muj pżyjaciel buda

Data: 2012-07-27 19:03:18
Autor: Jacek Buda
muj pżyjaciel buda
Kochany Marcinkó, fspanjale mjeć takego pszyjaciela na internetu, super jestem radosny s tego faktu!!!!

ostatnio sie podmnię zaszywajo opcy i mam migrenęł ztego przewodu, spotkajmy sie na czacie skajpowym o 19.07 czzasu polskego

Użytkownik " Marcin Rolicki"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jum0lg$1j4$1@inews.gazeta.pl...

Niesamowite, echa wspaniałej imprezy pendzoncej rzaroovki nie mają końca.
Fakty Waltera wtelewizji TVN nie podały tego, a to już dwa tygodnie !!!,
przypomniały znowu widzom o wspaniałej organizacji imprezy otfarcia nowego
forum BudaBuda with IRC. Tym razem o bezpieczeństwie nie morzna powiedzieć
tip-top.
BUda przyjacielu RATOOOOY

--

muj pżyjaciel buda