multiroom w n

Data: 2010-09-23 07:32:19
Autor: pawell32
multiroom w n
Telewizja n zbliża się do uruchomienia multiroomu.
Z informacji jakie docierają to:
- drugi dekoder płatny - padają ceny 300-500, a to sporo za dużo
   (oczywiście hd)
- wyższy abonament o ok 19 zł za te same pakiety na obydwu
   dekoderach

plusem jedynym ma być możliwość korzystania z nagrań dekodera
do którego będzie podpięty.
Jeżeli jednak wprowadzą takie opłaty to c+ ze spliterami
nic nie przebije.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-09-23 09:27:27
Autor: BaX
multiroom w n

[...]

C+ wprowadza parowanie kart dla tunerów HD.

Data: 2010-09-23 08:37:43
Autor: Cezar
multiroom w n
"BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message news:4c9b0156$0$22802$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wszelkie znaki na niebie mówią ze parowanie działa w drugą stronę. Prauje tuner do karty a nie karte do tunera...

c.

Data: 2010-09-27 11:25:54
Autor: Tomy M.
multiroom w n
W dniu 2010-09-23 09:37, Cezar pisze:
Wszelkie znaki na niebie mówią ze parowanie działa w drugą stronę.
Prauje tuner do karty a nie karte do tunera...

c.

   Nie ma czegoś takiego, przynajmniej na razie.
Testowałem najnowszą kartę do PVR w innych tunerach
PVR i działa bez problemu.

   Sam mam PRYWATNY TUNER PVR z Cyfra+, kupiłem go na FV na swoją
firmę u legalnego dystrybutora Cyfra+. Chyba przez przypadek, jakiś
błąd mieli w systemie i MOGLI go sprzedać, wiec go kupiłem.
   Być może to jedyny LEGALNIE kupiony PVR od Cyfra+ w Polsce :-)

   Jedyne "zabezpieczenie"  Cyfry+ - na jakie się natknąłem -
przed np. splitterami to karta Multiroom która nie mając ładowania
w splitterze zdycha po ok. 2 tygodniach :-)  Ale potem odżywa po
podładowaniu bateryjki w tunerze.

Tomy M.

Data: 2010-09-27 20:28:22
Autor: [MF] PL
multiroom w n
2010-09-27 11:25, Tomy M. napisal (a):
[...]

Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem to co napisał Cezar.

Data: 2010-09-28 17:25:58
Autor: Tomy M.
multiroom w n
W dniu 2010-09-27 20:28, [MF] PL pisze:
[...]

    Hmmm ... odwrotnie nie mam niestety jak sprawdzić.
Nie mam dostępu do jakiegoś świeżego PVR'a
Rozumiem że te odwrotne zabezpieczenie służyłoby zabezpieczeniu
przed sharingiem kanałów HD przez abonentów którzy
nie mają pełnych pakietów HD ... nie sądzę aby ktoś
się w to bawił. Cyfra+ mocno przecenia swoją ofertę
kanałów ... tam ch*j nocuje, ja opłacam jakiś pakiet
ktory ma wszystkie bajki ... reszta ich kanałów do
niczego się nie nadaje.
   Najlepiej lubię jeden kanał:  RAPIDSHARE :-)
20 zł/miesięcznie ... i oporowo materiału.

Tomy M.

Data: 2010-09-28 16:35:32
Autor: Big Jack
multiroom w n
W wiadomości
*Tomy M.* napisał(-a):

  Sam mam PRYWATNY TUNER PVR z Cyfra+, kupiłem go na FV na swoją
firmę u legalnego dystrybutora Cyfra+. Chyba przez przypadek, jakiś
błąd mieli w systemie i MOGLI go sprzedać, wiec go kupiłem.

Z ciekawości, ile sobie za niego zażyczyli?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-09-28 16:40:30
Autor: Cavallino
multiroom w n
*Tomy M.* napisał(-a):

[...]

Wierzysz w błąd w systemie?
Raczej swoje już podziałał, więc się go pozbywali.
Tak taniej niż serwisować 4 letni sprzęt w nieskończoność.

Data: 2010-09-28 17:21:07
Autor: Tomy M.
multiroom w n
*Tomy M.* napisał(-a):

[...]

Hmmm ... nie mam faktury pod ręką ale ok 470 zł
zapłaciłem. To był nowiutki Philips 250GB. Nie
jestem jednak za mocno do niego przekonany, potrafi
się zawieszać podczas mieszania timeshiiftem :-(

Tomy M.

Data: 2010-09-28 17:41:36
Autor: Big Jack
multiroom w n
W wiadomości
*Tomy M.* napisał(-a):

Hmmm ... nie mam faktury pod ręką ale ok 470 zł
zapłaciłem. To był nowiutki Philips 250GB. Nie
jestem jednak za mocno do niego przekonany, potrafi
się zawieszać podczas mieszania timeshiiftem :-(

Jakiś trefny egzepmplarz. Miałem kiedyś taki, co wieszał się w bardzo specyficznych okolicznościcach, mianowicie przy nagrywaniu cyklicznych, cotygodniowych programów. Ale te programy były codziennie, a on wieszał się tylko w poniedziałki. Aktulizacja softu pomogła. VOD i HBO Digital masz na nim dostępne (czy da się pobrać uprawnienia)?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-09-28 17:59:41
Autor: WASYL
multiroom w n

*Tomy M.* napisał(-a):

[...]

Temat jest o multiroom w n-ce a nie o C+. O czym Wy gadacie ? Jak zwykle jeden o Wiśle a drugi o przemysle...

Data: 2010-09-28 20:37:06
Autor: Tomy M.
multiroom w n
*Tomy M.* napisał(-a):

[...]

