozumie co oznaczają zapisy netykiety, nie tylko ja.

Ale pokażę Ci na czym to polega, na przykładzie tego wątku:

1. Ty sobie piszesz o mubi, kwotach za OC i że warto, bo bon 150
2. Ja odpisuję, że dla innych przypadków to się nie opłaca, bo mubi jest droższe niż konkurencyjne porównywarki.
3. Ty z uporem maniaka rzucasz cenami swojego ubezpieczenia, do których nijak się nie odnosiłem, podobnie jak do sensowności i opłacalności Twojego wyboru.

I NIE ODNOSISZ się bezpośrednio do tego co ja napisałem, tylko do tego co Ty już raz napisałeś na początku (Twoich cen), czyli dyskutujesz sam ze sobą i na własny temat.
4. Ja Cię pytam czy porównywałeś ceny w porównywarkach (podpowiadając że inne źródła i dane historyczne nie dadzą się bezpośrednio porównać).
5. Ty NADAL ignorując totalnie to o co pytam, obrażasz się, że neguję Twój wybór najniższej kwoty (mimo że nigdy tego nie zrobiłem) i Twój sposób dojścia do niej (tego też nigdy nie robiłem, po poruszyłem zupełnie inny temat, niejako przy okazji Twojego wpisu o mubi).

Dopiero po kilkunastu następnych postach, podajesz wreszcie liczby ze zródeł o które pytałem (czyli prawidłowo odpowiadasz na post z p. 2 de facto), dzięki czemu dyskusja (której tak naprawdę nie było, bo nie było między nami sporu), kończy się po 1 poście i wszystko staje się jasne.

Rozumiesz teraz jaki ma sens odpowiadanie wyłącznie na to co zostało napisane BEZPOŚREDNIO przed odpowiedzią, a nie pół roku wcześniej?
Gdybyś tak zrobił od razu, wątek między nami miałby 3-4 posty.....

Data: 2020-11-25 11:59:52
Autor: Budzik
[...]

Nie pierwszy raz mamy odmienne zdanie w jakims temacie.

[...]

Alez oczywiście ze odnosiłes sie do sensownosci mojego wyboru bo napisałes ze moje porownania moich cen do moich cen z poprzedniego roku nie ma sensu.
Dla mnie mialo sens, pokazało ze zapłaciłem mniej niz rok temu.
Ja przeciez tez nie opisywałem sytuacji kazdej osoby z kazdym samochodem zawierajacej potencjalną umowe ubezpieczenia w dowolnym zakresie.

[...]

Oczekiwałes ode mnie danych których nie miałem bo dane które miałem pokazałem w pierwszym poscie.

[...]
Zrobiłem to bo miałem juz dośc twojego trucia dupy.
Stracilem 10 minut i wniosek był dokładnie taki sam jak w pierwszym poscie - warto przeliczyc mubi bo maja teraz ciekawa oferte i zawarłem mozliwie najtansze ubezpieczenie.

[...]
Nie chodziło o to co ktos napisał pol roku wczesniej - nie sprowadzaj rozmowy do argumentów ad absurdum.

Jak zreszta sam widzisz - nie tylko ja zwracam ci uwage na kwestie ciecia cytatów - sadzisz ze sie umowilismy? :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

Data: 2020-11-25 13:08:28
Autor: Cavallino
W dniu 25-11-2020 o 12:59, Budzik pisze:

Oczekiwałes ode mnie danych których nie miałem bo dane które miałem
pokazałem w pierwszym poscie.

Nie do końca oczekiwałem ich od Ciebie, nie do końca ich też potrzebowałem w ogóle.
Bo już je posiadałem, z innego przypadku (od syna).

Natomiast jeśli chciałeś zanegować moją wypowiedź, o droższym mubi, no to takie porównanie było z Twojej strony niezbędne.

[...]

Raczej swojego.
A następnym razem po prostu pozbieraj porównywalne dane ZANIM zanegujesz czyjeś stwierdzenie, albo informację....

Może w ogóle nie będziesz musiał nic negować.
Tak jak było w tym przypadku.

Stracilem 10 minut i wniosek był dokładnie taki sam jak w pierwszym
poscie - warto przeliczyc mubi bo maja teraz ciekawa oferte

Dopóki wartość 150 zł jest wyższa niż różnice spowodowane wyższą cenę wyjściowa w mubi.
Czyli praktycznie dla gołego OC, a przy pakiecie tylko dla bardzo tanich i wiekowych aut.

