Data: 2009-08-12 15:37:51 | |
Autor: Mariusz | |
multibank.... Litosci... | |
Ja dzis dostalem "wiadomosc od banku" - mysle ze Ci ktorzy tez ja dostali sa
rownie zdegustowani... Czy tez tylko ja odbieram to tak naturalnie? - najpierw wprowadzamy idi***czne oplaty - potem pokazujemy JAK DUZO klient oszczedza jak tylko zostanie w tym banku-bagnie... Moj bosche - to po to byla ta oplata 9,50pln w taryfie Active, zeby teraz moc sie chwalic ze jak masz 2,5kpln obrotu na koncie to masz to konto za darmo! ZA DARMO!!! Alez luksus! Oszczedzic mozesz tez cale 7pln jak masz sms-y a nie karte haselek! Ekstaza! Ja mam jeszcze miesiac zeby wypowiedziec umowe, ale juz nie wytrzymuje tego co wyrabiaja w tym czyms... -- |
|
Data: 2009-08-12 20:56:12 | |
Autor: george | |
multibank.... Litosci... | |
"Mariusz " <maniek_ok@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:h5unkf$dpp$1inews.gazeta.pl... Ja dzis dostalem "wiadomosc od banku" - mysle ze Ci ktorzy tez ja dostali sa Jest jeszcze lepszy numer, jak zrobisz 2,5k w tym miesiacu (sierpniu) to nie nalicza ci dopiero 0d 1 października. Dodatkowo pobiorą 1 pażdziernika a oddadzą kiedyś tam. U mnie było jeszcze śmieszniej. Naliczyli ( a że było 0 przed naliczeniem wszedł debet na -9,5 pln), a to "zablokowało możliwość oddania mi tych 9,5 mimo że obrót zrobiłem". Jedynym sposobem "odblokowania" bylo zapłacic im dodatkowo 9,5 aby zlikwidowac debet. Czyli musiałem im wpłacic 9,5 i dzieki temu oni "mogli mi potem oddać moje 9,5 i w sumie miałem po tych "klockach" 2 x 9.5 = 19 pln na koncie. horror. przejdź na taryfe comfort, tam jest zero opłat... niestey mam tam jeszcze troche ojro i nie chciałem teraz wymieniac wiec jeszcze sie nie wynosze. Jak tylko mi waluta zejdzie zamykam to cholerstwo.. george |
|
Data: 2009-08-12 21:17:19 | |
Autor: Filip | |
multibank.... Litosci... | |
Mariusz pisze:
Ja dzis dostalem "wiadomosc od banku" - mysle ze Ci ktorzy tez ja dostali saNie rozumiem Twojego zdenerwowania. Bank wprowadził zmianę taryfy bankowej, bo zależy mu na klientach aktywnie korzystających z oferty. I teraz pokazuje w jaki sposób możesz uniknąć opłat wynikających z nowej taryfy. Gdzie tu coś irytującego? Bank podpowiada klientom, mniej obeznanym ze zmianami, tudzież nie ślęczącym na pl.biznes.banki jak unikać opłat, które część z nich zauważyła dopiero na otrzymanych wyciągach. Pozdrawiam, Filip PS. I co to znaczy "bosche"? to dopiero wywołuje odruch litości. |
|
Data: 2009-08-12 23:27:17 | |
Autor: xbartx | |
multibank.... Litosci... | |
W dniu 8/12/09 9:17 PM, Filip pisze:
Nie rozumiem Twojego zdenerwowania. Jednak musisz przyznać, że ostatnimi czasy to Multi raczej obniżył poziom i to poważnie. To, że podniósł opłaty, nie dziwi, bo dużo banków podniosło, ale te dziwne zmiany, brak informacji etc pociągnęły Multi mocno do dołu. -- xbartx |
|
Data: 2009-08-12 23:31:30 | |
Autor: Valdi.Pavlack | |
multibank.... Litosci... | |
"xbartx" news:h5vc3n$j18$1inews.gazeta.pl
Jednak musisz przyznać, że ostatnimi czasy to Multi raczej obniżył Nie tylko Mutli. Jak by nie patrzeć ogólnie cała grupa BRE dostała w ostatnim czasie mocno w pupci. |
|
Data: 2009-08-12 23:42:36 | |
Autor: MarekZ | |
multibank.... Litosci... | |
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:h5vbd3$1kp$1news.interia.pl...
