multi - opłata za kartę debetową

Data: 2009-06-02 01:29:26
Autor: krzysztofsf@wp.pl
multi - opłata za kartę debetową
On 2 Cze, 10:09, mariusz.lehm...@gmail.com wrote:
Właśnie zauważyłem naliczenie opłat za visy electron do multikonta my
wg nowej taryfy obowiązującej od 29.05. Czy mylę się, czy jak zwykle
bank zapomniał uprzedzić o zmianach? W newsletterze nic, na stronie
banku też nic.
Ponieważ multi nie ma obecnie nic ciekawego w ofercie, a nie lubię,
jak ktoś mi z zaskoczenia zabiera pieniądze, poszukuję banku z
bezpłatnym prowadzeniem konta (rachunek wspólny), bez opłat za
przelewy zlecane przez internet, bez opłat za karty i polecenie
zapłaty. Oferuję za to wpływy w okolicach kilku tys. miesięcznie.
Wiem, że 500zł od karty wydane na trans. bezgotówkowe zwalnia z
opłaty, ale tak już mam, że nie zawsze ten warunek spełnię, poza tym
chodzi o zasady.

Wiekszosc parametrow spelnia Nordea spectrum
Za dwie karty placisz po 1,50 miesiecznie - wszystkie bankomaty
bezplatne, przelewy od miesiaca etz juz bezplatne,bezplatna karta
kodow jednorazowych,.konto przy zasileniu 1500zl miesiecznie (srednia
z 3-ch miesiecy) bezplatne.
obsluguja polecenia zaplaty ale to akurat chyba troche kosztuje -
widze w TOiP, ze przeszli na system mbankowy - 2 zl miesiecznie
niezaleznie od ilosci obslugiwanych polecen zaplaty.

multi - opłata za kartę debetową