[...]

Nie ma znaczenia czy pół roku, czy 10 minut.
Odpowiada się na to co cię czyta, a nie na to co się pamięta z x postów wstecz.
Po to są cytaty właśnie.

Jak zreszta sam widzisz - nie tylko ja zwracam ci uwage na kwestie
ciecia cytatów - sadzisz ze sie umowilismy? :)

Sądzę, że nie każdy umie poprawnie cytować i używać newsów.
Ale to nie powód, żeby to ci co umieją dostosowywali się do tych, co nie umieją.
A już podpieranie się zdaniem hejtera, który przywala się do wszystkiego, jest w ogóle słabe.....

Data: 2020-11-25 12:59:51
Autor: Budzik
[...]

ROTFL
To ty negowałes moje podejscie do tematu sugerujac "niezbyt sensowne porownania"
Oczywiście twoja negacja zadnych danych nie pokazała - ot nie bo nie.

[...]

Zanegowałem twoje podwazanie mojej metodologii - pokazujac ze moj sposob podejscia do tematu wm oim przypadku dał optymalne rozwiazanie.

[...]

I dlatego własnie napisałem - przeliczcie sobie.
Nie napisałem - tutaj kazdy dostanie najlepsza oferte.
Pomijam juz fakt ze patrzac na to jakie jezdza auta po naszych drogach - zapewne wiekszosc kupuje samo OC.

[...]

Cytujesz 3 zdania a odpowiadasz na ostatnie uznajac ze pozostałe 2 nie zostały napisane? To nie cytuj. Wytnij. Zostaw kropki :)

[...]

Pozostanie pozostać nam przy własnym zdaniu.

--
Pozdrawia... Budzik
Jaki jest szczyt odwagi???

Data: 2020-11-25 14:15:27
Autor: Cavallino
W dniu 25-11-2020 o 13:59, Budzik pisze:
[...]

Naprawdę niewiele ogarniasz z otaczającego Cię świata....
Po Twojej negacji moego info o możliwym drogim mubi, zadałem Ci tylko pytanie o sposób porównań.
Z wyjaśnieniem jakie byłyby sensowne, a jakie się nie przydadzą.

Jeśli dla Ciebie pytanie, jest negacją czegokolwiek, to ..... coraz mniej mnie dziwisz.

Reasumując - ani razu w tym wątku nie negowałem Twojego wpisu o mubi, wybranej oferty, czy prawdziwości podawanych przez Ciebie danych.

Mój wpis miał TYLKO na celu uzupełnienie Twojej informacji, żeby każdy wiedział iż zdarzają się przypadki odwrotne, w których mubi NIE JEST tańsze, nawet z bonem.

Oczywiście twoja negacja zadnych danych nie pokazała - ot nie bo nie.

Bo jej nie było.

Może w ogóle nie będziesz musiał nic negować.
Tak jak było w tym przypadku.

Zanegowałem twoje podwazanie mojej metodologii

Tyle że ja jej nie podważałem.
Podważałem co najwyżej jej sens przy porównywaniu porównywarek (to już był mój podtemat w Twoim wątku).

- pokazujac ze moj
sposob podejscia do tematu wm oim przypadku dał optymalne rozwiazanie.

Do czego się w ogóle nie odnosiłem.

Chyba mnie mylisz z jakimiś hejterami.
W każdym razie nie każdy mój wpis jest polemiką, a wręcz przeciwnie.
Najczęściej jest próbą zdobycia, albo (czasem) przekazania dodatkowych informacji.

[...]

Tak, być może to był mój błąd, że wyciąłem ZA MAŁO.
Przepraszam za niego. ;-)
Nikt nie jest idealny.

Tak naprawdę, powinienem odpowiedzieć od razu pod tematem, bo to do niego się de facto odnosiłem, ale mam wrażenie że tak się robić nie powinno, więc zostawiłem cytat, w tym przypadku za długi (ale w tym przypadku każdy byłby kiepski i mógłby spowodować że źle coś zrozumiesz, tzn. jako polemikę, albo atak personalny).

Już Ci pisałem - wyluzuj, bo rozpętujesz gównoburzę totalnie bez powodu.
Mam nadzieję, że teraz wiesz o co mi chodziło....

Data: 2020-11-25 16:59:51
Autor: Budzik
[...]

Aha, czyli uwaga o niezbyt sensownym porownywaniu to były tylko didaskalia a twoja jakze odkrywcza uwaga miała tylko podkreslic to co ja mowiłem - zeby kazdy sobie przeliczył?
No to spoko ;-D

Oczywiście twoja negacja zadnych danych nie pokazała - ot nie bo
nie.

Bo jej nie było.

Ok, nie wyłapałem ze to była aklamacja, zmyliły mnie te okreslenia o bezsensownosci. Juz rozumiem.

[...]

Podwazałes sens metodologii nie podwazajac metodologii? Wow :-DDDD
Ty sie nadajesz na polityka ;-P

[...]

Ok
Moze czasem trzeba to robic mniej ocennie, bedzie łatwiej wyłapać dobre checi zamiast proby dyskredytacji. :)

[...]

Czym byłoby zycie gdyby raz na jakis czas nie mozna było rozpetać gównoburzy. ;-D
Wazne zeby zakonczyc ją jakos na poziomie. --
Pozdrawia... Budzik
 ("""""""""")
 /""/t/"""""
/  /       9mm

Data: 2020-11-26 07:57:57
Autor: Cavallino
W dniu 25-11-2020 o 17:59, Budzik pisze:

Podwazałes sens metodologii nie podwazajac metodologii?

Podważałem sens metodologii bez porównania porównywarek przy porównaniu porównywarek.

Moze czasem trzeba to robic mniej ocennie,

Tam nie było żadnej oceny Twojego wyboru, to Ty sobie ją ubzdurałeś i potem już dyskutowałeś o niej sam ze sobą tak naprawdę.

Nie pierwszy raz zresztą dyskutujesz ze swoimi z rojeniami, totalnie olewając to co kto naprawdę do Ciebie pisze.
Co gorsza - wygląda na to że również (jak baba), zapamiętujesz też tylko swoje rojenia (bo nie zakładam że kłamiesz wtedy celowo).

Data: 2020-11-26 11:56:13
Autor: Budzik
[...]

A skad pomysł ze ja porownywałem porownywarki?
Czyzbys dyskutował z własnymi rojeniami?

Moze czasem trzeba to robic mniej ocennie,

Tam nie było żadnej oceny Twojego wyboru, to Ty sobie ją
ubzdurałeś i potem już dyskutowałeś o niej sam ze sobą tak
naprawdę.
W sumie masz racje, biorac pod uwage ze rzucasz epitetami na lewo i prawo, zdanie o "braku wiekszego sensu" powinienem wrecz uznac za pochwałe albo po prostu puscic mimo uszu.

[...]

Ach, czyli ad personam od baby (które pewnie nie jest obrazaniem) plus manipulacja w postaci budowania fałszywej alternatywy - gratuluje ;-D
Wypisz wymaluj kulturalna rozmowa.

--
Pozdrawia... Budzik
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

Data: 2020-11-26 13:14:08
Autor: Cavallino
W dniu 26-11-2020 o 12:56, Budzik pisze:
[...]

A kto Ci powiedział, że ja w jakikolwiek sposób dyskutowałem o tym o co sobie Ty porównywałeś?

Mówię tylko o tym o czym sam pisałem w tym wątku - czyli o porównywaniu porównywarek.

[...]

Nie jest, jest stwierdzeniem faktu.
Baby tak właśnie robią i to często.

manipulacja w postaci budowania fałszywej alternatywy

Żadna manipulacja - po prostu przywołanie faktu sprzed kilku dni.
W którym zarzucałeś mi coś a propos jazdy eko, co do której się nie wypowiadałem.

Więc albo nie pamiętasz o jakiej jeździe wtedy mówiliśmy, tylko coś sobie innego zapamiętałeś, albo po prostu kłamiesz.
Ale obstawiam że to pierwsze i że naprawdę wierzysz. że ja tak kiedyś napisałem.

Data: 2020-11-26 14:44:09
Autor: Budzik
[...]

Podsumujmy - ja pisałem o szukaie OC, ty dorzuciłes porównyweanie porównywarek i auwazyłes ze w tym temacie moje porównywanie do cen z zeszłego roku nie ma sensu.
Tyle ze moje porownywanie nie odnosiło sie do porownywania porównywarek, bo to było twoje wtracenie.
Dobrze rozumiem? ;-DDDD

[...]

Po prostu nie rozumiesz słowa fakt.

Baby tak właśnie robią i to często.

Czyli nie tylko cham ale i szowinista...

[...]

nie mozesz być az tak ograniczony! To jest po prostu niemozliwe!

Więc albo nie pamiętasz o jakiej jeździe wtedy mówiliśmy, tylko
coś sobie innego zapamiętałeś, albo po prostu kłamiesz.
Ale obstawiam że to pierwsze i że naprawdę wierzysz. że ja tak
kiedyś napisałem.

Jebłem. Musisz zaczac zapisywac swoje twierdzenia.
Czy ty twierdzisz ze nie pisałes wielokrotnie o ecodrivingu jako o powolnym poruszaniu sie? O jak ty to piszesz melepetach? Ze wielokrotnie nie wysmiewałes ecodrivingu?

--
Pozdrawia... Budzik
"Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

Data: 2020-11-26 16:24:48
Autor: Cavallino
W dniu 26-11-2020 o 15:44, Budzik pisze:
[...]

Dokładniej to było tak, że Ty pisałeś o konkretnym przypadku OC, a ja dodałem uwagę że mubi może być droższe w porównaniu do innych porównywarek, niezależnie od bonu, więc promocja w mubi może okazać się ściemą.

>i auwazyłes ze w tym temacie moje porównywanie do cen z
> zeszłego roku nie ma sensu.

Tak, przy moim porównaniu porównywarek nie miało.

Tyle ze moje porownywanie nie odnosiło sie do porownywania
porównywarek, bo

Bo nie przeczytałeś na co odpowiadasz.

Nie jest, jest stwierdzeniem faktu.

Po prostu nie rozumiesz słowa fakt.

Oczywiście że rozumiem - takie właśnie są fakty.

Baby tak właśnie robią i to często.

Czyli nie tylko cham ale i szowinista...

No sorry - jeśli dla Ciebie zaobserwowanie jakiegoś zjawiska jest chamstwem i szownizmem, toniech Ci będzie.
Ale może faktycznie się mylę, bo Tobie podobni pozwalają przypuszczać że nie tylko baby tak mają, że zapamiętują to co same wymyśliły (i czasem nawet tego nie wypowiedziały na głos).

[...]

Nie muszę, doskonale pamiętam o czym była rozmowa i w jakich okolicznościach.
Za to Ty masz z tym problem.
I to Ci właśnie teraz przekazywałem.

HINT: Po raz kolejny nie dyskutujesz z tym, co ja napisałem, tylko z tym co sobie wtedy na ten temat wyobraziłeś.

Czy ty twierdzisz ze nie pisałes wielokrotnie o ecodrivingu jako o
powolnym poruszaniu sie?

Nie.
Ale i tak nie o to chodzi, tylko o to o czym pisaliśmy w tamtej konkretnej dyskusji.

Ma się to nijak do innych dyskusji, wątków i tematów.

O jak ty to piszesz melepetach? Ze
wielokrotnie nie wysmiewałes ecodrivingu?

Nie.
Za to wyśmiewałem melepectwo i ślamazarną jazdę.
Jeśli uważasz, że to ecodriving, to właśnie udowodniłeś przykład faktycznego ograniczenia, tyle że własnego.

Data: 2020-11-26 17:41:18
Autor: Budzik
[...]

Nie, ja ci własnie wielokrotnie tłumaczyłem ze eco nie znaczy wolno i slamazarnie.

Przykładowa dyskusja;
może to i lepiej , że się nie załapałeś bo maruderów PO i PZ ,
którzy
jeżdżą EKO nie brakuje na ulicach Poznania...

moze tobie by sieprzydało? nie myliłbys wtedy wolnej jazdy od eco-
jazdy?

Sugerujesz że eko jazda może nie być wolna?

To ostatnie zdanie jest twoje...

--
Pozdrawia... Budzik
"Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

Data: 2020-11-26 20:32:45
Autor: Cavallino
W dniu 26-11-2020 o 18:41, Budzik pisze:
[...]

Mówisz o ruszaniu?
No to wiem, że nie znaczy.
Tyle że Ci którzy jeżdżą wolno i ślamazarnie tego nie wiedzą, więc uważają że jeżdżą eko, bo słabo gaz naciskają.

