mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł

Data: 2020-11-22 18:43:19
Autor: Budzik
mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
Użytkownik Budzik budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

Ostatnio ktos tu udostepniał link do ubezpieczenia tanszego o
150zł. Skorzystałem i podaje link bo pewnie przez tamten juz kilka
osób kupiło i wykorzyatało limit bonusów dla kolegi.
https://mubi.pl/id-AWLF30

Wchodząc przez ten link i kupujac polise macie 150zł zwrotu na
konto. A ja 50zł.

Kupiłem polise za niecałe 400zł gdzie w zeszłym roku płaciłem
ponad 600 takze moze warto przeliczyc.

Teraz jeszcze czytam ze nawet 250zł mozna dostac za zawarcie polisy ale wtedy z wypłatą trzeba poczekać do konca trwania polisy i warunkiem jest to ze przez ten rok nie sprzedasz auta.

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł