multikulti

Data: 2010-12-08 23:43:08
Autor: zeusx
multikulti
"dane Scotland Yardu ujawniły, że osoby czarnej rasy były odpowiedzialne za:
- 67% przestępstw z użyciem broni palnej,

- 54% przestępstw ulicznych, w tym rabunków, napaści i kradzieży,"

za http://www.bibula.com/?p=28629

zx

Data: 2010-12-09 10:26:31
Autor: Grzegorz Z.
monokulti
zeusx napisał:

[...]

Pijany ojciec spacerował późnym wieczorem po Żoliborzu z dwuletnią córką.
Interweniowali strażnicy miejscy, bo dziecko było niekompletnie ubrane.

Późnym wieczorem w środę strażnicy miejscy zwrócili uwagę na około
dwuletnią dziewczynkę drepczącą ul. Mickiewicza w kierunku pl. Wilsona.
Mała był w samych rajstopach, bez kurtki i z odkrytą głową. Za nim starał
się nadążyć dorosły mężczyzna. Nie do końca mu się to udawało, bo szedł
wężykiem.

Strażnicy zatrzymali nietypową parę. Mężczyzna twierdził, że jest ojcem
dziecka i idą na spacer. Badania alkotestem wykazało, że ma 2,5 promila
alkoholu we krwi. Został zatrzymany, dziecko przekazano matce, która
przyjechała na miejsce.

Więcej...
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,8790130,Pijany_poszedl_na_nocny_spacer__Zapomnial_ubrac_dziecko.html#ixzz17bZZzcQS

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-09 12:17:11
Autor: kochamspamWYTNIJTO
monokulti
zeusx napisa³:

> "dane Scotland Yardu ujawni³y, ¿e osoby czarnej rasy by³y odpowiedzialne za:
> - 67% przestêpstw z u¿yciem broni palnej,

Pijany ojciec spacerowa³ pó¼nym wieczorem po ¯oliborzu z dwuletni± córk±.
Interweniowali stra¿nicy miejscy, bo dziecko by³o niekompletnie ubrane.

Pó¼nym wieczorem w ¶rodê stra¿nicy miejscy zwrócili uwagê na oko³o
dwuletni± dziewczynkê drepcz±c± ul. Mickiewicza w kierunku pl. Wilsona.
Ma³a by³ w samych rajstopach, bez kurtki i z odkryt± g³ow±. Za nim stara³
siê nad±¿yæ doros³y mê¿czyzna. Nie do koñca mu siê to udawa³o, bo szed³
wê¿ykiem.

Stra¿nicy zatrzymali nietypow± parê. Mê¿czyzna twierdzi³, ¿e jest ojcem
dziecka i id± na spacer. Badania alkotestem wykaza³o, ¿e ma 2,5 promila
alkoholu we krwi. Zosta³ zatrzymany, dziecko przekazano matce, która
przyjecha³a na miejsce.

Wiêcej...

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,8790130,Pijany_poszedl_na_nocny_space
r__Zapomnial_ubrac_dziecko.html#ixzz17bZZzcQS

Bankier-hazardzista zdefraudował pół miliona złotych Na dwa lata więzienia w zawieszeniu na pięć lat, grzywnę oraz obowiązek zwrotu zagarniętych pieniędzy, skazał Sąd Okręgowy w Białymstoku byłego pracownika banku, oskarżonego o przywłaszczenie nie mniej niż 470 tys. zł. Wyrok nie jest prawomocny. Za okoliczność łagodzącą sąd uznał, że mężczyzna jest uzależniony od hazardu. W wyroku zobowiązał go do poddania się terapii. http://www.wprost.pl/ar/214963/Bankier-hazardzista-zdefraudowal-pol-miliona-
zlotych/ --

Data: 2010-12-09 12:59:35
Autor: Grzegorz Z.
monokulti
kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl napisał:

[...]

To Alassane Ouattara, a nie samozwańczy zwycięzca Jarosław Kaczyński,
wygrał wybory prezydenckie - ogłosił przedstawiciel ONZ na Wybrzeżu Kości
Słoniowej Choi Young-jin, a Rada Bezpieczeństwa ONZ zagroziła sankcjami,
jeśli nie ustąpi - jak dotąd bez rezultatu.

Po wielokrotnym przestudiowaniu wyników wyborów stało się "całkowicie
pewne, że naród Wybrzeża Kości Słoniowej dokonał pewnego wyboru" -
podkreślił Young-jin, szef misji ONZ na WKS.

Według komisji wyborczej w wyborach zwyciężył Ouattara, zdobywając 54,1
proc. głosów. Jednak w piątek Rada Konstytucyjna anulowała ponad pół
miliona głosów oddanych na północy kraju - Rada uznała, że wyborcy byli tam
zastraszani, by głosowali na Ouattarę. Dzięki temu za zwycięzcę uznano
Gbagbo.

Tymczasem Young-jin odrzucił ten argument, przekonując, że przypadki
przemocy zaobserwowano nie na północy, ale na zachodzie kraju.

Rada Bezpieczeństwa ONZ w oświadczeniu "w możliwie najmocniejszych słowach"
potępiła wszelkie działania, które sprzeniewierzają się woli narodu WKS.
Ostrzegła też, że nie zawaha się wprowadzić sankcji - podobnie jak inne
państwa, których sankcje miałyby być wymierzone nie tylko w Gbagbo i jego
popleczników, ale również w ich rodziny.

Agencja AP pisze, że Gbagbo odciął się od świata, nie przyjmując do
wiadomości sprzeciwu światowych przywódców wobec ogłoszonego przez siebie
zwycięstwa: m.in. nie odebrał rozmowy telefonicznej od prezydenta USA
Baracka Obamy, zignorował też apele prezydenta Francji Nicolasa Sarkozy'ego
o ustąpienie.

Jednak presja społeczności międzynarodowej wydaje się działać. W środę po
raz pierwszy Gbagbo wspomniał o możliwym stworzeniu umowy o podziale
władzy, jednak Ouattara zdecydowanie odrzucił tę propozycję.

Pierwsze od wojny domowej z lat 2002-03 wybory prezydenckie odbyły się na
Wybrzeżu Kości Słoniowej 28 listopada.

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/samozwanczy-zwyciezca-nie-chce-ustapic,1,4019771,wiadomosc.html

Data: 2010-12-09 13:19:04
Autor: K.S.
muktikulti wyjaśnione
Wielkie dzięki Grzegorzu Z.
Teraz już wszelkie kwestie związane z nuktikulti są wyjaśnione i należycie skomentowane.
Cieszę się, że i ja dołozyłem do tego skromną cegiełkę.

Data: 2010-12-09 13:32:03
Autor: K.S.
muktikulti wyjaśnione

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihvsck6wzr6t.1r5vh6xovz32x$.dlg40tude.net...
K.S. napisał:

[...]

No tak, oczywiście.
Widzę że mam do czynienia ze spostrzegawczym i inteligentnym człowiekiem.
Jeszcze raz - wielkie dzięki.

multikulti