multi - nowa karta

Data: 2011-02-10 15:24:23
Autor: neoniusz
multi - nowa karta
Nie wiem czy juz bylo, ale ja dopiero teraz zauwazylem nowa karte w multibanku - MasterCard World Signia.

Indywidualnie ustalane warunki
Szeroki zakres usług w Pakiecie Travel World Signia, m.in. Assistance i Concierge
Bogaty pakiet produktów ubezpieczeniowych
Członkostwo w Programie Priority Pass
Rabaty u starannie wyselekcjonowanych partnerów – najlepsze marki, prestiżowe hotele i spa
Promocja Wysokie Loty z MultiBankiem - 5% wartości transakcji bezgotówkowych do wykorzystania na zakup biletów lotniczych
Technologia MasterCard PayPassTM umożliwiająca płatności bezstykowe

Ktos juz ma? ;)
http://multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/mastercard_world_signia

Data: 2011-02-10 14:43:27
Autor: Olgierd
multi - nowa karta
Dnia Thu, 10 Feb 2011 15:24:23 +0100, neoniusz napisa³(a):

Nie wiem czy juz bylo, ale ja dopiero teraz zauwazylem nowa karte w
multibanku - MasterCard World Signia.

By³o.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-02-10 16:08:47
Autor: neoniusz
multi - nowa karta
W dniu 11-02-10 15:43, Olgierd pisze:
Nie wiem czy juz bylo, ale ja dopiero teraz zauwazylem nowa karte w
multibanku - MasterCard World Signia.

By³o.

Rzeczywiscie, przepraszam, przegapilem.

Data: 2011-02-10 17:16:36
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
multi - nowa karta
neoniusz pisze:

Promocja Wysokie Loty z MultiBankiem - 5% wartości transakcji

O, to ciekawe, ale warunki dość trudne... No i "działa" tylko z prawdziwymi biletami lotniczymi, a nie tak jak Alior - z dowolnym zakupem w biurze podróży. :-)

--
MiCHA

multi - nowa karta