mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł

Data: 2020-12-22 13:07:45
Autor: Adam
mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
W dniu 22.11.2020 o 19:37, Budzik pisze:
Ostatnio ktos tu udostepniał link do ubezpieczenia tanszego o 150zł.
Skorzystałem i podaje link bo pewnie przez tamten juz kilka osób kupiło
i wykorzyatało limit bonusów dla kolegi.
https://mubi.pl/id-AWLF30

Wchodząc przez ten link i kupujac polise macie 150zł zwrotu na konto.
A ja 50zł.

Kupiłem polise za niecałe 400zł gdzie w zeszłym roku płaciłem ponad 600
takze moze warto przeliczyc.

Dzięki Budzik za link, właśnie dostałem 150zł na konto.
Czyli ubezpieczenie za 300zł.
Dostałeś za mnie 50zł?
Może i ja coś skubnę
https://mubi.pl/id-5F3MWX <https://mubi.pl/id-5F3MWX>
Adam

Data: 2020-12-22 22:59:53
Autor: Budzik
mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
Użytkownik Adam adam64@wp.pl ...

[...]

Ciesze sie ze wyszło tak korzystnie.
Nie chciałes zaryzykować bonusa 250zł po upływie 12 miesiecy?

Dostałeś za mnie 50zł?

Dostałem 18.12 - to od ciebie?
Dziekuje.

Może i ja coś skubnę
https://mubi.pl/id-5F3MWX <https://mubi.pl/id-5F3MWX>

:)

--
Pozdrawia... Budzik
którzy nie mają już nic do stracenia. "  Janis Joplin

mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł