multi player z DVD

Data: 2010-12-29 13:25:05
Autor: adresss
multi player z DVD
czesc, byl temat o nagrywarce dvb-t mpeg-4 z hdd/dvd, ale pewnie nie da sie
sensowanie obsluzyc wszystkich mediow.

Moze macie doswiadczenie z Ariva 150 - oprocz multimediow jest tam
dvd. Jakies opinie, warto w to wchodzic? Za i przeciw?

--
ThinkXtra

Data: 2010-12-29 17:25:34
Autor: Padre
multi player z DVD
W dniu 2010-12-29 13:25, adresss@poczta.pl pisze:
[...]

Ja też się nim interesuję i szukam informacji czy czyta dowolną zawartość z płyty DVD czy jak moje dotychczasowe DVD Panasonica na nośniku DVD dopuszcza tylko format DVD Video. Najgorzej że w takiej wielkiej obudowie nie znaleźli miejsca na wewnętrzny HDD choćby nawet 2,5"

Data: 2010-12-29 18:23:25
Autor: Uncle Pete
multi player z DVD
On 2010-12-29 13:25, adresss@poczta.pl wrote:
czesc,

[...]

Czy zaglądałeś tu? http://www.hdtv.com.pl/forum/sprzet/54189-ferguson-ariva-150dvd-2.html

Osobiście mam doświadczenie tylko z Arivą 100. Mieszane.

Pozdrawiam,

Piotr

multi player z DVD