A co za tym idzie - ten cały trend przynosi tylko szkody.

Ale tak czy tak - wszystko zależy od tego do czego porównujesz.
Jeśli ktoś chce pojeździć dynamicznie (a o tym wtedy gadaliśmy), to i owszem - jazda eko, nawet zgodna z regułami, będzie w tym przeszkadzać i będzie wolna.

Data: 2020-11-27 09:47:53
Autor: Budzik
[...]

Wtedy nie wiedziałes :)
Ale to dobrze.

Tyle że Ci którzy jeżdżą wolno i ślamazarnie tego nie wiedzą, więc
uważają że jeżdżą eko, bo słabo gaz naciskają.

Czyli problemem nie jest eko jazda tylko brak wiedzy o niej?

A co za tym idzie - ten cały trend przynosi tylko szkody.

Ja bym powiedział ze TEN TREND to brak szkolenia, wiedzy, czytanie po łebkach i lizanie nagłówków zamiast dokładnego czytania.
Wtedy zgodze sie ze TEN TREND przynosi wiele szkód (nie wiem czy tylko szkody) i ekodriving jest przykładem ze jezeli ktos chce coś robic a nie doczyta o co w tym własciwie chodzi to moze osiagnac efekty inne od zamierzonych.

[...]

Niewatpliwie jazda eko przekresla udział samochodem w rajdzie - tu pełna zgoda.

--
Pozdrawia... Budzik
jest mniemanie, że się nie ma go wcale."  Nikos Kazantzakis

Data: 2020-11-27 10:59:01
Autor: Cavallino
W dniu 27-11-2020 o 10:47, Budzik pisze:
[...]

Wiedziałem, byłem nawet na kursie z tego typu elementami, kilka la temu.

Ale to dobrze.

Tyle że Ci którzy jeżdżą wolno i ślamazarnie tego nie wiedzą, więc
uważają że jeżdżą eko, bo słabo gaz naciskają.

Czyli problemem nie jest eko jazda tylko brak wiedzy o niej?

I z tym i z tym.
Przy czym z drugim obecnie już nie zawsze, czasem w dalsze trasy elektrykiem też tak jadę (gdy mi zależy na maksymalizacji zasięgu), więc wtedy mi nie przeszkadza. ;-)

A co za tym idzie - ten cały trend przynosi tylko szkody.

Ja bym powiedział ze TEN TREND to brak szkolenia, wiedzy, czytanie po
łebkach i lizanie nagłówków zamiast dokładnego czytania.

Czyli std w świecie.
Dlatego jest takie groźna propagacja, bo 99% ludzi będzie słabo naciskać gaz, a 1% się zainteresuje czy robią coś prawidłowo.

[...]

I w normalnej dynamicznej jeździe też.
To taka, że masz gdzieś spalanie (bo np. tankujesz za darmo, albo Cię stać), za to lubisz wciskanie w fotel i brak smrodzących i zasłaniających widoczność busów przed sobą.

Data: 2020-11-27 15:44:42
Autor: Budzik
[...]

W tamtej rozmowie dwa posty dalej przyznałes ze nie wiesz i cie to nie interesuje. :)
To jest rozmowa z 2011 roku...

Ale to dobrze.

[...]

Na trasie to w ogole takie rzeczy nie powinny przeszkadzac.

[...]

Jezdziłem tak przez jakis czas.
Ze o takiej jezdzie mozna powiedziec dynamiczna  to zgoda ale zeby to było madre i normalne to bym nie powiedział.

--
Pozdrawia... Budzik
Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

Data: 2020-11-27 18:50:54
Autor: Cavallino
W dniu 27-11-2020 o 16:44, Budzik pisze:

Wiedziałem, byłem nawet na kursie z tego typu elementami, kilka la
temu.

W tamtej rozmowie dwa posty dalej przyznałes ze nie wiesz i cie to nie
interesuje. :)

Zacytuj, bo jak znam życie, znowu przedstawiasz swoje własne wyobrażenia.....

[...]

A potem kupiłeś busa i kapelusz i odcisnął swoje piętno....

Ze o takiej jezdzie mozna powiedziec dynamiczna  to zgoda ale zeby to
było madre i normalne to bym nie powiedział.

Bo Ty się lubisz wlec 90 i wydaje Ci się że to jest mądre i normalne.
Ale nie jest.

Data: 2020-11-24 16:01:38
Autor: _Master_
W dniu 20-11-24 o 14:49, Budzik pisze:
A zatem które porównywarki proponujesz przejrzec

Nie porównywarki tylko konkretne firmy oraz pośrednika który się zna doradzi. NIE nie naciągnie bo później do niego nie przyjdę a mam tych pojazdów kilka ;-)

Ostatnio płaciłem na 2 raty bo różnica była 20-30 zł.

Porównywarka Ci to powie?

Data: 2020-11-24 15:48:43
Autor: Budzik
mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

A zatem które porównywarki proponujesz przejrzec

Nie porównywarki tylko konkretne firmy oraz pośrednika który się
zna doradzi. NIE nie naciągnie bo później do niego nie przyjdę a
mam tych pojazdów kilka ;-)

Alez ja czesto korzystam z usług posrednika.
Tyle ze jak widzisz teraz wyszedłbym na tym gorzej albo duzo gorzej, doliczając bonus.

Natomiast sprawdzanie na stronach poszczególnych TU to jakas mordega na którą zdecydowanie nie mam ochoty, moze niesłusznie.
Jakie ceny płacisz za polisy ze wnioskujesz iz warto szukać bezpośrednio w poszczególnych TU?

Ostatnio płaciłem na 2 raty bo różnica była 20-30 zł.

Porównywarka Ci to powie?

Nie od razu. Ale na etapie wykupu polisy w jednym przypadku rzeczywiście wybrałem raty bo dokładnie wychodziło 30zł drozej.
Ale tak normalnie, dla swoich aut chocby wychodziło 5zł drozej to i tak biore prawie zawsze płatnosc na raz. Cenie swój czas.

--
Pozdrawia... Budzik
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

Data: 2020-11-24 16:59:44
Autor: _Master_
W dniu 20-11-24 o 16:48, Budzik pisze:
Tyle ze jak widzisz teraz wyszedłbym na tym gorzej albo duzo gorzej,
doliczając bonus.

W przyszłym roku też dostaniesz bonus?

Zbierasz naklejki w biedronce? ;-)

Data: 2020-11-24 17:54:13
Autor: Budzik
mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Tyle ze jak widzisz teraz wyszedłbym na tym gorzej albo duzo gorzej,
doliczając bonus.

W przyszłym roku też dostaniesz bonus?

Nie. A co to zmienia w tegorocznej kalkulacji?

Zbierasz naklejki w biedronce? ;-)

Nie. A co to ma wspolnego?

--
Pozdrawia... Budzik
Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

Data: 2020-11-27 13:11:25
Autor: _Master_
mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
Dużo mówi o człowieku.

Młodym być, ach młodym być... ;-)

Data: 2020-11-27 15:44:42
Autor: Budzik
mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Dużo mówi o człowieku.

Młodym być, ach młodym być... ;-)

Ale co mowi bo wyciałes cytat wiec nie wiem do czego sie odnosisz...

Data: 2020-11-24 15:53:27
Autor: _Master_
W dniu 20-11-24 o 12:32, Cavallino pisze:

O ile pytasz o cenę którą dostał mój sy, to szukał ceny za pakiet, więc samo OC ani jego ani mnie nie interesowało.

O i właśnie legło w gruzach porównywanie.
Bo jest wiele czynników i wariantów a ubezpieczalnie różną politykę.

Ja ciągle płacę _Pakiet_ za auto warte kilkanaście tysi

Data: 2020-11-24 15:48:42
Autor: Budzik
mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Ja ciągle płacę _Pakiet_ za auto warte kilkanaście tysi

Ile płacisz? Co to jest kilkanascie? 12 czy 19?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

Data: 2020-11-24 17:12:41
Autor: _Master_
mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
W dniu 20-11-24 o 16:48, Budzik pisze:
Ile płacisz? Co to jest kilkanascie? 12 czy 19?

850   15

Data: 2020-11-24 17:54:13
Autor: Budzik
mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Ile płacisz? Co to jest kilkanascie? 12 czy 19?

850   15

850zł za OC + AC?
Chyba całkiem ok cena.
Ja płaciłem 550 za samo AC przy wartosci auta 20tys. --
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Data: 2020-11-26 09:11:31
Autor: _Master_
W dniu 2020-11-24 o 18:54, Budzik pisze:
[...]

