multi - opłata za kartę debetową

Data: 2009-06-02 01:09:17
Autor: mariusz.lehmann
multi - opłata za kartę debetową
Właśnie zauważyłem naliczenie opłat za visy electron do multikonta my
wg nowej taryfy obowiązującej od 29.05. Czy mylę się, czy jak zwykle
bank zapomniał uprzedzić o zmianach? W newsletterze nic, na stronie
banku też nic.
Ponieważ multi nie ma obecnie nic ciekawego w ofercie, a nie lubię,
jak ktoś mi z zaskoczenia zabiera pieniądze, poszukuję banku z
bezpłatnym prowadzeniem konta (rachunek wspólny), bez opłat za
przelewy zlecane przez internet, bez opłat za karty i polecenie
zapłaty. Oferuję za to wpływy w okolicach kilku tys. miesięcznie.
Wiem, że 500zł od karty wydane na trans. bezgotówkowe zwalnia z
opłaty, ale tak już mam, że nie zawsze ten warunek spełnię, poza tym
chodzi o zasady.

pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-06-02 01:29:26
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 2 Cze, 10:09, mariusz.lehm...@gmail.com wrote:
[...]

Wiekszosc parametrow spelnia Nordea spectrum
Za dwie karty placisz po 1,50 miesiecznie - wszystkie bankomaty
bezplatne, przelewy od miesiaca etz juz bezplatne,bezplatna karta
kodow jednorazowych,.konto przy zasileniu 1500zl miesiecznie (srednia
z 3-ch miesiecy) bezplatne.
obsluguja polecenia zaplaty ale to akurat chyba troche kosztuje -
widze w TOiP, ze przeszli na system mbankowy - 2 zl miesiecznie
niezaleznie od ilosci obslugiwanych polecen zaplaty.

Data: 2009-06-02 14:59:49
Autor: Krzysztof

<mariusz.lehmann@gmail.com> wrote in message news:869f411f-9821-4aa4-becd-acdba4e76501o18g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

Zmienic na AQ- robic sztuczne wplywy z innych kont tak aby miec 8tys i karty sa gratis. jak masz jakies konto poza Multi to bez problemu mozna spelnic ten warunek.

Data: 2009-06-02 14:58:45
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-06-02, Krzysztof <onkris2@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Zmienic na AQ- robic sztuczne wplywy z innych kont tak aby miec 8tys i karty sa gratis. jak masz jakies konto poza Multi to bez problemu mozna spelnic ten warunek.

To ale działa tylko wtedy jak się wycenia własny czas na mniej niż opłata za konto.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-06-02 19:25:28
Autor: Krzysztof

On 2009-06-02, Krzysztof <onkris2@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

[...]

Poklikanie myszka w jednym czy drugim banku nie jest az tak uciazliwe.

Data: 2009-06-02 19:34:27
Autor: MarekZ
Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h03nab$br3$1news2.ipartners.pl...

To ale działa tylko wtedy jak się wycenia własny czas na mniej niż opłata
za konto.

Poklikanie myszka w jednym czy drugim banku nie jest az tak uciazliwe.

Ciekawe kiedy skończy się wreszcie ta moda na wycenianie własnego czasu w pieniądzu, która zapewne przyszła tu z za przeproszeniem USA. :)

Ja tam mam dużo wolnego czasu i bardzo się cieszę, że nie muszę go tak przeliczać.

Data: 2009-06-02 18:42:15
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-06-02, MarekZ <brak@adresu.pl> wrote:

[...]

Ja tam mam dużo wolnego czasu i bardzo się cieszę, że nie muszę go tak przeliczać.

I robisz sobie sztuczny ruch, żeby oszczędzić parę zł na opłatach
bankowych, zamiast po prostu założyć konto adekwatne do swoich
możliwości i potrzeb? :) Tym bardziej, że tańszych kont o podobnych możliwościach jest więcej.

Też mam trochę wolnego czasu, ale czas przeznaczony na zarabianie
(nawet jeśli masz "zarobić" na zwrot opłaty) nie jest już czasem
wolnym.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-06-02 21:09:24
Autor: Mariusz
multi - opłata za kartę debetową
tańszych kont o podobnych
możliwościach jest więcej.