   Mój się wiesza po wielokrotny przewijaniu w różne strony.
Szczególnie chętnie się wywala gdy w tym samym czasie nagrywa
coś z drugiej głowicy.
   VOD nie próbowałem jeszcze zamawiać, ale wydaje się że
mogę. Natomiast HBO Digital na 100% nie mogę bo mam
nieaktywną tą funkcję.

Sorry czytających że zrobił się OT :-)

Tomy M.

Data: 2010-09-23 09:28:18
Autor: pawell32
multiroom w n

C+ wprowadza parowanie kart dla tuner�w HD.

skąd takie info?

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-09-23 09:36:10
Autor: boxfish
multiroom w n
W dniu 2010-09-23 09:28, pawell32 pisze:

C+ wprowadza parowanie kart dla tuner�w HD.

skąd takie info?

z forum na satkurier, z grubsza chodzi nie koniecznie o tunery HD a PVR, rzekomo ma to zapobiec wyłudzaniu dekoderów od cyfry.

Ponoć parowanie ma dotyczyć nie wszystkich kart a jedynie tych które będa wydawane z PVR.

A dokładniej: karta powinna działać wszędzie ale dekoder PVR tylko z tą konkretną wydaną przez operatora

Data: 2010-09-23 09:43:47
Autor: BaX
multiroom w n

[...]

Niby tak ale pojawiło się tam zdanie że zależy im na ochronie kanałów HD, no i kończy się gwarancja na system.

A dokładniej: karta powinna działać wszędzie ale dekoder PVR tylko z tą konkretną wydaną przez operatora

Polityka co najmniej absurdalna albo świadome przemyślane działanie. Tylko why nie zależy im na jednoczesnym pozbyciu się spliterowców?

Data: 2010-09-23 19:22:00
Autor: Big Jack
multiroom w n
W wiadomości
*boxfish* napisał(-a):

skąd takie info?

z forum na satkurier

Na forum satkuriera pojawiło się, bo info było na stronie laki. Na stronie laki pojawiło się, bo na forum laki zawiązał się temat o parowaniu kart. Teamt parowania kart pojawił się, bo założono nowy temat o nowej szacie graficznej kart. Czyli jedna pani drugiej pani LOL

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-09-24 09:29:15
Autor: BaX
multiroom w n
[...]

A co mają napisać, że to info z działu technicznego C+? Czy jeżeli by tak było to coś zmieni w treści wiadomości?

Data: 2010-09-24 09:50:46
Autor: Big Jack
multiroom w n
W wiadomości
*BaX* napisał(-a):

A co mają napisać, że to info z działu technicznego C+? Czy jeżeli by tak
było to coś zmieni w treści wiadomości?

Rzecz w tym, że info nie pochodzi z działu technicznego C+, tylko ktoś kumaty dostał taką kartę która miała inne oznaczenie. Ktoś jeszcze miał możliwość odczytania jej zawartość, a ta okazał się deko inna niż w tych poprzednich. No i zaczęły się spekulacje które zdryfowały w kierunku parowania. Później to już zaczęło żyć swoim życiem. Wiadomości jako takiej nie było. To są wyłącznie domysły. Być może w jakimś zakresie słuszne, ale tylko domysły. Temat na forum laki o parowaniu został zamknięty bo już dochodzio do absurdów w domysłach. A wykazałem tylko mechanizm powstawania "newsa" z suchej informacji o innym wyglądzie karty. Czy jakiś inny portal o tematyce tv sat podjął temat, czy tylko laki wyrwał się przed orkiestrę?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-09-24 10:07:56
Autor: BaX
multiroom w n

[...]

Jesteś pewien skąd pochodzi informacja, że tak kategorycznie to stwierdzasz czy to też domysły "że nie pochodzi"?

Data: 2010-09-24 10:21:24
Autor: Big Jack
multiroom w n
W wiadomości
*BaX* napisał(-a):

Jesteś pewien skąd pochodzi informacja, że tak kategorycznie to
stwierdzasz czy to też domysły "że nie pochodzi"?

Przeciwnie, jak nie mam pewności skąd pochodzi, to traktuję ją jakby pochodziła z dowolnego źródła, w tym wypadku z domysłów. Zauważ, że nie wykluczam prawdziwości.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-10-07 12:22:11
Autor: Cavallino
multiroom w n
*BaX* napisał(-a):

[...]

Nie była prawdziwa.

"Do dystrybutorów trafiają już karty CYFRY+ o odświeżonym wyglądzie. Wbrew plotkom pojawiającym się w sieci, na tę chwilę karty nie są w żaden sposób parowane z odbiornikami - zarówno SD, jak i HD. Pracują pod kontrolą dotychczasowej wersji Nagra Media Access (dawniej Seca MediaGuard, określanej potocznie mianem Seca 4)."

http://satkurier.pl/news/59687/odswiezone-karty-cyfry-juz-w-obiegu.html

Data: 2010-10-18 15:37:50
Autor: BaX
multiroom w n

http://satkurier.pl/news/59849/cyfra-dodaje-nagra-ma-do-kanalow.html

Data: 2010-10-18 17:03:01
Autor: pawell32
multiroom w n
W dniu 18.10.2010 15:37, BaX pisze:
[...]

mmnie interesuje tylko czy będzie parowanie czy nie

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-09-23 09:38:11
Autor: BaX
multiroom w n

C+ wprowadza parowanie kart dla tuner?w HD.

skąd takie info?

Gdzieś w necie widzialem takie info ale to dotyczy nowej parti kart i tunerów HD. Chodzi o lepsze zabezpieczenie przekazów HD.

multiroom w n