mulenie dysku

Data: 2009-11-08 18:22:16
Autor: identifikator: 20040501
mulenie dysku
spotkał się Ktoś z muleniem dysku Samsung HD400LD i innych też przy nagrywaniu plików skompresowanych rarem? zawsze przy nagrywaniu plików rar dysk zaczyna bardzo intensywnie działać i wypadkowa prędkość jaką osiąga to 1x... jak pliki rar się skończą dysk działa szybko x16... wyłączyłem AV ale to nic nie dało, to coś z dyskiem, badów nie ma o co możer chodzić?

Data: 2009-11-08 19:36:21
Autor: RadoslawF
mulenie dysku
Dnia 2009-11-08 18:22, Użytkownik identifikator: 20040501 napisał:
[...]

O antywirusa który skanuje każdy plik zapisywany na HD.
W przypadku plików spakowanych widać widoczne zwolnienie zapisu.

Pozdrawiam

Data: 2009-11-08 20:11:15
Autor: identifikator: 20040501
mulenie dysku
to nie AV. antywira wyłączyłem...

Data: 2009-11-12 11:32:35
Autor: Radosław Sokół
mulenie dysku
identifikator: 20040501 pisze:
to nie AV. antywira wyłączyłem...

Wyłączenie antywirusa to często zupełnie coś innego, niż jego
odinstalowanie. Niektóre antywirusy po wyłączeniu dalej ska-
nują pliki, tylko nie zgłaszają wykrycia wirusa po prostu.

Data: 2009-11-08 20:19:16
Autor: qwerty
mulenie dysku
Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMhenku@onet.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hd6vcc$ffo$1@nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Wywal te syfiaste nero.

Data: 2009-11-08 20:35:17
Autor: identifikator: 20040501
mulenie dysku
Wywal te syfiaste nero.

a czym nagrywać, tylko nie mów, że bluebirdem ;o)...

Data: 2009-11-08 20:42:26
Autor: qwerty
mulenie dysku
Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMhenku@onet.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hd775v$kn0$2@nemesis.news.neostrada.pl...
Wywal te syfiaste nero.

a czym nagrywać, tylko nie mów, że bluebirdem ;o)...

Chwalę sobie cdburnerxp.

Data: 2009-11-08 21:01:36
Autor: identifikator: 20040501
mulenie dysku
dzięki sprawdzę, czy ten program obsługuje lightscribe? jeśli nie to czym wypalać opisy na płytkach?

Data: 2009-11-08 22:16:03
Autor: qwerty
mulenie dysku
Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMhenku@onet.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hd78n6$lks$1@nemesis.news.neostrada.pl...
dzięki sprawdzę, czy ten program obsługuje lightscribe? jeśli nie to czym wypalać opisy na płytkach?

Używam SureThing CD Labeler, ale dobry jest także Droppix label maker.
Jeżeli wymagasz wydrukować tylko sam tekst (zdjęcia obrazu w tle) to:
Lightscribe template labeler
Lightscribe simple labeler

http://www.lightscribe.com/downloadSection/windows/index.aspx

mulenie dysku