mux-1 przyspieszenie

Data: 2012-02-17 20:30:11
Autor: adresss
mux-1 przyspieszenie
czesc,

wg tego
http://satkurier.pl/news/72781/dvb-t-przyspiesza-18-nowych-nadajnikow-mux-1-w-lutym-wideo.html

od 20.02 ma byc lepiej z mux-1

http://www.polskacyfrowa.org/zasieg-ntc/mux1.html

wg tego to juz stalo sie faktem (szczegolnie Mikstat)

Czy ktos moze potwierdzic, ze Mikstat/Kalisz juz nadaje mux-1 ?

--
ThinkXtra

Data: 2012-02-17 21:26:34
Autor: Big Jack
mux-1 przyspieszenie
W wiadomości
*Użytkownik* napisał(-a):

wg tego
http://satkurier.pl/news/72781/dvb-t-przyspiesza-18-nowych-nadajnikow-mux-1-w-lutym-wideo.html

od 20.02 ma byc lepiej z mux-1

Wprawdzie gdzie indziej spotkałem się z tą datą, ale w podlinkowanej wzmiance jej nie znalazłem. Chyba że w załączonym materiale video. Ale oglądać ponad 4h żeby to zweryfikować jest ponad moje siły.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-02-17 23:54:01
Autor: Pawel
mux-1 przyspieszenie
Mikstat jeszcze nie nadaje MUX 1

Uzytkownik <adresss@poczta.pl> napisal w wiadomosci news:beatj7dm423p09aiu1hptdg10k9s4t6han4ax.com...

Data: 2012-02-18 17:51:33
Autor: kowtow
mux-1 przyspieszenie
Lublin-Pisaki Nie nadaje Sprawdzone

Data: 2012-02-22 09:54:12
Autor: Terry Jonesty
mux-1 przyspieszenie
On 17 Lut, 20:30, adre...@poczta.pl wrote:

[...]

Do dupy z tymi terminami, tu np. w Kielcach MUX2 uruchomili NIBY "w
terminie" - "tylko, że" (jak w Radio Jerewań) na mini nadajniku na
dachu wieżowca o sile 0.5 kW - TAK PROWIZORYCZNIE (bo pewnie się nie
wyrobili albo ukradli kasę na ten cel do prywatnej kieszeni) - a nie
tak jak MUX3 na docelowym nadajniku 50kW na Świętym Krzyżu. Tak więc
te OFICJALNE informacje:
      http://www.polskacyfrowa.org/zasieg-ntc/mux2.html
są KŁAMSTWEM! (MUX-2 wcale NIE jest nadawane z nadajnika 50kW ze
Świętego Krzyża lecz z amatorskiego nadajnika 500W na dachu wieżowca
na ul.Targowej którego prawie nikt nie może odebrać)
Propaganda sukcesu?

Data: 2012-02-22 20:05:29
Autor: crazy
mux-1 przyspieszenie
W dniu 2012-02-22 18:54, Terry Jonesty pisze:

[...]

Tobie się przypadkiem nie pomerdało?
MUX2 jest nadawane ze Świętego Krzyża z mocą 50 kW. W okresie docelowym zostanie podniesione do 100 kW
MUX jest nadawany z SLR Targowa z mocą 2 kW. Tutaj także jest okres przejściowy, docelowy jeszcze nie ustalony.

Data: 2012-02-22 14:11:44
Autor: Terry Jonesty
mux-1 przyspieszenie
On 22 Lut, 20:05, crazy <crazy.crazy-- wytni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

MUX jest nadawany z SLR Targowa z mocą 2 kW. Tutaj także jest okres
przejściowy, docelowy jeszcze nie ustalony.

nie chcę się spierać bo być może coś przekręciłem i nie chce mi się
tego teraz sprawdzać - ale główny sens jest ten sam:  terminu NIBY
dotrzymali ale zamiast na właściwym przekaźniku-nadajniku to jakiś
mini-ochłap na dachu wieżowca PRL-owskiego o minimocy 2kW której tylko
w oklicznych blokach można odebrać, prawie jakby ktoś amatorską
krótkofalówkę sobie postawił żeby popisac się przed kolegami z
podwórka...

Data: 2012-02-23 10:13:03
Autor: DareckY
mux-1 przyspieszenie

> [...]

w oklicznych blokach można odebrać, prawie jakby ktoś amatorską
krótkofalówkę sobie postawił żeby popisac się przed kolegami z

To ładna to krótkofalówka która pluje 2kW jak by co to nie pracuje się takimi mocami na tym wycinku częstotliwości .
A 2kW to już kawałek mocy jest , przy cyfrówce trochę leci przy antenie zewnętrznej :-)

Data: 2012-02-23 14:06:17
Autor: Big Jack
mux-1 przyspieszenie
W wiadomości
*Terry Jonesty* napisał(-a):

[...]

Chyba trochę dramatyzujesz. MUX3 nadawany z mocą 2kW odbieram w odłegłości 30km

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-02-23 16:11:38
Autor: crazy
mux-1 przyspieszenie
W dniu 2012-02-22 23:11, Terry Jonesty pisze:

[...]
podwĂłrka...

Ogarniasz terminy "etap przejściowy", "etap docelowy"?
Najwidoczniej w chwili obecnej nie było innej możliwości, po ASO zostanie przeniesione na częstotliwość (i moc) docelową.
W wielu przypadkach na częstotliwości docelowej MUX3 działa jakiś kanał analogowy. Jest dokumentacja, są przydzielone częstotliwości pod konkretne multiplexy.

Data: 2012-03-01 03:09:17
Autor: Jingiel
mux-1 przyspieszenie
Data: 2012-03-01 08:49:22