Data: 2011-01-31 12:09:53 | |
Autor: A. Filip | |
muto2100/ND: Ekipa z Samary pracowa艂a w Warszawie przy bloku sterowania Tu-154M | |
muto2100 <maniekxxx@gazeta.pl> pisze:
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100819&typ=po&id=po01.txt Skoro m贸wi si臋 *dopiero teraz* o mo偶liwo艣ci nie usuni臋tej usterki autopilota to os艂abia to powag臋 zarzutu przed "*dalszym* silnym uprawdopodobnieniem". *Kiedy* si臋 zaczyna co艣 sugerowa膰/dopuszcza膰 ma te偶 du偶e znaczenie dla wiarygodno艣ci "przed sprawdzeniowej". Sugerowane za艣 trzymanie za艣 jedynej kopii dokumentacji napraw technicznych w samym naprawianym samolocie "VIP Air Taxi" to dla mnie sugestia kryminalnej indolencji za kt贸r膮 wi臋kszo艣膰 dow贸dztwa pu艂ku i par臋 os贸b wy偶ej powinno wylecie膰 z *du偶膮* degradacj膮. -- A. Filip : 艢wiat jaki jest ka偶dy widzi (inaczej). Ka偶de niepowodzenie jest pewn膮 wskaz贸wk膮; nie ko艅cz膮 si臋 niepowodzenia i nie ko艅czy si臋 rada. -- Przys艂owie arme艅skie (pl.wikiquote.org) |
|