Nie tylko Mutli. Jak by nie patrzeć ogólnie cała grupa BRE dostała w Ale z konfiktu ze starym portfelem kredytowym BRE wyszło zwycięsko. Szczerze mowiąc jest to dla mnie zaskoczeniem, ale niezaprzeczalnie wyszli zwycięsko, w stylu M. Thatcher. |
|
Data: 2009-08-12 23:55:38 | |
Autor: Valdi.Pavlack | |
multibank.... Litosci... | |
"MarekZ" news:h5vct6$uo0$1srv.cyf-kr.edu.pl
Ale z konfiktu ze starym portfelem kredytowym BRE wyszło zwycięsko.Szczerze mowiąc jest to dla mnie zaskoczeniem, ale niezaprzeczalnie wyszlizwycięsko, w stylu M. Thatcher. Może się mylę ale IMHO problem jest bardziej złożony. Wyszli zwycięsko OK, ale czym to zwycięstwo zostało okupione? BRE ze swoimi głównymi markami nie ma już tej pozycji/renomy co jeszcze rok temu i to jest fakt, któremu się zaprzeczyć nie da. Odnoszę wrażenie, że po odejściu Lachowskiego pewne elementy układanki, którą budował po prostu się posypały. Standardy jakie wprowadził w moim odczuciu zostały wypatrzone przez następców. Może niektórzy powiedzą, że przypisuję w swojej wypowiedzi zbyt wiele ww. personie ale nie można zaprzeczyć, że swoją pracą stworzyć fajny projekt, który stracił swój dawny blask i charyzmę - niestety. A szkoda bo miło wspominam silny związek z nimi z przed kilku dobrych lat. |
|
Data: 2009-08-14 10:01:29 | |
Autor: Filip | |
multibank.... Litosci... | |
xbartx pisze:
W dniu 8/12/09 9:17 PM, Filip pisze:Zgadzam się, za politykę informacyjną dotyczącą taryfy bank ma u mnie krechę. Filip |
|
Data: 2009-08-13 07:35:28 | |
Autor: Mariusz | |
multibank.... Litosci... | |
Filip <filip6198@NSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Nie rozumiem Twojego zdenerwowania.Nie dziwota - kazda potwora znajdzie swojego adoratora. Powiedzenie znane od pokolen, sprawdza sie takze znakomicie na forach. Wszystko, chocby najgorsze i najbardziej zenujace znajdzie swoich wielbicieli i obroncow. Jakis czas temu ktos na tekst - ale w tym banku masz o 4% nizsze oprocentowanie lokaty, odpisal ze on tych marnych groszy roznicy nie liczy ;). Bank wprowadził zmianę taryfy bankowej, bo zależy mu na klientach aktywnie korzystających z oferty. I teraz pokazuje w jaki sposób możesz uniknąć opłat wynikających z nowej taryfy. Gdzie tu coś irytującego?W sposobie wykonania calkowitej zmiany koncepcji dzialania banku. Dla Twej wiadomosci mialem w tym banku kilka produktow i byl to moj podstawowy bank, korzystalem tu z aquariusa przez kilka lat, kredytu, bilansowania, kart, limitu w koncie, mialem spore depozyty i ubezpieczenia. Dzis czekam az skonczy mi sie ostatnie ubezpieczenie i uciekam. Tak oplaca im sie zmiana - choc oczywiscie dla wielu jest to normalne, ze bank ot tak sobie wprowadza jakies oplaty, zmienia zasady dzialania kont i ma komiczna oferte depozytowa jednoczesnie lupiac ile wlezie kredytobiorcow ze starego mPlanu. Na dodatek potrafi zmienic regulamin funkcjonowania kont z dnia na dzien i nie poinformowac o tym swoich klientow, pozniej zas "przeprasza" ich w prywatnych mailach. W koncu kazdy moze sobie po prostu powiedziec - przeciez wszyscy tak robia. Choc nie jest to prawda. Ja tam juz niczemu sie nie dziwie - ale ich komunikat mnie wkurzyl. Jak chca zebym zaoszczedzil, niech stworza mi dobra oferte - bo w tej chwili mulibank to bank bezsensowny i tylko dla skrajnie przywiazanych. Nie oferuje niczego ponad srednio-rynkowa miernote, przy czym nie wlaczam w te srednia bankow dla masochistow, typu pko bp czy pekao sa. Bank podpowiada klientom, mniej obeznanym ze zmianami, tudzież nie ślęczącym na pl.biznes.banki jak unikać opłat, które część z nich zauważyła dopiero na otrzymanych wyciągach.I to oczywiscie nie jest zenujace? Ze wprowadzono oplaty, zeby pokazac klientom jak duzo oszczedzaja? Brawo - widac na takich klientach najbardziej im zalezy. Teraz chyba jest jasne dlaczego istnieja taryfy Comfort i Active, ktore w sumie niczym sie wielkim nie roznia. Wg