multibank i koszyk - gratuluje projektantowi

Data: 2009-05-12 13:49:18
Autor:
multibank i koszyk - gratuluje projektantowi

Niech mnie ktos osweici po co aktywacja koszyka w sesji smsem?

Może po to, aby nikt Ci nikt bez Twojej wiedzy nie podstawił do koszyka
przelewu do akceptacji (z nazwą Twojego odbiorcy ale rachunkiem odbiorcy już
innym) ?

C.

Data: 2009-05-12 16:02:51
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik <copyright.2.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gubuou$bnf$1inews.gazeta.pl...

[...]

przeciez i tak sie podpisuje na koncu .

Data: 2009-05-12 16:03:41
Autor: wspolna-flaszka.pl
multibank i koszyk - gratuluje projektantowi

to ja mam pomysl, zeby bylo bezpieczniej niech multibank kazde wklepywac sms przy kazdym dodaniu do koszyka wtedy jest pewnosc ze nikt inny nie doda przelewu :)

multibank i koszyk - gratuluje projektantowi