No właśnie i to z assistancem ;-) 200 km

Czy srubi mi tu coś pomoże? ;-)

PS. Od kilku dni walczę o zakup pada dla młodego do grania.

Promocje srocje... Albo nie możemy zrealizować zamówienia albo jak już przyjdzie do płacenia to cena z DUPY ...

DLATEGO: SZKODA ŻYCIA NA UŻERANIE SIĘ Z PROMOCJAMI!

Tak wiem... Są ludzie którzy jarają się zaoszczędzonymi 30 złotymi kiedy muszą objechać 3 sklepy w mieście.

Zysk jak CHOLERA

Data: 2020-11-26 11:56:12
Autor: Budzik
[...]

A nie wiem przelicz sobie.
Jezeli planujesz nie sprzedawac auta przez 12 miesiecy to mozesz wybrać bonus 250zł.

[...]

To zawsze jest pytanie o ilosc poswieconego czasu vs efekt.
Jezeli masz 2h przegladac oferty i zyskac 50zł to nie wiem czy sie opłaca.
Ale z drugiej strony jezeli masz problem z kupieniem pada w dobrej cenie to moze robisz coś zle?
Bo nie wiem na czym ma polegac problem - wchodzisz do netu, allegro, porównywarki cen etc - wybierasz, klik, kupujesz i za 2 dni w domu.
Gdzie kłopot?

--
Pozdrawia... Budzik
Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

Data: 2020-11-26 14:18:59
Autor: _Master_
W dniu 2020-11-26 o 12:56, Budzik pisze:
A nie wiem przelicz sobie.
Jezeli planujesz nie sprzedawac auta przez 12 miesiecy to mozesz wybrać
bonus 250zł.

Bez podawania danych?
Tydzień czy dwa temu ostrzegałem że ich strona keszuje dane które przeglądarka proponuje do wpisania.
pojawiło się to już jest ich.

W dodatku skeszowali też powiązane numery telefonów i dzwonili rankiem z ofertą ;-)

Za takie coś chłosta na placu manewrowym a nie żebranie o 250 zł ;-)

Data: 2020-11-26 14:44:08
Autor: Budzik
[...]

;-)

Pisza iz nie podajac danych dostaniesz mniej ofert, zapewne dlatego ze nie zweryfikuja twoich znizek.
Mi to powiewa - wpisałem uczciwie nr telefonu, kupiłem dwie polisy i nie dzwonili z niczym dodatkowym.
Jakis tydzien wczesniej wpisałem dane do rankomatu ale nie kupiłem - pani zadzwoniła i zapytała czy jestem zainteresowany, powiedziałem ze tym razem skorzystałem z mubi, podziekowała i tez wiecej telefonów nie było.
Dramatyzujesz, wasc.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2020-11-27 13:16:21
Autor: _Master_
mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
W dniu 2020-11-26 o 15:44, Budzik pisze:
Dramatyzujesz, wasc.

Wiem. Ale święty spokój ma swoją wartość.

Od kilu dni walczę z promocjami dla młodego bo chce jeszcze szybciej grać ;-)

Przez to pierdolenie się i nerwy w kontaktach ze złodziejami ;-) spierdolę coś w robocie i na jeden hu.... wyjdzie...

Wbrew pozorom dokładnie kalkuluję pieniądze ;-)

Data: 2020-11-27 15:44:43
Autor: Budzik
[...]

Nadal nie rozumiem jakis masz problem z zakupem takiej pierdoły jak pad do grania.
wiesz co chcesz kupic? Masz konkretny model wybrany?

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

Data: 2020-11-26 14:24:11
Autor: _Master_
mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
W dniu 2020-11-26 o 12:56, Budzik pisze:
Gdzie kłopot?

W praktyce nowoczesnego marketingu który sprzedaje coś czego nie ma na stanie.
Specjalnie szukałem sztuk w salonach w moim mieście żeby odebrać OSOBISCIE i zamknąć temat.

Oczywiście przepraszają ale nie mają na stanie a pieniądze już przelane

TAKI KUR... A KŁOPOT ;-)

A przekazanie kasy ze zwrotu gwarancyjnego na następny zakup to 3 dni bezskutecznego meilowania.

