multikulti czyli jak Larry Ugwu został Kaszebą

Data: 2011-10-01 13:32:49
Autor: raff
multikulti czyli jak Larry Ugwu został Kaszebą
Ale przede wszystkim byl Antyfaszystą.

Z lewaczkami sie nei ma co zadawac, bo nie dosc ze brzydkie, to jeszcze maja HIV-a.

R.

Data: 2011-10-01 15:30:39
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

Ale przede wszystkim byl Antyfaszystą.

Z lewaczkami sie nei ma co zadawac, bo nie dosc ze brzydkie, to jeszcze maja HIV-a.

To czy brzydkie to kwestia gustu, a przed hifem można się przecież
zabezpieczyć.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-01 15:42:40
Autor: raff

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:11tmr8i1pcubp.komkf0if1ukc$.dlg40tude.net...
raff napisał:

[...]

Przeciez Antyfaszysta Roku sie zabezpieczal: "Co ty bedziesz w gumie, moja mala ? Co ty rasistką jestes ?" No i szly bez gumy.

Pewnie wszystkie lewaczki wybzykal.

R.

Data: 2011-10-01 15:47:38
Autor: Grzegorz Z.

raff napisał:

[...]

Bez przesady. Larry jest wierzący, pamiętasz jak w 2004 uciszał
antychrystusowe demony?

Odwołał koncert angielskiego zespołu Psychic TV, twierdząc, że to "grupa
antychrystusowa". - To moja decyzja - mówi Ugwu. - Zrobiłem to z własnych
przekonań. Nie wpłynęła na mnie Liga Polskich Rodzin. Nie znam się na
polityce. Brytyjczycy mieli zagrać w kościele św. Jana 25 września. Nie
zagrają, bo są - zdaniem Ugwu - bluźnierczy i obrazoburczy. - Niech grają w
innym klubie, proszę bardzo, ale, na Boga, nie w kościele - mówi Ugwu.

http://www.ds.art.pl/artykuly.php?tryb=show&id=55

Data: 2011-10-01 15:53:31
Autor: raff

raff napisał:

[...]

Simon tez byl wierzacy. Wierzyl, ze im wiecej kobiet przeleci, tym bardziej odsunie od siebie demona HIV. No i przelecial wszystkie feministki w Polsce.

Gdziez on mial oczy ? Przeciez to brzydkie...

R.

Data: 2011-10-01 16:30:25
Autor: Grzegorz Z.

raff napisał:

[...]

Ale to był zupełnie nie ten antyfaszysta.

Data: 2011-10-01 16:01:54
Autor: raff

raff napisał:

Ale przede wszystkim byl Antyfaszystą.

Z lewaczkami sie nei ma co zadawac, bo nie dosc ze brzydkie, to jeszcze maja HIV-a.

To czy brzydkie to kwestia gustu,

Bez przesady. Nie mowimy o gustach slepych, niedowidzących i innych uposledzonych wzrokowo.

R.

Data: 2011-10-01 16:35:09
Autor: Grzegorz Z.

raff napisał:

[...]

Apropo antyfaszystek jeszcze - to pamiętasz jak spierniczały przed "płynnym
ołowiem" IDF-u dwa lata temu?

http://www.tvn24.pl/0,1579951,0,1,polki-uciekaja-z-gazy,wiadomosc.html

Data: 2011-10-01 16:51:26
Autor: raff

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:k3jsnthv63gk$.1v5asaiqtrccu.dlg40tude.net...
raff napisał:

[...]

Polskie znaki mi zwisaja, ty pedalissimo. A tak w ogole - to na dworzec! Ale juz!

R.

Data: 2011-10-01 16:55:18
Autor: Bogdan Idzikowski

raff napisał:

[...]

Dokładnie tak samo jak Polska? To nie krępuj się. Pisz cyrylicą!

Data: 2011-10-01 20:33:06
Autor: raff
[...]

Odpowiedz: Dokladnie i celowo zlosliwie dla Bodzia.

Jak tam Bodzio ty i twoi koledzy, co to bez flaszki nie zrozumieja ? ;)

R.

Data: 2011-10-01 21:29:22
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

[...]

Nie weksluj na Głódzia tylko stawiaj bukwy.

Data: 2011-10-01 21:39:28
Autor: raff
[...]

Ty sie nazywasz Bodzio, pedale ?

R.

Data: 2011-10-01 22:13:49
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

[...]

Pisz do Bodzia na priv. Tu jest Usenet, tawariszcz. --

Data: 2011-10-01 22:14:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j67md9$c81$1news.onet.pl...
[...]

Różnimy się od ciebie, że ty to z flaszką czy bez flaszki, nic nie możesz zrozumieć.

Data: 2011-10-01 17:04:55
Autor: Grzegorz Z.

raff napisał:

[...]

Prawdziwie multikulturalny internacjonalista z ciebie.

ty pedalissimo. A tak w ogole - to na dworzec! Ale juz!

Chciałbyś :)