mnie - oplaty wprowadzono zeby zarobic na tych ktorzy nie maja tyle sily i wytrwalosci zeby zlikwidowac u nich konto. I na tych ktorzy nie zauwaza - jest takich bardzo duzo, co pokazal chociazby mBank (dopiero po kilku miesiacach niektorzy ludzie sie polapali ze eMax ma oprocentowanie bliskie zeru,a wielu do dzis nie zauwazylo ze przez kilka miesiecy mieli lokaty oprocentowane ponizej inflacji). Ale chyba sie na tym mocno przejada - bo po poteznym odplywie depozytow widac ze ich koncepcja jest do pupy. PS. I co to znaczy "bosche"? to dopiero wywołuje odruch litości.bosche, alez sie podnieciles... Odruch litosci to wywoluje ktos kto uwaza ze bank ma calkowita racje wymagac od klienta, zeby ten zrobil obrot na karcie, oraz zeby przelewal swoja wyplate na konto bo wowczas "zaoszczedzi" 11,50pln za zwyklego, niczym sie nie wyrozniajacego ror-a - identycznego czy nawet gorszego od chociazby darmochy w mbanku (mocno sie zdziwilem jak zabulilem za korzystanie z karty poza granicami kraju, a w bratnim darmowym mbanku mam prowizje prawie niezauwazalna - przynajmniej w moich warunkach). -- |
|
Data: 2009-08-14 10:13:55 | |
Autor: Filip | |
multibank.... Litosci... | |
Mariusz pisze:
Filip <filip6198@NSPAM.gazeta.pl> napisał(a):Faktycznie masz rację. Generalnie - co mnie to obchodzi. Ja korzystam z dużego pakietu usług i nie zauważyłem żadnych niekorzystnych zmian w taryfie. Widać ja nadal jestem dla banku na tyle wartościowym klientem by mieć w nim wszystko gratis, a Ty zdecydowałeś się przenieść gdzie indziej - i bardzo dobrze, na szczęście banków jest u nas dużo. Dzis czekam az skonczyI bardzo fajnie, widać opłaca Ci się czekać - więc zostajesz. Na tym to polega - coś mi się opłaca - zostaję, coś mi się nie opłaca - odchodzę. Ale bank patrzy na to dokładnie tak samo. Tak oplaca im sie zmiana - choc oczywiscie dla wielu jest to normalne, ze bank ot tak sobie wprowadza jakiesSłuchaj, jak nie masz starego mPlanu to co Cię to obchodzi. Zdecyduj się, czy narzekasz bo oferta Ci nie pasuje, czy bolejesz nad niedolą innych. Na dodatekTo była duża wpadka i mam nadzieję, że się nie powtórzy. Ja tam juz niczemu sie nie dziwie - ale ich komunikat mnie wkurzyl. Jak chcaCóż, tu się różnimy, ja wciąż uważam ich ofertę (ogólnie) za bezkonkurencyjną. Ale nie oznacza to, że korzystam ze wszystkich produktów w Multi. Jeśli jakiś produkt jest lepszy gdzie indziej to tam z niego korzystam. A banku, który ma same zalety, to mimo wielokrotnych prób nawet na pl.biznes.banki nikt nie znalazł/ Mylisz przyczyny ze skutkami. Bank wprowadził opłaty (jego prawo, naszym prawem zrezygnować)i informuje w jaki sposób tych opłat uniknąć. Nie widzę w tym nic żenującego. Brawo - widac na takich klientach najbardziej im zalezy. Teraz chyba jest jasne dlaczego istnieja taryfy Comfort i Active,A ten element wątku proponuję po prostu zamknąć... |
|
Data: 2009-08-13 01:26:28 | |
Autor: Marcin Krzyzanowski | |
multibank.... Litosci... | |
On 2009-08-12 17:37:51 +0200, "Mariusz " <maniek_ok@NOSPAM.gazeta.pl> said:
Ja dzis dostalem "wiadomosc od banku" - mysle ze Ci ktorzy tez ja dostali sa to jakas publiczna wiadomość jest? bo nie widze zadnych informacji o zmianie cennika na stronie multi. |
|
Data: 2009-08-14 10:03:24 | |
Autor: Filip | |
multibank.... Litosci... | |
Marcin Krzyzanowski pisze:
On 2009-08-12 17:37:51 +0200, "Mariusz " <maniek_ok@NOSPAM.gazeta.pl> said:Nie, jest w poczcie wewnętrznej. |
|
Data: 2009-08-13 08:57:37 | |
Autor: xbartx | |
multibank.... Litosci... | |
Dnia Wed, 12 Aug 2009 15:37:51 +0000, Mariusz napisaĹ(a):
- najpierw wprowadzamy idi***czne oplaty - potem pokazujemy JAK DUZO U nich to norma. Jak zwiÄkszajÄ oprocentowanie depozytĂłw to jest info "wzrasta oprocentowanie" a jak obniĹźajÄ , co im siÄ zdecydowanie czÄĹciej zdarza, to informujÄ "zmiana oprocentowania" ;) -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |