muldy

Data: 2010-02-15 19:26:08
Autor: J.F.
muldy

Tak mnie naszlo:

 przy calym narzekaniu na kiepski stan naszych stokow, brak sztruksu
itp .. to czemu nie mamy paru mistrzow i mistrzyn w jezdzie na muldach
? :-)

J.

Data: 2010-02-15 23:51:00
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
muldy

  przy calym narzekaniu na kiepski stan naszych stokow, brak sztruksu
itp .. to czemu nie mamy paru mistrzow i mistrzyn w jezdzie na muldach
? :-)

A dlaczego wśród Murzynów nie ma skoczków narciarskich?
Przecież daleko (skok w dal) i wysoko (np. koszykówka) skaczą.
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-16 00:04:06
Autor: Chris
muldy
Dnia Mon, 15 Feb 2010 19:26:08 +0100, J.F. napisał(a):

Tak mnie naszlo:

 przy calym narzekaniu na kiepski stan naszych stokow, brak sztruksu
itp .. to czemu nie mamy paru mistrzow i mistrzyn w jezdzie na muldach
? :-)

Bo ci, którzy by ewentualnie mogli, na narty jeżdżą do Austrii i do
Włoch.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2010-02-16 00:09:31
Autor: blackone
muldy
On 16 Feb, 00:04, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

> [...]
> ? :-)

Bo ci, którzy by ewentualnie mogli, na narty jeżdżą do Austrii i do

Jasne, a w Austrii w wysokim sezonie w tych wielkich slynnych
osrodkach to muld niby nie ma? ha, ha, ciekawe ;-)))
Moje  4 ostatnie wyjazdy do Austrii - 4 lata z rzedu, luty 1 tydzien:
St.Anton i Mayrhofen - codziennie solidnie wyrosniete muldy na
lodowisku (czytaj na wszystkich trasach czerwonych i czarnych) w 3
godziny od otwarcia tras. Ja akurat muldy lubie - dopoki nie sa
wieksze ode mnie;-)

Zreszta jak sie maja muldy nie robic, jak takie ogromne ilosci ludzi
przejezdzaja kazda z tras...

pozdrowcia
Gosia

Data: 2010-02-16 00:19:30
Autor: J_K_K
muldy
Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:hlckdn$2lr$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Lenie, idą na łatwiznę ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-02-16 08:25:52
Autor: bratPit[pr]
muldy

Tak mnie naszlo:

 .. czemu nie mamy paru mistrzow i mistrzyn w jezdzie na muldach
? :-)

bo nie jezdzili/trenowali w ostatni weekend na górze Zar ;-)
brat

Data: 2010-02-16 09:58:57
Autor: Grzegorz Lipnicki
muldy

itp .. to czemu nie mamy paru mistrzow i mistrzyn w jezdzie na muldach

bo to  lenie i nie chce im się jeszcze ćwiczyć
obowiązkowych  skoków (2 na przejazd);

 g.

muldy