A mnie tylko o to teraz chodzi, podpowiedz proszę. W żonglerkę dla utrzymania AQ nie chcę się bawić.

pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-06-02 21:48:54
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-06-02, Mariusz <emerel@niespamujmitu.op.pl> wrote:

[...]

tańszych kont o podobnych
możliwościach jest więcej.

A mnie tylko o to teraz chodzi, podpowiedz proszę. W żonglerkę dla utrzymania AQ nie chcę się bawić.

Konta o bardzo przyzwoitych parametrach to ma w tej chwili Alior Bank i Nordea (konto Spectrum). Oba oferują bezpłatne wszystkie bankomaty, Nordea ma lepszą ofertę jeśli chodzi o oprocentowanie kredytów odnawialnych (lepszą niż Multibank Aquarius), a Alior ma lepszą ofertę jeśli chodzi o oprocentowanie depozytów.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-06-02 22:50:42
Autor: Mithos
Mariusz pisze:
A mnie tylko o to teraz chodzi, podpowiedz proszę. W żonglerkę dla utrzymania AQ nie chcę się bawić.

Zostaw sobie zwykłe konto ale bez karty debetowej. Do tego otwórz rachunek w Alior gdzie za 3 PLN miesięcznie (wystarczy mieć 1k PLN na rachunku żeby odsetki pokryły opłatę, ROR w Multibanku jest oprocentowany na 0%, a jednak jakieś pieniądze zawsze mieć wypada na wypłatę gotówki) będziesz miał bezpłatne wszystkie bankomaty.

Ja właśnie mam aktualnie takie połączenie.

--
Mithos

Data: 2009-06-03 21:18:57
Autor: Mariusz
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h043b8$gg7$1news.onet.pl...
Zostaw sobie zwykłe konto ale bez karty debetowej. Do tego otwórz rachunek w Alior

Przejrzałem sobie ofertę Aliora i rzeczywiście, dobra sugestia na obecną chwilę. A jak Multi zrobi kolejny numer z cichym wprowadzeniem opłat (może za sms z hasłami albo za przelewy) to wtedy dopiero go opuszczę. Myślę, że to tylko kwestia czasu...

dzięki i pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-06-03 19:32:21
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-06-03, Mariusz <emerel@niespamujmitu.op.pl> wrote:

[...]

[...]

Sprawdź jeszcze tu:
http://www.konkurs.aliorbank.pl/
bo chyba teraz mają konkurs gdzie dostajesz roczne zwolnienie z opłaty za kartę debetową.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-06-03 22:27:16
Autor: Sławomir Szyszło
multi - opłata za kartę debetową
Dnia Wed, 3 Jun 2009 21:18:57 +0200, "Mariusz" <emerel@niespamujmitu.op.pl>
wklepał(-a):

[...]

Nosz go mać... pojawiła się nowa taryfa - ważna od 29.05. Przeginają.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-06-02 22:15:54
Autor: Marcin
multi - opłata za kartę debetową
Witam

Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości news:slrnh1vb6i.3lv.proteuspl-test.org...

[...]

Nie kazdy przelicza kazde 5 minut zycia na pieniadze.
Zwlaszcza, ze unikniecie oplat w banakch za wplywy
mozna rozwiazac przez zlecenia stale i w 5 minut rozwiazujemy problem
na wiele miesiecy.

Też mam trochę wolnego czasu, ale czas przeznaczony na zarabianie
(nawet jeśli masz "zarobić" na zwrot opłaty) nie jest już czasem
wolnym.

A dopuszczasz mysl., ze ktos to zrobi dla sportu bo ma takie hobby?

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-06-02 21:43:39
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-06-02, Marcin <unknow@unknown.eu> wrote:

[...]

[...]

Ja zwykłem przeliczać każde 5 minut pracy na pieniądze.

Zwlaszcza, ze unikniecie oplat w banakch za wplywy
mozna rozwiazac przez zlecenia stale i w 5 minut rozwiazujemy problem
na wiele miesiecy.