Pewnie za dużo już wałków w życiu widziałem i na taki bonus wzruszam ramionami. W ten sposób oszczędzam siły i środki ;-)

Data: 2020-11-26 14:44:09
Autor: Budzik
[...]

Nie wiem co robisz zle.
Kupuje wielokrotnie, regularnie rozne rzeczy przez siec i juz nie pamietam kiedy ostatnio zdarzyły mi sie tego typu kłopoty.
Miałes pecha?

--
Pozdrawia... Budzik
"Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

Data: 2020-11-27 13:19:31
Autor: _Master_
mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
Też kupuję regularnie...

Ale nie podniecam się na promocjach bo wiem że nie ma nic za darmo a w zderzeniu a bandą specjalistów od marketingu nie mam szans.

Cena zakupu nie jest najważniejsza w moich wyborach.

Data: 2020-11-27 15:44:43
Autor: Budzik
[...]

Ja tez nie mam watpliwości i zgadzam sie ze wiekszosc promocji to gówna nastawione na przyciagniecie klienta itp.
W ogole nie czytam ofert które zaczynaja sie: rabat nawet 50%.

Cena zakupu nie jest najważniejsza w moich wyborach.

Jest waznym czynnikiem.
Ale wiadomo ze sa wazniejsze. Sprzedawca musi byc "pewny".

Dlatego tym bardziej nie rozumiem tych twoich problemów z zakupem pada.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2020-11-24 11:22:43
Autor: collie
W wtorek, 24.11.2020 o 11:03, Cavallino napisał:

[...]

To podobnie jak ze znanym powiedzeniem Stalina o wyborach: nieważne kto ma jakie oferty, ważne kto liczy.

--
Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.
Kot może zostać? Nie. Kot musi zostać.

Data: 2020-11-24 18:21:33
Autor: Budzik
[...]

400zl razem ze zwrotem ?

Tak. Najtaniej na jedno auto znalazłem za 490 ale wziałem za 520 z płatnoscia w dwóch ratach. Minus 150zł bonusu = 370zł.

No no ... musi im na kliencie zalezec ...

Ano.

U mnie ciekawa rozpietosc ofert - od 700 do 1600 (bez zwrotu)...
ale w zasadzie jestem przyzwyczajony.

To umnie była nawet wieksza rozpietośc.

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Data: 2020-11-26 14:27:28
Autor: _Master_
W dniu 2020-11-24 o 19:21, Budzik pisze:
Tak. Najtaniej na jedno auto znalazłem za 490 ale wziałem za 520 z
płatnoscia w dwóch ratach. Minus 150zł bonusu = 370zł.

A co z innymi autami/pojazdami?

Nie to że ja jakiś krezus jestem. Mam 3 pojazdy na siebie.

Data: 2020-11-26 14:44:09
Autor: Budzik
[...]

Ale o co pytasz? Mam ci przeliczyc? :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiarą można manipulować. Tylko

Data: 2020-11-27 13:20:22
Autor: _Master_
mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
W dniu 2020-11-26 o 15:44, Budzik pisze:

Ale o co pytasz? Mam ci przeliczyc? :)

Czy też dostanę BONUS? ;-)

Data: 2020-11-27 15:44:44
Autor: Budzik
mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Ale o co pytasz? Mam ci przeliczyc? :)

Czy też dostanę BONUS? ;-)

A dlaczego miałbys nie dostac?

--
Pozdrawia... Budzik
"No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

Data: 2020-12-22 13:07:45
Autor: Adam
[...]

Dzięki Budzik za link, właśnie dostałem 150zł na konto.
Czyli ubezpieczenie za 300zł.
Dostałeś za mnie 50zł?
Może i ja coś skubnę
https://mubi.pl/id-5F3MWX <https://mubi.pl/id-5F3MWX>
Adam

Data: 2020-12-22 22:59:53
Autor: Budzik
mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
Użytkownik Adam adam64@wp.pl ...

[...]

Ciesze sie ze wyszło tak korzystnie.
Nie chciałes zaryzykować bonusa 250zł po upływie 12 miesiecy?

Dostałeś za mnie 50zł?

Dostałem 18.12 - to od ciebie?
Dziekuje.

Może i ja coś skubnę
https://mubi.pl/id-5F3MWX <https://mubi.pl/id-5F3MWX>

:)

--
Pozdrawia... Budzik
którzy nie mają już nic do stracenia. "  Janis Joplin

mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł