multi room w n, czy ktos juz probowal po vpn?

Data: 2011-03-14 07:42:17
Autor: pawell32
multi room w n, czy ktos juz probowal po vpn?
pytanie jak w temacie, czy ktoś próbował już poszczać po vpn? u rodziców
została moja enka, a ja u siebie nie mogę talerza powiesić bo okna mam
ze złej strony:[ kwestie przepustowości pomijam, bo mam pomiędzy domem i
mieszkaniem 100Mbit/s.

połączone po tej samej podsieci działa ok.
pasmo ok. 14 Mbit.
z tego co widać chodzi to po DLNA.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.3 - power of linux

multi room w n, czy ktos juz probowal po vpn?