Jak tam chcesz. Ja ich unikam po prostu posiadając inne konto.

[...]

Tzn. co? Udawać przed kimś, że się ma wpływy większe niż rzeczywiste?
A może hobby polegające na "oszukiwaniu tego wrednego systemu"? :)
Come on.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-06-03 20:22:45
Autor: Marcin

Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości news:slrnh1vlql.96g.proteuspl-test.org...

Jak tam chcesz. Ja ich unikam po prostu posiadając inne konto.

Ale jak bys mial w Multi konto to na nowe musisz poswiecic
znacznie wiecej czasu niz na zlecenie przelewu.

Tzn. co? Udawać przed kimś, że się ma wpływy większe niż rzeczywiste?
A może hobby polegające na "oszukiwaniu tego wrednego systemu"? :)
Come on.

Ktos do tej pory mial konto Multi AQ za darmo, teraz podniesli kwote
wplywow zwalniajaca z oplaty i juz kotno staje sie platne.
Wiec nie widze nic dzinwego, ze kots chce nadla nie placic.
Zwlaszcza, ze te 5 minut 'pracy' na przlelewy jest warte 19,5 PLN
(w przypadku AQ Classic).

Co innego robic sobie super historie wlasnymi przelewami
zeby dostac duzy kredyt na ktory w rzeczywistosci mnie
nie stac  a IMHO cos innego dla zniesienia oplaty za konto.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-06-03 18:53:23
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-06-03, Marcin <unknow@unknown.eu> wrote:

[...]

Jak tam chcesz. Ja ich unikam po prostu posiadając inne konto.

Ale jak bys mial w Multi konto to na nowe musisz poswiecic
znacznie wiecej czasu niz na zlecenie przelewu.

Mam konto w Multi. Jakoś się bez kombinowania obywam.
Mam też konta w mBanku, Citi, Inteligo i Aliorze, i za żadne nie płacę (poza odsetkami od wykorzystanego debetu).

[...]

Ale zdajesz sobie sprawę, że nie każdemu się chce w to bawić?
Skoro komuś się opłaty z ukrycia nie podobają i nie lubi się w to bawić, to można przecież znaleźć sporo sensownych alternatyw.

Co innego robic sobie super historie wlasnymi przelewami
zeby dostac duzy kredyt na ktory w rzeczywistosci mnie
nie stac  a IMHO cos innego dla zniesienia oplaty za konto.

Faktycznie jest to coś innego. To pierwsze może podpaść pod próbę wyłudzenia. :-)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-06-03 22:25:04
Autor: Marcin

Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości news:slrnh20i2k.lq5.proteuspl-test.org...

Mam konto w Multi. Jakoś się bez kombinowania obywam.
Mam też konta w mBanku, Citi, Inteligo i Aliorze,
i za żadne nie płacę (poza odsetkami od wykorzystanego debetu).

Ok. Spelniasz warunki na darmowosc tych kont to fajnie.
Wiekszosc ktora nie spelnia warunkow placi za nie. Czesc
klientow, ktora nie spelnia kombinuje jakby zrobic by
za nie nie placic. Chyba ma do tego prawo?

Ale zdajesz sobie sprawę, że nie każdemu się chce w to bawić?

Uwazam, ze przytlaczajacej wiekszosoci klientow
sie nie chce w to bawic. Inaczej bank by nie ustanawial
tak latwego w 'oszukaniu' systemu, bo jakby kazdy zrobil
takie przelewy to bank by nic nie zarobil a jeszcze stracil
na przelewach wychodzacych.

Skoro komuś się opłaty z ukrycia nie podobają i nie lubi się
w to bawić, to można przecież znaleźć sporo sensownych
alternatyw.

Nigdy nie wiadomo gdzie i kiedy z ukrycia pojawia sie
oplaty:)

Faktycznie jest to coś innego. To pierwsze może podpaść
pod próbę wyłudzenia. :-)

Dlaczego? Bank kazal przelewac na konto X PLN
i tyle na konto wplynelo. Gdzie ty jakas nieprawda?
Co innego gdyby bank wpisla, ze to tylko
przelewy z wynagrodzen od pracodawcy sie licza.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-06-03 23:08:02
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-06-03, Marcin <unknow@unknown.eu> wrote:

[...]

