muto2100...

Data: 2011-06-14 07:37:44
Autor: Tzva Adonai
muto2100...
Widać na ZUSowską rentę psychiatryczną przeszedłeś, bo zaczęły cię
interesować polskie lokalne sprawy.. W czasach gdy jeszcze dogorywałeś
w USA bez socjalu, twoje zainteresowania oscylowały wokół Iranu i
Izraela...

Data: 2011-06-14 07:45:23
Autor: muto2100
muto2100...
On 14 Cze, 16:37, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
[...]

wow    dlugo    Mosku    niewytrzymales     bez    milczenia!    co
zaharowales     sie   w  Kibuclu-teraz    daja
ci     chwile     oddechu      azebys     mogl    tu    wyplakac  sie!

Data: 2011-06-14 08:03:08
Autor: Tzva Adonai
muto2100...
muto2100 napisał(a):

wow    dlugo    Mosku    niewytrzymales     bez    milczenia!    co
zaharowales     sie   w  Kibuclu-teraz    daja
ci     chwile     oddechu      azebys     mogl    tu    wyplakac  sie!

Głupi jesteś.. Już od dłuższego czasu nie zadaję się z Polakami i
Żydami i w końcu czuję, że żyję...

Data: 2011-06-14 08:04:53
Autor: muto2100
muto2100...
On 14 Cze, 17:03, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
muto2100 napisał(a):

> wow    dlugo    Mosku    niewytrzymales     bez    milczenia  !    co
> zaharowales     sie   w  Kibuclu-teraz    daja
> ci     chwile     oddechu      azebys     mogl    tu    wyplakac  sie!

Głupi jesteś.. Już od dłuższego czasu nie zadaję sięm! z Polakami i
Żydami i w końcu czuję, że żyję...

to  chyba    przeszles   na    muzulmanizm   i  nazywas    sie   Ali!

Data: 2011-06-14 08:14:44
Autor: Tzva Adonai
muto2100...
muto2100 napisał(a):

to  chyba    przeszles   na    muzulmanizm   i  nazywas    sie   Ali!

Za przystojny i za inteligenty jestem na religijny fanatyzm.. Nawet
moja żona Pakistanka naśmiewa się z islamskich obyczajów...

Data: 2011-06-14 17:42:16
Autor: u2
muto2100...
W dniu 2011-06-14 17:14, Tzva Adonai pisze:
muto2100 napisał(a):

to  chyba    przeszles   na    muzulmanizm   i  nazywas    sie   Ali!

Za przystojny i za inteligenty jestem na religijny fanatyzm.. Nawet
moja żona Pakistanka naśmiewa się z islamskich obyczajów...

A jaki wzieliscie slub ? :)

Data: 2011-06-14 08:51:43
Autor: Tzva Adonai
muto2100...
u2 napisał(a):

A jaki wzieliscie slub ? :)

Zwyczajny, najpierw Standesamt, a potem zabawa do upadłego przez 3 dni
i miesiąc miodowy w Damaszku.. Żadnych haraczy księżom, mułłom ani
rabinom nie płaciliśmy.. Wszystko co do grosza wydaliśmy na swoje
przyjemności...

Data: 2011-06-14 18:18:37
Autor: u2
muto2100...
W dniu 2011-06-14 17:51, Tzva Adonai pisze:
u2 napisał(a):

[...]

Czyli slub niewazny :)

Data: 2011-06-14 18:50:53
Autor: raff
muto2100...

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:257bc573-70a0-426b-8643-711cc6529599k13g2000vbv.googlegroups.com...
u2 napisał(a):

[...]

Yhm, czyli teraz narobicie malych kozojebcow ?

R.

Data: 2011-06-14 10:06:42
Autor: Tzva Adonai
muto2100...
raff napisał(a):

Yhm, czyli teraz narobicie malych kozojebcow ?

Co najmniej trójkę.. I każde z nich wyrośnie na lepszego człowieka od
przeciętnego Polaczka-cwaniaczka...

Data: 2011-06-14 20:37:00
Autor: u2
muto2100...
W dniu 2011-06-14 19:06, Tzva Adonai pisze:
raff napisał(a):

Yhm, czyli teraz narobicie malych kozojebcow ?

Co najmniej trójkę.. I każde z nich wyrośnie na lepszego człowieka od
przeciętnego Polaczka-cwaniaczka...

A jak nęcisz swoją koze z Pakistanu, aby ciebie pocałowała kiedy ją
zachodzisz z tyłu ? Dajesz buraka na kiju  ? :)

Data: 2011-06-14 22:18:18
Autor: raff
muto2100...

raff napisał(a):

[...]

Klękaj tam, w kierunku Mekki !  i jazda.

R.

Data: 2011-06-15 08:11:34
Autor: sofu
muto2100...

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:46c7a78e-f9f0-4b29-b05d-452751c5bd5be7g2000vbw.googlegroups.com...
raff napisał(a):

Yhm, czyli teraz narobicie malych kozojebcow ?

Co najmniej trójkę.. I każde z nich wyrośnie na lepszego człowieka od
przeciętnego Polaczka-cwaniaczka...

-- -- -- -- --

A mnie się wydaje, że z takiego zepsutego nasienia, to mogą wyrosnac tylko takie śmierdzące klocki jak ty.
Ale pewnie prędzej ktoś im łby poukręca niż dorosną..................

sofu

Data: 2011-06-14 22:19:32
Autor: Jaksa
muto2100...
On Tue, 14 Jun 2011 17:14:44 +0200, Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com>  wrote:

muto2100 napisał(a):

to  chyba    przeszles   na    muzulmanizm   i  nazywas    sie   Ali!

Za przystojny i za inteligenty jestem na religijny fanatyzm.. Nawet
moja żona Pakistanka naśmiewa się z islamskich obyczajów...

Takie mieszane malzenstwo jest oczywiscie mozliwe, ale tylko
wtedy gdy maz muzulmanskiej kobiety przekonwertuje na islam.

To samo w sobie nic zlego, a szczegolnie wtedy gdy czlowiek jest jak ty
pozbawiony wlasnych korzeni, z niemieckim ojcem ktory sie ciebie wyrzekl
i matka ktora jak przypuszczam ci zmarla (stad te twoje samotne wigilie)..

Tyle, ze nie mozna potem oficjalnie pic alkoholu, no i obcinaja czlowiekowi
kawalek fjuta, a to mi sie juz bardzo, ale to bardzo niepodoba.

Powiedz, bolalo, jak ci skracali?

Jaksa

PS
   Jak sie beda nazywali twoi synowie? Muhammad, Osama, Ali?
   Mam nadzieje ze wychowasz ich na dobrych muzulman.
   Kto wie, moze nawet ktorys z nich muftim albo ajatollachem
   zostanie?