multi i mbank mobile

Data: 2010-08-11 01:51:36
Autor: JerzyR
multi i mbank mobile
Czy mi się zdaje, czy nie ma możliwości doładowania karty sieci mBank mobile z systemu transakcyjnego Multibanku? __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5356 (20100810) __________

http://www.eset.com

Data: 2010-08-10 22:39:47
Autor: Tomek z Wawy
multi i mbank mobile
On 11 Sie, 01:51, "JerzyR" <jerz...@data.pl> wrote:
Czy mi się zdaje, czy nie ma możliwości doładowania karty sieci mBank mobile
z systemu transakcyjnego Multibanku?

W demie w ogóle nie mogę znaleźć opcji doładowania czegokolwiek, ale
na stronie mbankmobile można doładować korzystając z MultiTransferu..

multi i mbank mobile