[...]

A ja mam prawo wyrazić co myślę o takich kombinacjach. Prawdaż? :>

[...]

Faktycznie jest to coś innego. To pierwsze może podpaść
pod próbę wyłudzenia. :-)

Dlaczego?

Bo wziąłeś kredyt wiedząc że go nie będziesz mógł spłacić (skoro sam napisałeś, że bierzesz kredyt powyżej swojej zdolności, to o tym wiesz). Z tego już można wnioskować, że spłacić nie zamierzałeś, a z tego już do wyłudzenia
może być blisko. :)

Bank kazal przelewac na konto X PLN i tyle na konto wplynelo. Gdzie ty jakas nieprawda?

Tylko przy takiej umowie, to akurat jeszcze podajesz ile
zarabiasz. Szacunkowo. Więc to nie jest tak, że same wpływy się liczą.

Co innego gdyby bank wpisla, ze to tylko
przelewy z wynagrodzen od pracodawcy sie licza.

A jak się samemu jest pracodawcą, to jakie przelewy się liczą? :>

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-06-03 19:03:31
Autor: Mithos
Marcin pisze:
A dopuszczasz mysl., ze ktos to zrobi dla sportu bo ma takie hobby?

Ja zamieniłem Aquariusa na zwykłe konto Multi. Aquarius i tak w praktyce nic nie daje (taryfa Classic).

--
Mithos

Data: 2009-06-03 17:24:52
Autor: Filip Lach
Mithos <fake@adres.pl> napisał(a):
Marcin pisze:
> A dopuszczasz mysl., ze ktos to zrobi dla sportu bo ma takie hobby?

Ja zamieniłem Aquariusa na zwykłe konto Multi. Aquarius i tak w praktyce nic nie daje (taryfa Classic).

Ja nic nie zmieniłem - AQ Intensive, nic się dla mnie nie zmieniło i cały czas
uważam, że to najlepsze konto bieżące na rynku.

Data: 2009-06-04 00:03:09
Autor: xbartx
multi - opłata za kartę de betową
On Wed, 3 Jun 2009 17:24:52 +0000 (UTC)
"Filip  Lach" <filip6198@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Ja nic nie zmieniłem - AQ Intensive, nic się dla mnie nie zmieniło i
cały czas uważam, że to najlepsze konto bieżące na rynku.

No tylko ile ono kosztuje! 49,5 pln (oczywiście są możliwości
zwolnienia)

Xenocide

Data: 2009-06-04 11:04:44
Autor: filip lach
xbartx pisze:
[...]

No właśnie - są. Czyli de facto jest to konto bezpłatne.

Data: 2009-06-04 10:39:55
Autor: xbartx
Dnia Thu, 04 Jun 2009 11:04:44 +0200, filip lach napisał(a):

No właśnie - są. Czyli de facto jest to konto bezpłatne.

No jednak 12k PLN to jest chyba największa kwota jaka jest mi znana w .pl - czyli albo trzeba naprawdę dobrze zarabiać albo nieźle rolować ;)

Data: 2009-06-04 11:10:29
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-06-04, xbartx <bart@hashzero.net> wrote:

[...]

No właśnie - są. Czyli de facto jest to konto bezpłatne.
No jednak 12k PLN to jest chyba największa kwota jaka jest mi znana w .pl - czyli albo trzeba naprawdę dobrze zarabiać albo nieźle rolować ;)

Obrót trzeba mieć duży. Jak masz firmę, to nie jest to takie trudne. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-06-04 15:31:59
Autor: Filip Lach
On 2009-06-04, xbartx <bart@hashzero.net> wrote:

[...]

> No jednak 12k PLN to jest chyba największa kwota jaka jest mi znana w .pl > - czyli albo trzeba naprawdę dobrze zarabiać albo nieźle rolować ;)

Obrót trzeba mieć duży. Jak masz firmę, to nie jest to takie trudne. :)

Dokładnie. Przykład teoretyczny: Wyobraź sobie, że masz DG. Wystawiasz fakturę
na 6000PLN brutto. Twój dochód z takiej faktury to 4300PLN (po odliczeniu Vatu
i dochodowego). Ale na konto przychodzi Ci 6000. Niech to będzie konto
e-business class w Multibanku(bezpłatne). Jak tylko przychodzi przelewasz na
Aquariusa i już masz połowę limitu wyrobioną. Pieniądze zamiast leżeć na
Aquariusie przelewasz na Multimaxa (niech sobie procentują). Potem przychodzi
czas płacenia podatku. Ponieważ przelew bezpłatny z Multimaxa masz tylko jeden
w miesiącu, przelewasz wszystkie środki z Multimaxa na Aquariusa, potem to co
ma iść do US na biznesowe, a resztę zostawiasz albo przelewasz na
oszczędnościowe. Tak czy inaczej, przy dochodach rzędu 4500 PLN masz
zwolnienie z opłat, wykonując tylko przelewy, które i tak byś wykonał.

Data: 2009-06-04 18:31:10
Autor: Mithos
Filip Lach pisze:
[...]

Ale to jest nic innego jak kombinowanie, na które wiele osób (w tym ja) nie ma ochoty.

Dla mnie Aquarius niczym nie różni się od Aliora. Indywidualny doradca to śmiech na sali, bo albo ich nie ma albo jest do nich kolejka, najlepiej się umówić tydzień wcześniej i liczyć, że mu się poprzednie spotkanie nie przeciągnie - to po co takie coś ? Dodatkowo ich jakość i wyższe kwalifikacje są mocno wątpliwe, mnie jeden z tych "fachowców" nieźle wyrolował, co skończyło się kilkoma (bliżej do 10) reklamacjami.

Rachunek bieżący nie oprocentowany (realne oprocentowanie w Alior wychodzi ponad 3%), konto oszczędnościowe oprocentowane bardzo kiepsko, dodatkowe produkty są też  gdzie indziej poza tym korzystają z tego nieliczni (tak mi się wydaję, z moich znajomych z rachunków maklerskich czy funduszy prawie nikt nie korzysta).

Karta kredytowa słaba, bo nie ma żadnych wartości dodanych - jedyne co ma dobrego to wysoki limit (max 200k PLN ale po co komuś tyle?) i super podgląd online. Kiedyś miała fajne oprocentowanie (9,9% na rok) ale to już było i się zmyło. W dodatku Multibank w kartach kredytowych nie robi nic od wielu lat (mam tam konto chyba już z 5-6 lat i od tego czasu wprowadzili KK Aquarius i KK Murator) i jest lata do tyłu pod prawie każdym względem.

Biuletyn Aquarius co przychodzi pocztą ? Przecież tam nic nie ma i nawet   do czytania (za przeproszeniem) na kiblu się to nie nadaje.

Ja póki co bardziej byłem zadowolony ze zwykłego konta w Multibanku niż z Aquariusa (zwykłe miało bardziej kompetentną obsługę - testowane na 3 doradcach Aquarius), a obecnie uważam, że obsługa w Alior jest również lepsza niż to co miałem w Multi Aquarius.

Do tego bank jako taki ciągle majstruje przy TOiP, wprowadza tylnymi drzwiami różne opłaty dodatkowo z datą wsteczną co tylko psuje i tak już sporo negatywnych opinii.

--
Mithos

Data: 2009-06-04 17:10:11
Autor: Filip Lach
[...]

Zgadzam się, że to kombinowanie - ale podałem przykład teoretyczny,
wyjaśniający jak zwolnienie można uzyskać przeprowadzając standardowe operacje
bankowe. Operacje, które i tak wykonuję wcale nie mając na względzie
zwolnienia z opłat.
Korzystam z rachunku maklerskiego, a kluczową funkcjonalnością są dla mnie
bezpłatne bankomaty w .pl i za granicą. Znaczących środków nie przechowuję na
koncie bieżącym ze względu na to, że boję się kradzieży karty debetowej, która
nie jest tak dobrze chroniona jak karta płatnicza.
Alior jest dobrą alternatywą, ale niezrozumiałe jest dla mnie nieksięgowanie
III sesji elixir. Karty kredytowe z założenia posiadam w innym banku niż ten,
w którym mam rachunek bieżący, a obsługa poprzez www jest najlepsza ze
wszystkich jakie znam (tu dyskwalifikacja dla Nordei, której system jest
częściowo offline i nie ma obsługi przez telefon przez 24/7).
Z indywidualnego doradcy AQ i tak nie korzystam i nie jest to dla mnie bonus.
AQ jest o tyle dla mnie ważne, że bankomaty są bezpłatne. Jak się to nazywa
jest dla mnie nieistotne.

Data: 2009-06-04 20:02:41
Autor: Valdi.Pavlack
multi - opłata za kartę debetową
"Filip Lach" news:h08v5j$irs$1inews.gazeta.pl

Znaczących środków nie przechowuję na
koncie bieżącym ze względu na to, że boję się kradzieży karty debetowej,
która
nie jest tak dobrze chroniona jak karta płatnicza.

A od kiedy karta debetowa nie jest kartą płatniczą? :)

Data: 2009-06-04 20:42:25
Autor: krzysztofsf
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

Zapewne od "wtedy" gdy wykorzystuje sie ja wylacznie w bankomacie.

Data: 2009-06-04 23:03:22
Autor: Valdi.Pavlack
multi - opłata za kartę debetową
"krzysztofsf" news:h094in$39a$2news.wp.pl

Zapewne od "wtedy" gdy wykorzystuje sie ja wylacznie w bankomacie.

No to dla znacznego procenta klientów "polskich" banków od początku aż do
końca*

* śmierć, rozwiązanie umowy o prowadzenie konta, rozwiązanie umowy o
posiadanie karty itp. :)

Data: 2009-06-05 01:11:31
Autor: krzysztofsf
Valdi.Pavlack pisze:
"krzysztofsf" news:h094in$39a$2news.wp.pl

Zapewne od "wtedy" gdy wykorzystuje sie ja wylacznie w bankomacie.

No to dla znacznego procenta klientów "polskich" banków od początku aż do
końca*

A przynajmniej od momentu przejscia na platnosci kartami kredytowymi.

Data: 2009-06-04 23:22:46
Autor: xbartx
multi - opłata za kartę de betową
On Thu, 4 Jun 2009 17:10:11 +0000 (UTC)
"Filip  Lach" <filip6198@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Alior jest dobrą alternatywą, ale niezrozumiałe jest
dla mnie nieksięgowanie III sesji elixir.

Lokata ON

Xenocide

Data: 2009-06-05 07:01:43
Autor: Filip Lach
xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):
On Thu, 4 Jun 2009 17:10:11 +0000 (UTC)
"Filip  Lach" <filip6198@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> Alior jest dobr=C4=85 alternatyw=C4=85, ale niezrozumia=C5=82e jest
> dla mnie nieksi=C4=99gowanie III sesji elixir.

Lokata ON

Znam to uzasadnienie, ale go nie rozumiem. Księgowanie III sesji w innych
bankach odbywa się w okolicach godziny 18. ON z tego co pamięta znika z kont
około 1 rano. Więc gdzie tu problem?

Data: 2009-06-03 11:00:30
Autor: Mariusz
multi - opłata za kartę debetową
A ja tak przy okazji chcialem sie zapytac czy faktycznie odliczaja Wam oplate za debetowke po przekroczeniu tych 500pln? Bo mi cos nie chca odliczyc pobranych 2pln i nie wiem czy to ogolnie im nie dziala, czy TEZ JAK ZWYKLE W TYM BANKU trzeba do nich zadzwonic i "ktos" cos przestawi zeby dzialalo???? Zaczynam byc na nich wsciekly, sa gorsi niz polbank i eurobank - a myslalem ze to na tamte banczki trzeba "uwazac" bo oszukuja...

Data: 2009-06-03 16:08:30
Autor: Filip Lach
Mariusz  <maniek_ok@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

Za to poprawiła się "zwracalność" opłat za konto. Teraz jest tego samego dnia
(pobranie i zwrot miałem 01.06)

--

multi - opłata za kartę debetową