mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł

Data: 2020-11-24 18:26:11
Autor: J.F.
mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsAC7DC5A5C20DDbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
Ostatnio ktos tu udostepniał link do ubezpieczenia tanszego o 150zł.
Skorzystałem i podaje link bo pewnie przez tamten juz kilka osób kupiło
i wykorzyatało limit bonusów dla kolegi.
https://mubi.pl/id-AWLF30

Wchodząc przez ten link i kupujac polise macie 150zł zwrotu na konto.
A ja 50zł.

Kupiłem polise za niecałe 400zł gdzie w zeszłym roku płaciłem ponad 600
takze moze warto przeliczyc.

400zl razem ze zwrotem ?

No no ... musi im na kliencie zalezec ...

U mnie ciekawa rozpietosc ofert - od 700 do 1600 (bez zwrotu)... ale w zasadzie jestem przyzwyczajony.

J.

mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł