my tu gadu gadu,

Data: 2010-06-01 14:33:36
Autor: apr...
my tu gadu gadu,
a wybory za pasem, qwa szukam jakiegoś sensownego kandydata i Polaka i nie znajduję, czy będzie jakaś dodatkowa tura dla Polskich kandydatów ?

Data: 2010-06-01 16:48:16
Autor: Bartek
my tu gadu gadu,
W dniu 2010-06-01 16:33,  apr... pisze:
a wybory za pasem, qwa szukam jakiegoś sensownego kandydata i Polaka i nie
znajduję, czy będzie jakaś dodatkowa tura dla Polskich kandydatów ?

Ja tez szukam bo moj kredyt zaufania do prawicy topnieje w oczach, lewicy nie widze a niezalezni sie nie licza. Co za idiotyczna sytuacja!

Data: 2010-06-01 17:01:15
Autor: jadrys
my tu gadu gadu,
W dniu 2010-06-01 16:48, Bartek pisze:
[...]

Taka sytuacja nazywa się demokracją ;-) . Jankesi już od stuleci tego doświadczają.

Data: 2010-06-01 17:25:02
Autor: Bartek
my tu gadu gadu,
W dniu 2010-06-01 17:01, jadrys pisze:

[...]

To taka demokracja niewiele sie rozni od 'demokracji ludowej', co? Przedtem nie miales czlowieku byboru a teraz nie masz kogo wybierac! Czyli praktycznie na jedno wychodzi. Do dupy oba ustroje.

Data: 2010-06-01 21:01:52
Autor: jadrys
my tu gadu gadu,
W dniu 2010-06-01 17:25, Bartek pisze:
[...]

W rzeczy samej.. Tylko komunizm jest w miarę sprawiedliwym ustrojem.

Data: 2010-06-02 00:54:48
Autor: Tomy M.
my tu gadu gadu,
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hu3lfh$i3$1news.onet.pl...

W rzeczy samej.. Tylko komunizm jest w miarę sprawiedliwym ustrojem.

.... wszyscy chuja mają ... faktycznie sprawiedliwe. Ale
jako prywaciarzowi-rzemieślnikowi, lepiej by mi się powodziło
w komunie :-)

Tomy M.

Data: 2010-06-02 08:43:43
Autor: Bombelek
my tu gadu gadu,

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c058fb8$0$17088$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Piękny, literacki język! Jakie człowieku masz wykształcenie?

Data: 2010-06-02 08:06:56
Autor: apr...
my tu gadu gadu,
Bombelek <bombelek@o2.pl> napisał(a):

> [...]
> w komunie :-)
>
> Tomy M.

Piękny, literacki język! Jakie człowieku masz wykształcenie?

a jakie wykształcenie mają polokot, vaida, bydłoszewski, muchówka ?
o ich języku "miłości i prawdy" nie POmnę. --

Data: 2010-06-02 11:33:08
Autor: Bombelek
my tu gadu gadu,

Użytkownik " apr..." <aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hu53f0$flb$1inews.gazeta.pl...
> [...]

a jakie wykształcenie mają polokot, vaida, bydłoszewski, muchówka ?
o ich języku "miłości i prawdy" nie POmnę.

Nie słyszałem by w/w rzucali "chujami", a wyzwiska jak widzisz na tym forum jest cechą rozpoznawczą elektoratu PiS.

Data: 2010-06-02 11:20:40
Autor: apr...
my tu gadu gadu,
> [...]

Nie słyszałem by w/w rzucali "chujami", a wyzwiska jak widzisz na tym forum jest cechą rozpoznawczą elektoratu PiS.

co ty qwa misiaczku czepiasz się PISu, czep się swoich mocodawców.
wolę usłyszeć jędrne przekleństwo niż "yntelygenckie" smarowanie gównem i udawanie, że jest się w perfumerii.
zastanów się co bardziej boli, a co ja tu wyjeżdżam do gruboskórnego klakiera,
facet przejrzyj się w lustrze i POwiedz głośno do siebie: mój tusk jest cudny.

Data: 2010-06-02 13:37:41
Autor: Bombelek
my tu gadu gadu,

Użytkownik " apr..." <aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hu5eq8$puk$1inews.gazeta.pl...
> [...]

facet przejrzyj się w lustrze i POwiedz głośno do siebie: mój tusk jest cudny.

To, że ty codziennie wielbisz prezesa nie oznacza, że ja wielbię Tuska. Jesteście PSYCHOPACI!

Data: 2010-06-02 11:48:09
Autor: apr...
my tu gadu gadu,
> [...]

To, że ty codziennie wielbisz prezesa nie oznacza, że ja wielbię Tuska. Jesteście PSYCHOPACI!

uwielbiam jedynie swoją niezależność, żonę i syna i żadnego zakłamanego i zaplutego prezesa nie mam nad sobą, ideowo.
nadużywasz określenia psychopaci, myślę, że ten zakład zamknięty zrobił twemu zdrowiu nie za bardzo dobrze.

Data: 2010-06-02 14:11:45
Autor: Bombelek
my tu gadu gadu,

Użytkownik " apr..." <aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hu5gdp$274$1inews.gazeta.pl...
> [...]

zaplutego prezesa nie mam nad sobą, ideowo.
nadużywasz określenia psychopaci, myślę, że ten zakład zamknięty zrobił twemu

Nie nadużywam. Zwolennicy PiS na tym forum to PSYCHOPACI.

Data: 2010-06-02 13:57:33
Autor: Tomy M.
my tu gadu gadu,
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c05fd97$0$19184$65785112news.neostrada.pl...

Piękny, literacki język! Jakie człowieku masz wykształcenie?

Żadnego ... jestem usprawiedliwiony?

Tomy M.

Data: 2010-06-02 14:17:14
Autor: Bombelek
my tu gadu gadu,

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c06472d$0$2607$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jesteś. Mozesz kandydować na prezydenta.

Data: 2010-06-02 16:33:49
Autor: jadrys
my tu gadu gadu,
W dniu 2010-06-02 00:54, Tomy M. pisze:
[...]

Wszyscy mają tyle żeby zaspokoić swoje potrzeby.. Tak naprawdę kapitalistyczne wywyższanie się ponad innych jest potrzebne tylko nielicznym (chorym) osobnikom. złote klamki w Ferrari nie są potrzebne normalnemu człowiekowi do szczęścia.

Data: 2010-06-03 10:22:08
Autor: Hans Kloss
my tu gadu gadu,
On 2 Cze, 16:33, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
 zote klamki w Ferrari nie s potrzebne
normalnemu czlowiekowi do szczecia.

Chyba żaden posiadacz Ferrari nie ma w swoim autku złotych klamek.
Gdzieś ty je widział?
J-23

Data: 2010-06-03 23:06:27
Autor: jadrys
my tu gadu gadu,
W dniu 2010-06-03 19:22, Hans Kloss pisze:
[...]

Widziałem złotą dźwignię od zmiany  biegów.  Ale to było w "Aston Martinie".

Data: 2010-06-03 19:11:24
Autor: Tomy M.
my tu gadu gadu,
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hu5q58$4qs$1news.onet.pl...

[...]

  Fakt, ale bierz porpawkę że sporo osób leczy
w ten sposób swoje kompleksy, czasami to działa
i ludzie którzy "walneliby się na linę" jakoś
funkcjonują dzięki "speedowi" jaki dają im
pieniądze.
  Gdy jest się głupolem, jedyny metoda aby zdobyć
autorytet (władze i posłuch) to zdobyć dużo pieniędzy.

Tomy M.

Data: 2010-06-03 23:04:46
Autor: jadrys
my tu gadu gadu,
W dniu 2010-06-03 19:11, Tomy M. pisze:
[...]

I wszystko by było ok. gdyby oni swoich upodobań do posiadania nie zaspakajali kosztem innych.

Data: 2010-06-04 17:29:10
Autor: Tomy M.
my tu gadu gadu,
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hu95h5$mqb$2news.onet.pl...

I wszystko by było ok. gdyby oni swoich upodobań do posiadania nie zaspakajali kosztem innych.

  Ja ich nie oceniam... tylko tłumaczę dlaczego to robią.
Oczywiście można pomyśleć że skoro ktoś chce być
obrzydliwie bogaty, to tysiące innych musi zbiednieć
na jego bogactwo. Jednak gospodarka to nie jest
gra o sumie zerowej. Bogacić sie mogą wszyscy
i nikt nie będzie biedniał. To nie fantastyka
lecz wiedza ekonomiczna na solidnych naukowych
podstawach.

Tomy M.

Data: 2010-06-07 17:48:42
Autor: jadrys
my tu gadu gadu,
W dniu 2010-06-04 17:29, Tomy M. pisze:
[...]

Bzdura. Bogactwo się osiąga tylko i wyłącznie kosztem innych..

Data: 2010-06-14 15:53:45
Autor: Hans Kloss
my tu gadu gadu,
On 7 Cze, 17:48, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Bzdura. Bogactwo się osiąga tylko i wyłącznie kosztem innych..

Ja cie proszę, ty  nie pleć takich piramidalnych bredni. Gdyby to była
prawda to do dziś siedzielibyśmy w jaskiniach albo na drzewach.
J-23

Data: 2010-06-15 00:16:52
Autor: Tomy M.
my tu gadu gadu,

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:huj4nk$8t7$3news.onet.pl...
[...]

Poczytaj trochę o teorii gier, z obserwacji otoczenia
niewiele wyciągniesz wniosków, tylko matematyka pozwala
to udowodnić.

Tomy M.

my tu gadu gadu,